Listaxes Provisionais admisión 2017/2018

Publicamos a listaxes provisionais de admitidos para o próximo curso. As listaxes definitivas publicaranse antes do 15 de maio. Lembrámoslles que o prazo para formalizar a matrícula é do 20 ao 30 de xuño.

No caso de atopar algún erro, ábrese un prazo de 10 días contados a partir da presente publicación, para subsanar posibles defectos de forma ou omisión.

Listaxe 4º de Educación Infantil.

Listaxe 6º de Educación Infantil.

Listaxe reserva centros adscritos (1º de Primaria).

Listaxe 1º de Educación Primaria.

Listaxe 3º de Educación Primaria.

Listaxe 5º de Educación Primaria

O noso guindastre hidraúlico

Uns días antes das vacacións de Semana Santa, os alumnos de sexto curso fixemos un aparello moi curioso. Según o que nos explicou o noso mestre, era un guindastre hidráulico, unha máquina que funciona dependendo da presión e movemento da auga. En total fixemos dúas, e unha delas fabricámola os da miña clase xunto co noso mestre, Nacho.

(Ver vídeo)

Consumo de Froita fresca - Abril 2017

Plan de consumo de froita nas escolas 2016/17

Alumnado de educación infantil e primaria:

Tal como informamos nos meses de febreiro e marzo, o noso centro participa no plan de consumo de froita nas escolas coa axuda financieira da Unión Europea. Á volta de vacación, repartirase novamente froita ao alumnado.

Abril 2017

Martes 18

Mércores 19

Xoves 20

Venres 21

Luns 24

Amorodos

Plátano

Amorodos

Mandarina

Mazá

Rogamos animen aos seus fillos/as a participar na campaña.

Actuación de Álvaro Muras e Martín Camiña

Estamos a piques de acabar o segundo trimestre deste curso e para rematalo axeitadamente a anpa do colexio, "Andaravia", organizou para todo o alumnado de primaria unha actuación do músico Álvaro Muras e o mago  Martín Camiña que terá lugar o venres 7 de abril no ximnasio do centro.

Pasarémolo xenial!!!!!

Proxecto Abalar: Navega con rumbo - 2017

O  luns, 24 de Abril, na biblioteca do centro,  ao longo da mañán e ás 16:30h. da tarde haberá charlas  divulgativas sobre internet e o uso seguro e responsable da rede,  dirixidas ao alumnado, profesorado e pais/nais, titores/as responsables do alumnado do centro.

As conferencias enmárcanse dentro das charlas divulgativas ABALAR que pretenden  xerar coñecemento na comunidade escolar. Creemos moi importante a participación de pais e nais, de xeito que os nenos e nenas os poidan considerar unha referencia á hora de consultar dúbidas ou situacións comprometidas e mesmo que perdan o medo a introducirse nas novas tecnoloxías.
As charlas serán impartida por Manuel Rodríguez Salgado do Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia (CPEIG) e a duración será aproximadamente dunha hora.
Agardamos a súa presenza

Dirección do centro – Coordinación Abalar

Máis información en: http://www.edu.xunta.es/navegaconrumbo/presentacion.html

Semana da froita

Do 20 ao 24 de marzo tivemos a segunda "semana da froita" deste curso.

Todos estes días repartiuse froita entre o alumnado nas merendas do recreo.

Esta iniciativa pretende fomentar o consumo destes alimentos entre os/as rapaces/as, mellorando os seus hábitos de alimentación. Mazá, pera, plátano, amorodo e mandarina foron as froitas de tempada escollidas nesta ocasión.

Nalgunhas clases aproveitaron para elaborar unha ensalada de froitas que encantou, incluso aos que non lles gusta a froita.

Animádevos a facelo na casa!!!!!

"O Segredo do Bosque"

O mércores, día 15, terá lugar a presentación do documental "O segredo do Bosque" , estreado fai poucos meses, ao noso alumnado de quinto e sexto de primaria. Esta película obtivo o primeiro premio na Bienal Internacional de Cine Científico de Ronda.

O documental, rodado integramente en Guinea Ecuatorial, está inspirado nun conto africano que lanza unha mensaxe de protección á natureza.

Contaremos con Rocío Cadahía Fernández e Antonio Grunfeld Rius , responsable do guión e  director do filme respectivamente, para amosar esta historia aos nosos rapaces e rapazas e dar resposta ás súas preguntas e inquedanzas.

Festival Atlántica en Brión!!!

Como  vai sendo tradicional (quinta edición), o Festival  internacional Atlántica  de Narración Oral que se celebra ao longo dos días  15 ao 19 de marzo en Santiago,volve a recuncar no noso centro.

O programa deste ano é moi interesante!!!

Martes 14 marzo
Claudia Fonseca (Brasil) para Infantil (11 h.)

Mércores 15 marzo
Pablo Albo (Alicante) para 3º e 4º de Primaria (10:15 h.)

Venres 17 marzo
Sofía Maul (Madeira) para 1º e 2º  de Primaría (11 h.)
Vitor Fernandes de Trás Os Montes (Portugal) para 5º e 6º de Primaria (11 h.)

Día de Rosalia de Castro

O día 24 de febreiro ao chegar á escola, agardábamos unha sorpresa: A anpa Andaravía para conmemorar o nacemento da escritora galega montou un Photocall na entrada do centro.

Moitos nenos e nenas, pais e profes puideron fotografarse con carautas de Rosalía ou portando algún dos títulos das súas obras. As fotos quedaron moi divertidas!!!

Grazas a anpa do cole por dinamizar esta conmemoración!!!