Entroido 2017

Listaxe asignación prazas centros adscritos  Antes do 28 de febreiro
Publicación de vacantes 1 de marzo
Presentación de solicitude de admisión  Do 1 ao 20 de marzo
Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos  Antes do 25 de abril (aprox. 13 abril)
Publicación de listaxes definitivas  Antes do 15 de maio
Formalización de matrícula  Do 20 ao 30 de xuño

MADAMAS E GALÁNS EN PEDROUZOS

O pasado mércores, 15 de febreiro, visitáronnos dúas parellas de Madamas e Galáns de S. Adrián de Cobres. Bailaron dúas danzas tradicionais galegas para todo o alumnado.

As Madamas levaban moitos colares e ao bailar facÍan moito ruÍdo.

Despois, os de terceiro, fomos á biblioteca. Contáronnos como facían o traxe e fixémoslles moitas preguntas. Tamén nos explicaron: como se poñian os traxes, como facían o sombreiro, como cosían os abalorios, como se sacaban o traxe... Eran moi vistosos.

Algunhas das cousas que máis nos impresionaron foi que levaban moreas de abalorios por todo o corpo e que o sombreiro podía pesar ata 9 kg.

Alejandra e Laura S., alumnas de 3º

Os mandados do Entroido

Para ir quentando motores, estes son os mandados da próxima semana.

Xornada portas abertas

2 de marzo, ás 17 h. Biblioteca do centro

Entrega dos premios do Concurso fotográfico "O Outono"

Moitas foron as fotografías presentadas neste certame organizado pola equipa de dinamización lingüística do centro. O xurado, formado por pais e nais, profesorado e persoal non docente o tivo moi complicado para realizar a súa elección, debido a gran calidade dos traballos presentados en torno ao tema proposto "O Outono".

O xefe de estudos, Xoán, e o Coordinador da equipa, Mingos, foron os encargados de facer a entrega dos agasallos.

Parabens aos premiados!!!!!

Ver fotos presentadas ao concurso

Entrega dos premios do Concurso de tarxetas de Nadal

Hoxe na biblioteca do cole fíxose a entrega dos agasallos aos gañadores e finalistas do Concurso de tarxetas de Nadal que organiza o Concello de Brión e no que todos os anos colabora o noso centro. O alcalde, José Luis García e o director do CEIP de Pedrouzos, Xosé Antonio Martínez foron os encargados de recoñecer o traballo destes alumnos e alumnas con estes premios.

Parabens aos autores/as dos traballos escollidos e agradecer a todo o alumnado a participación nesta iniciativa!!

Calendario de Davila para a Universidade de Vigo

Podes descargar o calendario pulsando sobre a imaxe

PROYECTO DE INNOVACIÓN “OBSERVA_ACCIÓN”

O noso centro educativo foi invitado a participar pola Consellería de Educación (CAFI) e a Consejería de Educación de Castela e León no proxecto:

PROYECTO DE INNOVACIÓN “OBSERVA_ACCIÓN”

Formación para el desarrollo profesional docente a través de la observación, el intercambio y la formación en la acción educativa» durante el curso escolar 2016-17

Profesorado do centro intercambiará e observará boas prácticas educativas na utilización das TIC's na educación.