Renovación parcial Consello Escolar 2018

De conformidade co establecido na RESOLUCIÓN conxunta do 25 de setembro de 2018, da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, durante o mes de novembro realizarase o proceso de renovación parcial do CONSELLO ESCOLAR do centro, que é o órgano de goberno e participación con representantes de toda a comunidade educativa.

Sorteo “English Week”

SELECCIÓN de alumnado para participar en actividades de inmersión lingüística en lingua inglesa, English Week

Realizado o sorteo entre o alumnado de 6º de primaria que solicitou participar na   convocatoria, xuntamos o arquivo coas listaxes correspondentes.

Censo electoral definitivo - Eleccións ANPA 2018

No documento adxunto poderedes consultar o censo electoral definitivo que se usará nas eleccións do día 31 de outubro.

Tamén adxuntamos a ficha de presentación como candidata/o, que é o documento que terán que cubrir aqueles socios e socias que se postulen como candidatos e candidatas para poder ser escollidas como membros da Xunta Directiva.

Así que animádevos e participade presentándovos como candidatas e candidatos.

Listado Alumnado Actividades Extraescolares

No documento adxunto, poderedes ver como queda configurado o listado de actividades extraescolares.

Cos datos que temos, a actividade de Pre deporte, non se realizaría por non acadar o número mínimo de participantes. A Empresa encargarase de notificarllo telefónicamente ás familias afectadas.

Na actividade de Xadrez, fixéronse reubicacións de alumnos atendendo ao criterio preestablecido de iniciación e perfeccionamento. Polo tanto as familias que vexan modificado o horario que pediran na solicitude deben valorar se lles encaixa o cambio.

En canto ao resto de actividades, queremos informar que todas elas continúan con prazas vacantes, incluída as de Piscina. Deste xeito as familias que o desexen poderán matricularse aínda ao longo do curso escolar.

Axudas para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo

O MEC publicou no BOE do 14 de agosto a convocatoria das axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo para o curso 2018/19. O prazo de presentación remata o día 27 de setembro. As solicitudes poden presentarse no centro.

Convócanse  axudas directas para alumnado con transtorno por deficit de atención, discapacidade ou transtorno grave de conduta que requiran apoio ou atención educativa específica.

(ver convocatoria)

Servizo de Madrugadores

O servizo de Madrugadores é prestado pola ANPA Andaravía a través dunha empresa especializada. Nos documentos adxuntos podedes atopar o regulamento e a ficha de inscrición.

FORMULARIO ALTA SOCIO/A E ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Publicamos aquí como documento adxunto o listado de actividades extraescolares e o formulario de alta como familia socia da ANPA.

FORMULARIO ON LINE

REUNIÓN COAS FAMILIAS

Horarios das reunións do primeiro trimestre

4º infantil

7 setembro (17:30h) - 1 outubro 18:00h.)

5º infantil

17 setembro (17:30h)

6º infantil

8 outubro ( 17:30h)

1º primaria

6 de setembro (17:30h)

2º primaria

17 setembro (17:30h)

3º primaria

24 setembro (17:30h)

4º primaria

24 setembro (17:30h)

5º primaria  18 setembro (17:00h)

6º primaria

1  outubro (18:00h)

Listaxes alumnado por grupo/aula. Curso 2018/19

Listaxes do alumnado por grupos/aula no curso 2018/19.

Período de adaptación 4º de infantil

Xuntamos organización do período de adaptación de 4º de infantil