LISTADO PROVISIONAL ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

No documento adxunto podedes atopar o listado de alumnos e alumnas admitidas nas actividades extraescolares. Se atopades calquera erro, non dubidedes en consultar con nós para subsanalo.

andaravia.anpa@gmail.com  e  santiago@actex.es

COMEDOR ESCOLAR: MENÚS DO 1º TRIMESTRE

Xuntamos menús correspondentes ao 1º trimestre. Poden consultalos no documento adxunto. Se algunha familia precisa de copia impresa, pode solicitala no centro.

Bo proveito!!

ANPA ANDARAVÍA...

Prezadas familias

Queda a vosa disposición o listado e folla de inscrición das actividades extraescolares. Recordade que tamén podedes facer a inscrición de forma online no formulario que está na páxina web.

Saúdos

REUNIÓNS TITORÍAS E FAMILIAS

As reunións de comezo de curso das distintas titorias coas

familias están convocadas nas seguintes datas:

5º INFANTIL              Luns 16 - 17:00h
6º INFANTIL Luns 23 – 17:00h
2º PRIMARIA Luns 16 - 17:00h
3º PRIMARIA Luns 30 – 17:00h
4º PRIMARIA Luns 30 – 17:00h
5º PRIMARIA Luns 23 – 17:00h
6º PRIMARIA Luns 30 – 17:00h

LISTAXES ALUMNADO POR GRUPO/AULA, CURSO 2019/20

Listaxes do alumnado por grupos/aula no curso 2019/20.

ANPA ANDARAVÍA, ...BOS DÍAS, COLE!

Prezadas Familias

Como cada ano o servizo de BOS DÍAS COLE, estará dispoñible desde o primeiro día de curso ás 7:30 hrs.

Tedes nos documentos adxuntos, tanto o regulamento como a ficha de inscrición.

REUNIÓN TITORÍAS 1º NIVEL DE PRIMARIA 2019/20

Convocamos ás familias do alumnado de 1º de Primaria a unha reunión informativa con titoras e profesorado sobre as normas do centro e a organización do curso 2019/20

Data: Xoves 5 de setembro

Hora: 17:00h

Lugar: Biblioteca do centro

REUNIÓN TITORÍAS ALUMNADO DE 4º DE INFANTIL

Convocamos ás familias do alumnado de 4º de infantil a unha reunión informativa con titoras e profesorado sobre as normas do centro e a organización do curso 2019/20.

Data: Mércores 4 de setembro

Lugar: Biblioteca do centro

Hora: GRUPO INFANTIL 4B ÁS 1O:30h

Hora: GRUPO INFANTIL 4A ÁS 11:30h

Adxúntase o listado do alumnado correspondente a cada grupo.

LISTAXES DEFINITIVAS COMEDOR 2019/20

Rematado o prazo de reclamacións, e  según o acordado no consello escolar do 12 de xullo, publícanse as listaxes definitivas de admitidos no servizo de comedor para o curso 2019/20.

Asi mesmo, publicamos as listaxes de agarda, segundo a orde establecida.

LISTAXE DEFINITIVO FONDO DE LIBROS 2019/20

Rematados os prazos correspondentes publicamos a listaxe definitiva das axudas na participación do fondo solidario de libros de texto convocadas na Orde do 3 de maio de 2019. Estas axudas corresponden ao alumnado de 3º e 4º de primaria.

Ao alumnado que aparece nas listaxes entregaráselles ao comezo de curso os libros asignados. O caderno de traballo de inglés, música e comprensión lectora, deberán compralo ao non estar no fondo de libros.