MAGOSTO

O pasado venres, 10 de novembro, celebramos no cole O Magosto. Comezamos con xogos polulares nos que o alumnado de sexto monitorizaban as actividades. Mentres, algúns mestres ocupábanse de ir asando as castañas.

As castañas estaban moi boas e para rematar "Airiños de Pedrouzos" amenizou a xornada.

(Ver fotos)

HORARIO DE OUTUBRO A MAIO

Bos días cole: dende as 7:30h.

Horario lectivo: 9:45 h – 14:45 h

Comedor escolar: 14:45 h – 15:30h

Saídas e recollida do alumnado:

1ª- 14:45 h (Infantil dende as 14:30h)

2ª- 15:30 h Recollida familias

3ª- 16:30 h Transporte – Recollida familias

4ª – 17:30 Recollida familias

As portas permanecerán abertas 15 minutos dende o horario sinalado.

No mes de outubro comezan as ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES da ANPA e CONCELLO.

Para o alumnado de primaria o centro oferta as actividades de ludoteca, biblioteca e sala de estudo.

A Ludoteca permanecerá aberta dende ás 15:30h ata as 16:30h.

Biblioteca e Sala de estudo dende as 15:30h ata as 17:30h.

ACCESOS AO CENTRO

Recordamos que as familias deberán acceder ao centro polo portal sur (Zona urbanización)

O portal norte (Zona polideportivo) só é para o alumnado transportado. Excepcionalmente poderá ser usado polas familias de infantil as 14:30h.

Reunións titorias e familias

As reunións de comezo de curso das distintas titorias coas familias están convocadas nas seguintes datas:

Cursos data

5º A  e 5º B

6º A e 6º B

1º A, 1º B e 1º C

18:00 h.

2º A, 2º B e 2º C

3º A, 3º B e 3º C

4º A, 4º B e 4º C

5º A, 5º B e 5º C

6º A, 6º B e 6º C

Periodo de adaptación - 4º de Infantil

O inicio da etapa de infantil supón un novo reto para os nenos e as nenas que se enfrentan a un novo lugar, novos compañeiros e compañeiras, novos mestres e mestras... Por iso é moi importante planificar ben todo este proceso xa que a maneira de como resolvan esta experiencia inicial, influirá na visión que o neno e a nena se forme do colexio e nas súas relacións posteriores.

Os pais e nais, docentes e toda a comunidade escolar debemos facilitar a adaptación aos procesos de ensino e aprendizaxe dos nenos e nenas.

Adxuntamos o horario do periodo de adaptación de 4ºA E 4ºB de infantil.

(ver horario)

Reunións familias alumnado primeiro de primaria e 4º infantil

Reunión familias alumnado 1º primaria: Xoves 7 de setembro, ás 18 horas

na biblioteca do centro

Reunión familias alumnado 4º infantil (periodo de adaptación): Mércores  6 de setembro, ás 10 horas

nas aulas de cuarto de Infantil

Calendario escolar 2017/18

Actividades lectivas:
As clases comenzarán o día 11 de setembro e rematarán o 21 de xuño

Horario lectivo:
Bos días cole: 7:30h a 9:45h
Clases: 9:45h a 14:30 (setembro e xuño); 9:45h A 14:45 (resto do curso escolar)
Comedor: 14:30h a 15:30h (setembro e xuño); 14:45h a 15:30h (resto do curso escolar)
Transporte escolar: 16:30h

Comedor escolar:
O comedor escolar empezará o mesmo día 11 de setembro, salvo para o alumnado de 4º de infantil, que o fará unha vez rematado operiodo de adaptación, o luns 25 de setembro.

Transporte escolar:
O servizo de transporte escolar na saída de pola tarde será ás 16:30 h. Non hai servizo de transporte escolar ao mediodía.
Previsiblemente, o venres 9 de febreiro, festa do antroido no centro, o transporte escolar saírá as 15:15h. Dita tarde non se desenvoverán actividades complementarias no centro.

Actividades complementarias:
Ata o mes de outubro no empezarán as actividades complementarias de biblioteca, sala de estudos, ludotecas, da Anpa e/ou Concello. O alumnado non poderá permanecer nas instalacións do centro dende as 16:30h. ata o comenzo de ditas actividades.

Máis información:

Calendario escolar 2017/18 - Ceip de Pedrouzos

LISTAXES COMEDOR CURSO 2017/18

Unha vez examinada a documentación e reclamacións presentadas para o servizo de comedor, o Consello Escolar do centro acordou a publicación das listaxes de admitidos/s e alumnado sen praza.

Listaxe de admisión

Listaxe de alumnado sen praza

Outubro 2017

Plurinfantil: Proxecto plurilingüe na educación infantil

O centro ven de ser incluido no Proxecto Plurilingüe na Educación Infantil.

Implica a integración do inglés dende un punto de vista lúdico non só na área de linguaxes, senón a través de todas as áreas cun enfoque globalizado baseado en tarefas e proxectos e nos cales as TIC deben estar presentes.