Lugar de Pedrouzos s/n Brión , A Coruña, Tfno 881866078 ceip.pedrouzos@edu.xunta.gal

PROCESO ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2024-2025

O 1 DE MARZO, abre o prazo de preinscrición correspondente ao alumnado que desexa cursar estudos o curso académico 2024-2025 no noso centro educativo e que actualmente non está matriculado nel.

O prazo abrangue do 1 ata o 20 de marzo do 2024

Esta solicitude deberase presentar preferiblemente por SEDE ELECTRÓNICA, para o que se precisará de Chave365 ou certificado dixital, no centro educativo solicitado en primeiro lugar, ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común.

Poden descargarse os impresos accedendo a web da Consellería, e tamén estarán a disposición das familias no propio centro a partir do 1 de marzo.

ADMISION ALUMNADO CURSO 2024/25

Todo o alumnado das escolas adscritas (EEI dos Ánxeles, EEI de Sabaxáns), e alumnado do propio centro que fixo a reserva para primeiro de primaria no próximo curso, foille adxudicada praza.

Deberá formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño, SO O ALUMNADO NOVO NO CENTRO.

Todo o alumnado que solicitou praza no IES de Brión, foi admitido.

Lembren estar pendentes da información en web, xa que nesas datas e atendendo as instruccións da Consellería, deberán formalizar, (se o precisan),  a solicitude de Servizos Complementarios (Transporte e Comedor).

XORNADAS PORTAS ABERTAS 2024

O luns, 4 de marzo, hai unha xornada de portas abertas na nosa escola para as famlias do alumnado de nova incorporación. Será ás 17.00 horas na biblioteca da escola.

Importante: O alumnado dos centros adscritos NON ten que facer o proceso de admisión. Só terá que facer a matricula do 20 ao 30 de xuño.

Pago de Comedor Escolar (Titorial)

A partires do próximo mes de xaneiro, o pagamento do recibo emitido polo centro educativo, deberá ser aboado ata o día 20 do mes no que reciben dito recibo, prazo estabrecido na normativa reguladora dos comedores escolares. Este pago, é requisito para continuar empregando o servizo de comedor escolar no vindeiro mes.

LEMBRAR que no caso de NON ASISTENCIA AO COMEDOR ESCOLAR e aplicando a normativa de comedores, as familias DEBEN AVISAR, COMO MÁXIMO NO DÍA DE AUSENCIA AO COMEDOR, A SER POSIBLE ANTES DAS 09:45 DA MAÑÁ, para que non lles sexa cobrado o día.

8 M. DÍA DA MULLER

Hoxe celebramos o 8M, Día da Muller visibilizando o papel da muller nos diferentes ámbitos relacionados coa saúde, tanto a saúde física como a saúde mental.

Este programa de actividades encádrase dentro do Proxecto Anual de Centro "Mens sana, in corpore sano".

Queremos agradecer a toda a comunidade escolar a participación nesta xornada, facendo fincapé nas nais que nos acompañarán nas mesas redondas.

Programa 8M_ 2024   mesa redonda 8M_2024

mesa redonda 8M_2_2024     mesa redonda 8M_1_2024

CANTANDO CON ROSALÍA

cara rosalia poema

Hoxe 23 de febreiro para conmemorar o Día de Rosalía fixemos a presentación do lipdub "Cantando con Rosalía", no que participa todo o alumnado.

A "Banda da Balbina" colaborou coa versión musical do poema "Has de cantar" de Rosalía de Castro adaptada á nosa escola.

Agradecemos a súa colaboración así como a das familias que participaron na gravación e edición deste traballo.

Agardamos que o disfrutedes tanto como o disfrutamos nós.

BO DÍA DE ROSALÍA.

COMEDOR ESCOLAR: MENÚ 2º TRIMESTRE 2023/2024

Xuntamos menús correspondentes ao 2º trimestre. Poden consultalos no documento adxunto. Se algunha familia precisa de copia impresa, pode solicitala no centro.

Bo proveito!!

RESERVA PRAZA ALUMNADO CURSO 2024-2025

Ábrese o prazo para a reserva de praza dos centros adscritos, (EEI dos Ánxeles - EEI de Sabaxáns).

Tamén deberán facer reserva de praza o alumnado de 6º Curso de seguir estudos no IES de Brión.

PERIODO DE RESERVA DE PRAZA:  Do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro.

Documentación:

- ANEXO I para cumprimentar a reserva o alumnado de centros adscritos, (Escolas unitarias e Alumnado de 6º).

ACCESO WEB CONSELLERIA

RECOMENDACIÓNS PARA O NADAL

Dende o equipo de biblioteca do CEIP Pedrouzos queremos compartir unhas recomendacións de lectura para esta época de Nadal. Boas vacacións a tod@s!