RENOVACIÓN PARCIAL CONSELLO ESCOLAR 2021

CANDIDATURAS NAIS/PAIS

Unha vez rematado o prazo de presentación de candidaturas para a elección dos representantes de nais e pais do alumnado no CONSELLO ESCOLAR do Centro, a XUNTA ELECTORAL do CEIP Plurilingüe de Pedrouzos fai pública a relación de nomes das/os candidatas/os que se presentan á referida elección, segundo indicamos de seguido por orde alfabético de apelidos:

1.- Blanco Bonjour, Andrea

2.- Ferreiro, Ferreiro, Ramón

3.- Magariños Santiago, Berta

4.- Rodríguez Vázquez, María José

5.- Rubianes Castelo, Ana

AVISO URXENTE BUS ESCOLAR

Informamos que se mantén o horario de saída do transporte escolar autorizado pola Xefatura Territorial o curso pasado para os MÉRCORES, XOVES E VENRES ÁS 16:00h.

Polo tanto os horarios de saída do AUTOBÚS ESCOLAR para o curso 2021/2022 é o seguinte:

• LUNS E MARTES ÁS 16:30h
  • MÉRCORES, XOVES E VENRES ÁS 16:00h

Desculpade pero ata hoxe pola mañá, non nos foi notificado por parte da Consellería.

A Dirección.

INFORMACIÓN PARA INICIO DE CURSO

O alumnado accederá ao recinto escolar e ás dependencias da escola, por diferentes portas, con vistas a conseguir que se respeten as distancias de seguridade e facilitar o acceso do alumnado ao centro e ás aulas.

• O alumnado de infantil poderá acceder acompañado dun adulto.

• O alumnado de primaria accederá só.

-ENTRADA E SAÍDA AO

LISTAXES GRUPOS CURSO 2021/22

Publícanse as listaxes dos grupos para o curso escolar 2021/22 no taboleiro interior de centro.

Poden acceder pola porta que da a Secretaría e sempre con máscara e respetando as medidas sanitarias.

Lembramos que segundo o recollido na Ley Orgánica 1571999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal, NON ESTÁ PERMITIDO FACER FOTOS DAS LISTAXES PUBLICADAS NOS TABOLEIROS DO CENTRO.

A DIRECCIÓN

CALENDARIO REUNIÓNS TITORIAS DE INICIO DE CURSO 2021/22

Xúntase táboa informativa coas reunións das titorías para o curso 2021/22.

Lembren respetar as medidas sanitarias correspondentes.

REUNIÓNS INFORMATIVAS PARA O ALUMNADO DE INFANTIL

Publícanse datas para as reunións informativas para as familias do alumnado de infantil.

Pregamos que tan só asista unha persoa por familia. A entrada ao centro será polo portalón de acceso dende os buses.

Agardamos a vosa asistencia.

REUNIÓN INFORMATIVA PARA ALUMNADO DE 4º DE INFANTIL

O vindeiro luns 6 de setembro ás 11:00h, faremos unha reunión informativa para as familias do alumnado que o vindeiro curso estará nas aulas de 4º de Infantil (3 anos).

Pregamos que tan só asista unha persoa por familia. Esta reunión terá lugar en cada unha das aulas asignadas.

A entrada ao centro será polo portalón de acceso dende os buses.

Agardamos a vosa asistencia.

ADMISION SOLICITUDES PARA COLABORADORES NO SERVIZO DE COMEDOR

Ábrese o prazo de admisión de solicitudes dos membros da comunidade educativa para actuar como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar gurante o curso 2021/2022, ATA O 8 DE SETEMBRO.

HORARIO SECRETARÍA: 10:00h - 13:30h

LISTAXES PROVISIONAIS SERVIZO COMEDOR CURSO 2021_22

O Consello Escolar reunido o 14 de xullo de 2021, acorda adxudicar provisionalmente as prazas que aparecen no listado publicado no taboleiro do centro, ou nos documentos adxuntos, e que cumpren todos os requisitos recollidos na instrucción 2/2021 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional do 1 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso 2021/22.

Estas prazas están condicionadas a: