FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTOS E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTOS E MATERIAL ESCOLAR

Ven de convocarse a orde do 3 de maio de 2019 que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de textos e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en Educación primaria, secundaria e educación especial, para o curso escolar 2019/2020 (DOG 20 de maio 2019)

Convócanse tres tipos de axudas:

1.- FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO:  Alumnado que curse 3º e 4º de educación primaria (curso 2019-2020).

- Alumnado con renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 €: seis (6) libros de texto.

- Alumnado con renda per cápita familiar superior a 5.400 € e igual ou inferior a 9.000 €: catro (4) libros de texto.

- Alumnado en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia ou cunha discapacidade igual ou superior ao 65%: seis (6) libros con independencia da renda.

2.-AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO: Alumnado de 1º e 2º curso de educación primaria (curso 2019-2020)

- Renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 €: 170 €

- Renda per cápita familiar superior a 5.400 € e igual ou inferior a 9.000 €: 90 €- Alumnado en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia ou cunha discapacidade igual ou superior ao 65%: 170€ con independencia da renda.

3.-AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR: Todo o alumnado de primaria
(curso 2019-2020)

Todo o alumnado matriculado en Educación primaria. (curso 2019-2020), con renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 €: 50 €

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: 21 de maio ao 21 de xuño de 2019 incluídos

Modelo solicitude

Xornada portas abertas alumnado 4º infantil curso 2019/20

O día 5 de xuño terá lugar unha xornada de portas abertas para o alumnado que no curso 2019/20 matriculado en 4º de Infantil.

Un adulto das familias deberá acompañar ao neno/a  e traer unha pequena merenda para el/a.

O alumnado de sexto de infantil será o anfitrión e acompañará a estes/as pequenos/as ao longo da actividade.

Desenvolverase de 11:00h a 12:15 da mañá

O programa será o seguinte:

• Xogo de presentación
  • Visita ás instalacións do centro de infantil
  • Merenda
  • Recreo

Tamén celebrarase unha xuntanza para as familias o día 24 de xuño ás 16:30 h. na biblioteca do centro para a presentación das titoras e información sobre o periodo de adaptación.

Agardámosvos a todos/as!!!

Avaliación final primaria e individualizada 3º primaria

Cónvocase ás familias a unha reunión informativa sobre a avaliación final de primaria e a avaliación individualizada de 3º de primaria.  Estas avaliación están programadas para os días 28 e 29 de maio.

A reunión será o luns, día 20 de maio ás 17h.

Letras na Carballeira 19

A ANPA Andaravía comparte con toda a comunidade o video resume da xornada da LETRAS NA CARBALLEIRA 19, que se celebrou o mércores 15 de maio, homenaxeando a D. Antonio Fraguas

Listaxes definitivas admitidos curso 19/20

Publicamos as listaxes definitivas de admitidos para o próximo curso. Lembrámoslles que o prazo para formalizar a matrícula é do 20 ao 30 de xuño. As solicitudes fóra de prazo foron remitidas á Xefatura Territorial e a inspección para que eles determinen.

Listaxe definitiva

Listaxe solicitudes fóra de prazo

Concurso: Adiviña o nome.

Como este ano o día das Letras Galegas está adicado a Antonio Fraguas. gran estudoso da etnografía e da cultura galega, propoñemos ao alumnado que investigue e descubra o nome duns aparellos antiguos propios de oficios e costumes tradicionais.

Animádevos a participar!!

Concurso deseño bolsas da merenda!!

Xa podedes ver na galería de imaxes os deseños participantes dos nenos/as do cole.

Boa sorte a todos/as!!!

(Ver deseños)

Comedor escolar: Menú 3º trimestre curso 18/19

Publicamos os menús do comedor escolar para as semanas que restan ata fin de curso. Incorpóranse algúns dos pratos de comida internacional que tiveron máis éxito entre o alumnado.

Concurso deseño bolsas da merenda!!

Medio ambiente acaba de convocar un concurso de deseño de bolsas de merenda de tea para escolares de Galicia. Como xa sabedes, no centro este curso estamos a traballar sobre o coidado do medio ambiente e a redución de envases e residuos nas merendas.
Consideramos moi interesante a participación dos alumnos/as nesta campaña polo que vos animamos a participar.