Lugar de Pedrouzos s/n Brión , A Coruña, Tfno 881866078 ceip.pedrouzos@edu.xunta.gal

HORARIO DE ATENCIÓN NO CENTRO.

Calquera persoa que queira acudir ao centro a realizar xestións, solicitar documentación, petición de reunión, etc., terá que solicitar cita previa no teléfono 881866078.  Debe indicar o motivo da cita, nome e teléfono de contacto (por si fora necesario cambiala).

Concursos do SAMAÍN 2020.

Desde o Equipo de Biblioteca do CEIP de Pedrouzos, poñemos en marcha os proxectos de "FAI O TEU MONSTRO", Destinado ao Alumnado de Educación Infantil e "RELATOS DE MEDO",Para o alumnado de Educación Primaria).

ANÍMATE E PARTICIPA!!!

MOI IMPORTANTE!!! Modificación nos Horarios.

A partir do vindeiro luns 19 de outubro, amplíanse as prazas de comedor escolar e pasamos a contar con dúas quendas de comedor.

Esta situación implica cambios no horario lectivo e nas saídas despois do período lectivo, así como no transporte escolar.

INFORMACIÓN COMEDOR ESCOLAR

Logo das xestións realizadas tanto no Servizo de Comedores dependente da Consellería de Educación como diante doutros departamentos e servizos da propia Consellería, con data 29 de setembro, recibimos unha resolución do Secretario Xeral Técnico da mesma resolvendo que “se amplía o número de persoal de atención ao alumnado do comedor de xestión directa do CEIP Plurilingüe de Pedrouzos mentres se manteña a actual situación da pandemia COVID-19, en 12 persoas quedando fixadas en 27 as persoas colaboradoras no comedor escolar”.

Protocolos e Plan do Centro

A continuación, en documentos adxuntos, poden consultar o "Plan de Adaptación á Situación COVID-19" e o "Plan de Continxencia" do CEIP Plurilingüe de Pedrouzos actualizados a día 23 de outubro.

INFORMACIÓN PARA ALUMNADO E-Dixgal.

Cada ano, ao comezar o curso, faise unha reunión informativa para as familias de alumnado que cursa 5º ou 6º de Primaria no noso centro. Como ben sabedes, nestes niveis non se dispón de libros de texto senón que fan uso do proxecto E-Dixgal.

NOVAS COMEDOR ESCOLAR

No día de hoxe recibimos por escrito, a aceptación da Secretaría Xeral Técnica da Consellería para que o Concello de Brión poña a disposición do CEIP Plurilingüe de Pedrouzos os monitores necesarios para poder aumentar o número de usuarios/as do servizo de comedor.

Debido ás dificultades que temos agora para reorganizar o servizo de novo, precisamos duns días para poñer todo en marcha: comensais, quendas, distribución do comedor, saídas, etc.

Polo tanto, é previsible que o luns 19 de outubro comence a funcionar o comedor con todos estes axustes feitos.

Actualización do protocolo de centros e novos protocolos específicos ante a Covid 19 (22 de Setembro)

Resolución conxunta, de data 22 de setembro de 2020, das Consellerías de Cultura, Educación e Universidade e de Sanidade pola que se aproba a actualización do “Protocolo de adaptación ao contexto da covid 19 nos centros de ensino non universitario de Galicia para o curso 2020-2021”, así como os Protocolos de “prevención da transmisión da covid-19 no alumnado con necesidades educativas especiais para o ámbito educativo” e o de “prevención da transmisión da covid-19 nos comedores dos centros educativos non universitarios”.

INFORMACIÓN COMEDOR ESCOLAR CURSO 2020-2021

Estamos tratando de reorganizar o servizo de comedor escolar para que un maior número de familias podan facer uso do mesmo. Logo das conversas mantidas coa responsable do Concello de Brión sobre este tema e buscando a colaboración de todos para solucionalo.

Comunicamos que: logo de recibir confirmación do Concello sobre a viabilidade de contratar monitores de actividades para poder ampliar a oferta do comedor, (as contratacións non dependen do centro educativo) mantémonos á espera de que tanto Inspección Educativa como o Servizo de Comedores dean o seu visto e prace.

Cando isto se produza tentaremos reorganizar o servizo en 2 quendas e dar así praza ao maior número posible de solicitudes presentadas.

NOVOS HORARIOS DE SAÍDA PARA O ALUMNADO DE PRIMARIA. EN VIGOR A PARTIR DO MARTES 15 DE SETEMBRO

PRÉGASE CONSULTAR OS HORARIOS DE SAÍDA DO ALUMNADO DE PRIMARIA, pois foi preciso realizar pequenas modificacións nos mesmos.

Os ACCESOS para a entrada e a saída do alumnado de infantil e primaria NON se modifican.

NOVOS HORARIOS,  a partir do martes, 15 de setembro.