Reunións titorias e familias

As reunións de comezo de curso das distintas titorias coas familias están convocadas nas seguintes datas:

Cursos data

5º A  e 5º B

6º A e 6º B

1º A, 1º B e 1º C

18:00 h.

2º A, 2º B e 2º C

3º A, 3º B e 3º C

4º A, 4º B e 4º C

5º A, 5º B e 5º C

6º A, 6º B e 6º C

Periodo de adaptación - 4º de Infantil

O inicio da etapa de infantil supón un novo reto para os nenos e as nenas que se enfrentan a un novo lugar, novos compañeiros e compañeiras, novos mestres e mestras... Por iso é moi importante planificar ben todo este proceso xa que a maneira de como resolvan esta experiencia inicial, influirá na visión que o neno e a nena se forme do colexio e nas súas relacións posteriores.

Os pais e nais, docentes e toda a comunidade escolar debemos facilitar a adaptación aos procesos de ensino e aprendizaxe dos nenos e nenas.

Adxuntamos o horario do periodo de adaptación de 4ºA E 4ºB de infantil.

(ver horario)

Reunións familias alumnado primeiro de primaria e 4º infantil

Reunión familias alumnado 1º primaria: Xoves 7 de setembro, ás 18 horas

na biblioteca do centro

Reunión familias alumnado 4º infantil (periodo de adaptación): Mércores  6 de setembro, ás 10 horas

nas aulas de cuarto de Infantil

Calendario escolar 2017/18

Actividades lectivas:
As clases comenzarán o día 11 de setembro e rematarán o 21 de xuño

Horario lectivo:
Bos días cole: 7:30h a 9:45h
Clases: 9:45h a 14:30 (setembro e xuño); 9:45h A 14:45 (resto do curso escolar)
Comedor: 14:30h a 15:30h (setembro e xuño); 14:45h a 15:30h (resto do curso escolar)
Transporte escolar: 16:30h

Comedor escolar:
O comedor escolar empezará o mesmo día 11 de setembro, salvo para o alumnado de 4º de infantil, que o fará unha vez rematado operiodo de adaptación, o luns 25 de setembro.

Transporte escolar:
O servizo de transporte escolar na saída de pola tarde será ás 16:30 h. Non hai servizo de transporte escolar ao mediodía.
Previsiblemente, o venres 9 de febreiro, festa do antroido no centro, o transporte escolar saírá as 15:15h. Dita tarde non se desenvoverán actividades complementarias no centro.

Actividades complementarias:
Ata o mes de outubro no empezarán as actividades complementarias de biblioteca, sala de estudos, ludotecas, da Anpa e/ou Concello. O alumnado non poderá permanecer nas instalacións do centro dende as 16:30h. ata o comenzo de ditas actividades.

Máis información:

Calendario escolar 2017/18 - Ceip de Pedrouzos

LISTAXES COMEDOR CURSO 2017/18

Unha vez examinada a documentación e reclamacións presentadas para o servizo de comedor, o Consello Escolar do centro acordou publicar as listaxes de admisión e de espera para o curso escolar 2017/18.

Brión, 21 de xullo de 2017

Listaxe de admisión

Listaxe de espera

Plurinfantil: Proxecto plurilingüe na educación infantil

O centro ven de ser incluido no Proxecto Plurilingüe na Educación Infantil.

Implica a integración do inglés dende un punto de vista lúdico non só na área de linguaxes, senón a través de todas as áreas cun enfoque globalizado baseado en tarefas e proxectos e nos cales as TIC deben estar presentes.

CEIP DE PEDROUZOS - CENTRO E-DIXGAL

O Ceip de Pedrouzos foi seleccionado para participar no proxecto de Educación Dixital E-Dixgal.

Significa que nos próximo catro cursos escolares, o alumnado de 5º e 6º de primaria utilizará materiais dixitais como referencia para o seu desenvolvemento curricular.

A Consellería de Educación proporcionará unha contorna virtual de aprendizaxe con contidos gratuítos. O centro pode seguir empregando a súa aula virtual.

Se o centro conta con libros ou outros materiais didácticos poderá empregalos como material de apoio.

Como consecuencia, as familias do alumnado de 5º e 6º de primaria non deberán comprar os libros de texto para o próximo curso escolar 2017/18.

Listaxes definitivas Fondo Libros

Publicamos as listaxes definitivas da concesión de libros do fondo existente no centro.

Listaxe admitidos

Listaxe excluídos

Pódese ver os libros por materia que se lle emprestarán a cada neno/a. Na maioria dos casos, despois dos libros, aparece un número de adquisicións complementarias que non teñen obxecto no noso caso, xa que en todos os cursos o número de libros non chega ao número máximo que se lles concede aos de menor renda. En terceiro e cuarto de primaria empregaran tres libros e o caderniño de inglés, en quinto e sexto son 5 libros e o caderniño de inglés. O CADERNO DE INGLÉS NON FORMA PARTE DO FONDO DE LIBROS, e polo tanto as familias  deberano comprar.

Os libros concedidos serán entregados ao alumnado ao longo do mes de setembro.

Seguimos agardando á resolución do proxecto E-DIXGAL, libros electrónicos en quinto e sexto de primaria, polo que o alumnado que non participou no fondo solidario ou que non lle foi concedido  terá que esperar para comprar estes libros (agás o de inglés).

Lembramos a lista dos libros para o próximo curso.