Mercardillo solidario 2

Éxito rotundo de participación e recaudación no mercadillo solidario.

O alumnado de 6º donará un 10% da recaudación ao Banco Solidario de Alimentos do Concello de Brión.

NADAL EN PEDROUZOS

Gústanvos os Beléns?. Este ano invitámosvos a visitar o noso "Belén de cine". Un bonito belén mariñeiro montado no recibidor do cole, pola profe de Relixión, Manoly, e a inestimable colaboración do director do Museo do Mar de Noia, Félix González, a quén lle damos as gracias.

Este belén conta con elementos feitos polo alumnado de relixión: casiñas, lavadoiros, fornos... e moitos obxectos cedidos polo Museo do Mar. Ata temos un aeroxenerador!

Esperamos que sexa do voso agrado e desexarvos un bo Nadal e Feliz 2018!!

Mercadillo solidario - Excursión 6º de primaria

O alumnado de 6º de primaria solicita a colaboración de toda a comuidade escolar para a organización de participación nun mercadillo a celebrar o próximo domingo 17 de decembro no ximnasio do colexio.

Aceptamos donacións de material ata o xoves 14 de decembro.

MAGOSTO

O pasado venres, 10 de novembro, celebramos no cole O Magosto. Comezamos con xogos polulares nos que o alumnado de sexto monitorizaban as actividades. Mentres, algúns mestres ocupábanse de ir asando as castañas.

As castañas estaban moi boas e para rematar "Airiños de Pedrouzos" amenizou a xornada.

(Ver fotos)

HORARIO DE OUTUBRO A MAIO

Bos días cole: dende as 7:30h.

Horario lectivo: 9:45 h – 14:45 h

Comedor escolar: 14:45 h – 15:30h

Saídas e recollida do alumnado:

1ª- 14:45 h (Infantil dende as 14:30h)

2ª- 15:30 h Recollida familias

3ª- 16:30 h Transporte – Recollida familias

4ª – 17:30 Recollida familias

As portas permanecerán abertas 15 minutos dende o horario sinalado.

No mes de outubro comezan as ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES da ANPA e CONCELLO.

Para o alumnado de primaria o centro oferta as actividades de ludoteca, biblioteca e sala de estudo.

A Ludoteca permanecerá aberta dende ás 15:30h ata as 16:30h.

Biblioteca e Sala de estudo dende as 15:30h ata as 17:30h.

ACCESOS AO CENTRO

Recordamos que as familias deberán acceder ao centro polo portal sur (Zona urbanización)

O portal norte (Zona polideportivo) só é para o alumnado transportado. Excepcionalmente poderá ser usado polas familias de infantil as 14:30h.

Reunións titorias e familias

As reunións de comezo de curso das distintas titorias coas familias están convocadas nas seguintes datas:

Cursos data

5º A  e 5º B

6º A e 6º B

1º A, 1º B e 1º C

18:00 h.

2º A, 2º B e 2º C

3º A, 3º B e 3º C

4º A, 4º B e 4º C

5º A, 5º B e 5º C

6º A, 6º B e 6º C

Periodo de adaptación - 4º de Infantil

O inicio da etapa de infantil supón un novo reto para os nenos e as nenas que se enfrentan a un novo lugar, novos compañeiros e compañeiras, novos mestres e mestras... Por iso é moi importante planificar ben todo este proceso xa que a maneira de como resolvan esta experiencia inicial, influirá na visión que o neno e a nena se forme do colexio e nas súas relacións posteriores.

Os pais e nais, docentes e toda a comunidade escolar debemos facilitar a adaptación aos procesos de ensino e aprendizaxe dos nenos e nenas.

Adxuntamos o horario do periodo de adaptación de 4ºA E 4ºB de infantil.

(ver horario)

Reunións familias alumnado primeiro de primaria e 4º infantil

Reunión familias alumnado 1º primaria: Xoves 7 de setembro, ás 18 horas

na biblioteca do centro