Menú 2º trimestre curso 18/19

Menús do 2º trimestre

Como novidade, incorpóranse este trimestre cinco menús de cocina internacional. Detallaranse máis adiante os pratos que os compoñen.

Nadal 2018

Este ano ambientamos esta celebración  cunha gran árbore de Nadal feita con material de refugallo. O alumnado de primaria encargouse de aportar as botellas de plástico para a construcción da árbore e o de infantil elaborou os adornos nun obradoiro que realizaron cos seus profes.

En infantil a árbore foi elaborada con materiais naturais e os adornos son dos/as nenos/as feitos coa axuda das súas familias.

Como todos os anos realizouse un concurso de postais de Nadal que se atopan expostas na entrada de primaria. Esta vez o tema suxerido foi o que se esta desenvolvendo este curso: alimentación e hábitos saudables. Na foto podemos ver as gañadoras. (ver fotos ampliadas)

Gotas para Nixer

534€ foron recaudados no centro como donación para UNICEF dentro da campaña "Carreira GOTAS PARA NIXER"

25-N DIA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Grazas a toda a comunidade educativa do Ceip de Pedrouzos por poder levar adiante esta iniciativa que pretende sensibilizar cara a esta lacra social que é a violencia de xénero.

Queremos que as nosas nenas e nenos sexan mulleres e homes respectados!!!!

Renovación Consello Escolar: Candidaturas pais/nais

HOXE ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

De 14:30 h a 18:00h

biblioteca centro

XUNTA ELECTORAL

CANDIDATURAS PAIS/NAIS AO CONSELLO ESCOLAR 2018

Gómez Buceta, Marcos

Martínez Suárez, Rubén

Nieto Camiño, Raquel

Serrano Losada, Susana

Sieira Nieto, Ana María

Sorteo dos membros da mesa electoral dos pais/nais

Na mañán do día 20 realizouse o sorteo para os membros da mesa electoral e suplentes dos pais/nais.O sorteo foi público e tivo lugar na biblioteca do centro.

Os titulares da mesa son: D. John Rafael Blanco García, Dna. Mercedes Blanco Vázquez e D. Jesús Boo Vázquez. Como suplentes: D. Marcos Boquete Landeira e Dna. Mº del Mar Botana Miranda.

A votación será o día 26 de novembro en horario de 14:30 a 18:00h

2ª reunión Xunta Electoral (IV)

20/11/2018 14:30

Convocada a 2ª reunión da Xunta Electoral, co seguinte orde do día:

Lectura e aprobación se procede da acta da anterior xuntanza
1-Proclamación de candidaturas de pais/nais/titores/as
2-Proclamación de candidaturas do profesorado
3-Proclamación do representante da ANPA e do representante do Concello
4-Deseño e aprobación de papeletas electorais e normas para a papeleta da ANPA se así a solicitase
5-Designación de representantes pais/nais para a mesa electoral

25 novembro, DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

21/11/2018 10:32
23/11/2018 10:32

O vindeiro 25 de novembro celébrase o día internacional contra a violencia de xénero. Na escola querémonos sumar á celebración desa data pois pensamos que é moi necesario concienciar, dende os inicios, da tolerancia cero cara a calquera tipo de violencia. Nesta ocasión queremos facer un  mural-exposición-repesentación durante os días 22 e 23. Para a celebración contaremos cos zapatos vermellos que dende as familias poidades aportar; se tedes algún par de zapatos ou zapatillas vermellas mandádeos co nome para telos ben identificados.

Cremos que esta actividade propicia tamén que se fale nas vosas casas deste tema, que se dea difusión, que cada vez sexamos máis @s que digamos NON.

Magosto

16/11/2018 12:19

Por fin, Magosto!!!

Castañas, xogos  e festa rachada!!!!!

(ver fotos)

Renovación parcial Consello Escolar 2018 (III)

1ª Reunión Xunta electoral:

Hoxe martes celebrouse a primeira reunión da Xunta electoral, contituíndose, aprobando o calendario electoral e abrindo o periodo de presentación de candidatura.

Xuntamos documento para a inscripción de candidaturas, que deberán entregar debidamente cumprimentado na secretaría do centro se desexan presentar a súa candidatura.