Lugar de Pedrouzos s/n Brión , A Coruña, Tfno 881866078 ceip.pedrouzos@edu.xunta.gal

RENOVACION PARCIAL CONSELLO ESCOLAR 2021

Logo da votación para a elección dos representantes de nais e pais do alumnado no CONSELLO ESCOLAR e do Claustro do centro, fánse públicas as candidaturas elexidas.

CANDIDATURAS ELEXIDAS PAIS E NAIS:

• Blanco Bonjour, Andrea
  • Rodríguez Vázquez, María José

CANDIDATURAS ELEXIDAS CLAUSTRO DE PROFESORADO:

• Vidal Puga, Mª del Pilar
  • García Blanco, Mª del Carmen

Poden consultarse os resultados da votación no taboleiro do centro.

RENOVACIÓN PARCIAL CONSELLO ESCOLAR 2021

CANDIDATURAS NAIS/PAIS

Unha vez rematado o prazo de presentación de candidaturas para a elección dos representantes de nais e pais do alumnado no CONSELLO ESCOLAR do Centro, a XUNTA ELECTORAL do CEIP Plurilingüe de Pedrouzos fai pública a relación de nomes das/os candidatas/os que se presentan á referida elección, segundo indicamos de seguido por orde alfabético de apelidos:

1.- Blanco Bonjour, Andrea

2.- Ferreiro, Ferreiro, Ramón

3.- Magariños Santiago, Berta

4.- Rodríguez Vázquez, María José

5.- Rubianes Castelo, Ana

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS PARA O ALUMNADO 2021-2022

Publicada a orde que regula o acceso ás máscaras de protección que a Xunta pon á disposición do alumnado de Primaria, ESO e Bacharelato

Tal e como establece a convocatoria, todo o alumnado que conta con axudas de material escolar da Consellería de Cultura, Educación e Universidade no presente curso 2021-22, será beneficiario directo das máscaras, polo que neste caso non terá que formalizar ningunha solicitude.

COLABORACION COMEDOR ESCOLAR

Lembrámosvos que sigue aberto o prazo para anotarse como colaborador/a no comedor escolar.

Por causas diversas o número de nais e pais que neste curso colaboran no comedor, veuse reducido nos últimos días. É importante ter suficientes colaboradoras/es para o bo funcionamento do servizo. Polo tando, volvemos solicitar a participación das familias para as tarefas de COLABORACIÓN no COMEDOR ESCOLAR.

De non aparecer colaboradoras e colaboradores suficientes, pode ser que o servizo se vexa afectado tendo que recudir o número de comensais.

RENOVACION PARCIAL CONSELLO ESCOLAR 2021

O martes 2 de novembro celebrouse a primeira reunión da Xunta electoral que regulará este proceso de renovación.

Data: 2 de novembro de 2021

Lugar: Dirección

Asistentes:

-Presidente: Xoán M. Cabo Pérez

CONTOS DE MEDO 2021

TODO PREPARADO PARA UN SAMAÍN TERRORÍFICO!!!!!!

Preme na seguinte ligazón para ver as portas decoradas da nosa escola

INFORMACIÓN PARA ALUMNADO E-Dixgal, Curso 2021 / 2022

Cada ano, ao comezar o curso, faise unha reunión informativa para as familias de alumnado que cursa 5º ou 6º de Primaria no noso centro. Como ben sabedes, nestes niveis non se dispón de libros de texto senón que fan uso do proxecto E-Dixgal.