LISTAXES DEFINITIVOS DO ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2020/21

Informamos que todo alumnado que solicitou praza para o curso escolar 2020/21 foi admitido.

As familias do alumnado admitido deberá formalizar a  matricula  do 1 ao 10 de xullo na secretaría do centro.

MATRÍCULA ALUMNADO CURSO 2020-21

O prazo para formalizar a matrícula do NOVO ALUMNADO que  foi admitido no noso centro para o curso 2020/2021, ábrese o día 1 de XULLO ata o 10 de XULLO.  O horario de secretaría é  9:30 h. a 13:30 h. de Luns a Venres.

Xuntamos documentación para a matrícula.

SOLICITUDE SERVIZOS COMPLEMENTARIOS DE TRANSPORTE E COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2020-21

Apertura do prazo de solicitude para os SERVIZOS COMPLEMENTARIOS DE TRANSPORTE E COMEDOR ESCOLAR, para o curso 2020-21 dende o  22 DE XUÑO ATA O 10 DE XULLO    en horario de 9:30h a 13:30h.

Documentación a presentar:

LISTAXES LIBROS DE TEXTO CURSO 2020/21

Xuntamos relación de libros de texto para cada un dos niveis educativos para o curso 2020/21.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2020 - 21

Teñen que formalizar a matrícula no centro dende o 1 ao 10 de xullo.

TAREFAS ESCOLARES - COVID 19.

ACCESO ÁS ACTIVIDADESDIARIAS PLANIFICADAS DA TÚA AULA

Para acceder a todas as tarefas escolares a realizar, pulsa aquí.

LECTURAS DE VERÁN!!

Neste fin de curso, dende a Biblioteca de Pedrouzos, non queremos deixar de recomendarvos algunhas lecturas que poidan facer máis levadeira a espera da volta ó colexio.

Vémonos pronto!!

RECOLLIDA E DEVOLUCIÓN DE MATERIAIS ESCOLARES

De acordo coa RESOLUCIÓN DO 22-05-2020, DA CONSELLERÍA DE EUCACIÓN, UNIVERSIDADE E FORMACIÓN PROFESIONAL, debemos organizar a recollida de material do alumnado que xa non var ter actividade presencial no centro este curso, e a devolución de libros de texto e outros materiais que o alumnado teña nas súas casas.

CORRECCIÓN INSTRUCCIÓNS FONDO DE LIBROS 20-21

Na Orde do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso escolar 2020 - 21, que saíu publicada no DOG o día 19 de maio de 2020, produciuse un erro, que aparece na páxina 20658: O recadro da base impoñible xeral da declaración do imposto sobre a renda das persoas físicas do exercicio fiscal 2018 que figura publicado é o 432, cando o recadro correcto é o 435.

Vaise facer a oportuna corrección da orde no Diario Oficial de Galicia.

NOVO HORARIO ATENCIÓN DO CENTRO

O  HORARIO DE ATENCIÓN PRESENCIAL ÁS FAMILIAS É DE 9:30h a 13:30h

No caso de acceder ao centro, e póla saúde de tod@s, é moi importante que na medida do posible, traiades máscara, luvas, e respetedes as instrucións de hixiene e distanciamento físico.

A Dirección