Constitución Consello Escolar 2016/17

Publicamos a acta da 3º xuntanza da Xunta Electoral para o proceso de renovación do Consello Escolar.

Novos representantes elixidos:

PAIS/NAIS PROFESORADO PERSOAL ADMINISTRACIÓN E SERVIZOS

Vicente Fornés Picher
Mª José Rodríguez Vázquez

Mercedes Calvo Pallas

Amelia Martínez Rios

Mª Helena Nieto Barreiro

Begoña Lores Castrelo

Representantes designados pola ANPA e CONCELLO:

Teresa Andrade Carrillo (ANPA)

Yolanda Bouzas Alfonsín (CONCELLO)

O novo Consello Escolar do centro constituirase o próximo luns 5 de decembro de 2016

Concurso Fotográfico de Outono

Ver Galería do Concurso Fotográfico

O equipo de normalización e dinamización lingüística do CEIP Plurilingüe de Pedrouzos, organiza un concurso de fotografía para todos os alumnos e alumnas do centro.

A temática será sobre o Outono (paisaxes, froitos, climatoloxía,…) pero sempre tomadas nos Concellos de Brión e Ames.

Curso de Manipuladores de alimentos

O venres 18 de novembro, celebrouse no noso cole o cursiño de manipuladores de alimentos no que participaron as nais/pais colaboradores do comedor. Agradecer a anpa Andaravía a súa colaboración ao asumir a metade dos custes desta actividade.

Celebramos o Día do peón

O venres 11 de novembro todo o alumnado do colexio celebramos o Dia do peón.

Primeiro fomos á biblioteca ver un vídeo de como se fan os trompos tradicionais e despois saímos ao patio. Aos de 4º tocounos no campo vermello, e alí xogamos a chepa, ao relevo, ao truco e por último tiramos o trompo todos xuntos para facer un vídeo.

Pasámolo xenial !!

Álex Blanco

"Polo San Martiño, peóns ao camiño"

Outro ano máis,  achegándonos ao mes de novembro, temos a ben convocar a celebración do Día do Peón.

Baixo o lema de “Polo San Martiño, peóns ao camiño”, pretendemos que o día 11 de novembro convírtase nun día no que os peóns, bailados tanto por nenos como polos non tan nenos, bailen e requebren por todo o colexio.

(ver fotos)

As cabazas do Samaín

Na entrada dos edificios de Primaria e de Infantil están instaladas as exposicións de cabazas realizadas polos nosos nenos e nenas axudados polas súas familias. Tedes ata o venres para visitar esta marabillosa mostra.

Ver fotos

O Día dos Mortos

Do departamento de inglés do cole xurdiu a idea de traballar esta tradición que sendo de orixe mexicana, está impoñendose na cultura anglosaxona.

O martes 25, Eduardo Rojas, escritor e pai dunha alumna de terceiro dará unha charla ao alumnado de terceiro e cuarto de primaria sobre a orixe desta mostra cultural indíxena.
Montaremos un Altar dos Mortos típico desta conmemoración na planta primeira que decoraremos con:

• Picados e flores de papel que fáran nas sesións de plástica.
  • Calaveritas de azucre.
  • Catrinas ou Calaveras Garbanceras realizados nos obradoiros que terán lugar nos recreos desta semana
  • Calaveritas literarias feitas nas titorías

(ver fotos)

Menús 1º trimestre curso 2016/17

Xuntamos os menús do comedor escolar para os meses de outubro, novembro e decembro.

LISTADO PROVISIONAL DE ACTIVIDADES E ALUMNOS/AS

Este luns 3 de outubro, comenzan as actividades organizadas pola ANPA Andaravía e neste arquivo adxunto podedes ver como quedaron os grupos de alumnos/as. Aclaramos que é PROVISIONAL e que os grupos de inglés G2, das 16.30- 17.30 desaparecen, asi como o grupo de xadrez G2 de 16.30- 17.30 e ballet de primaria por non chegar ó número mínimo razoable de alumnos/as. Todos os nenos/as afectados por este cambio terán a posibilidade de integrarse nos grupos que quedan.

Menú Comedor mes de setembro

Xuntamos menús para o comedor escolar para o mes de setembro do curso escolar 2016/17. Prema na imaxe para acceder á proposta: