Lugar de Pedrouzos s/n Brión , A Coruña, Tfno 881866078 ceip.pedrouzos@edu.xunta.gal

INFORMACIÓN PARA ALUMNADO E-Dixgal, Curso 2021 / 2022

Cada ano, ao comezar o curso, faise unha reunión informativa para as familias de alumnado que cursa 5º ou 6º de Primaria no noso centro. Como ben sabedes, nestes niveis non se dispón de libros de texto senón que fan uso do proxecto E-Dixgal.

BECAS E AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO.

O Ministerio de Educación convocou as axudas e becas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo no BOE do 2 de agosto de 2020.

O prazo de presentación remata o 30 de setembro de 2021

AVISO URXENTE BUS ESCOLAR

Informamos que se mantén o horario de saída do transporte escolar autorizado pola Xefatura Territorial o curso pasado para os MÉRCORES, XOVES E VENRES ÁS 16:00h.

Polo tanto os horarios de saída do AUTOBÚS ESCOLAR para o curso 2021/2022 é o seguinte:

• LUNS E MARTES ÁS 16:30h
  • MÉRCORES, XOVES E VENRES ÁS 16:00h

Desculpade pero ata hoxe pola mañá, non nos foi notificado por parte da Consellería.

A Dirección.

MENÚS PRIMEIRO TRIMESTE 2021 - 22

Xuntase menús para o primeiro trimestre.

INFORMACIÓN PARA INICIO DE CURSO

O alumnado accederá ao recinto escolar e ás dependencias da escola, por diferentes portas, con vistas a conseguir que se respeten as distancias de seguridade e facilitar o acceso do alumnado ao centro e ás aulas.

• O alumnado de infantil poderá acceder acompañado dun adulto.

• O alumnado de primaria accederá só.

-ENTRADA E SAÍDA AO

LISTAXES GRUPOS CURSO 2021/22

Publícanse as listaxes dos grupos para o curso escolar 2021/22 no taboleiro interior de centro.

Poden acceder pola porta que da a Secretaría e sempre con máscara e respetando as medidas sanitarias.

Lembramos que segundo o recollido na Ley Orgánica 1571999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal, NON ESTÁ PERMITIDO FACER FOTOS DAS LISTAXES PUBLICADAS NOS TABOLEIROS DO CENTRO.

A DIRECCIÓN

CALENDARIO REUNIÓNS TITORIAS DE INICIO DE CURSO 2021/22

Xúntase táboa informativa coas reunións das titorías para o curso 2021/22.

Lembren respetar as medidas sanitarias correspondentes.

REUNIÓNS INFORMATIVAS PARA O ALUMNADO DE INFANTIL

Publícanse datas para as reunións informativas para as familias do alumnado de infantil.

Pregamos que tan só asista unha persoa por familia. A entrada ao centro será polo portalón de acceso dende os buses.

Agardamos a vosa asistencia.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2021_22

Xuntase calendario escolar para o vindeiro curso.

Ademáis, informase dos seguintes días festivos:

• 27 de setembro, Santa Minia.
  • 11 de outubro, Día do Ensino.
  • 26 de maio, Ascensión.