Listaxe definitiva Fondo Libros

Publicamos a listaxe DEFINITIVA das axudas na participación do fondo solidario de libros de texto convocadas na Orde do 9 de maio de 2018. Estas axudas corresponden ao alumnado de 3º e 4º de primaria.

Ao alumnado que aparece nas listaxes entregaráselles ao comezo de curso os libros asignados. O caderno de traballo de inglés deberán compralo ao non estar no fondo de libros (listaxe de libros).

Fondo solidario LIBROS DE TEXTO

Publicamos a listaxe provisional das axudas na participación do fondo solidario de libros de texto convocadas na Orde do 9 de maio de 2018. Estas axudas corresponden ao alumnado de 3º e 4º de primaria, lembramos que en 5º e 6º de primaria o centro participa no proxecto Edixgal. Non houbo ningunha solicitude excluída. As listaxes definitivas publicaranse o luns 16 de xullo.

A entrega dos libros ao alumnado beneficiario farase en setembro, unha vez iniciado o curso.

Os beneficiarios de vales para compra de material escolar e para libros de texto en 1º e 2º de primaria poden pasar polo centro a recoller os vales ao longo do mes de xullo (9:30 h. a 14:00 h) ou en setembro.

Comedor escolar: listaxes provisionais admisión

Xuntamos listaxes provisionais de admisión no servizo de comedor escolar.

Ata o día 13 de xullo poden completar documentación ou presentar reclamacións.

O día 20 de xullo publicaranse as listaxes definitivas

Listaxes globais

provisional

admitidos

completar

documentación

excluídos

provisional

Festival "FIN DE CURSO" - Paco Nogueiras

Radio "Bulebule" de Paco Nogueiras.

Libros texto curso 2018/19

Listaxe dos libros de texto para o curso 2018/19

(ligazón)

Calendario Escolar 2018/19

Acceso ao calendario escolar  publicado pola Consellería de Educación para o curso 2018/9

(ligazón)

Matrícula alumnado curso 2018/19

O prazo para formalizar a matrícula do alumnado que  foi admitido no noso centro para o curso 2018/19 ábrese o día 20 de xuño. Ata o 30 deste mesmo mes pódese recoller e entregar a documentación na secretaría do centro.

O horario de secretaría: 9:30 h. a 14:30 h. Luns a Venres

No caso de solicitar comedor e transporte, deberán presentar a seguinte documentación no momento de formalizar a matrícula.(ligazón)

Solicitude servizos complementarios: comedor e transporte

Documentación que deberá entregar o alumnado matriculado no centro ata o 22 de xuño segundo o que solicite:

Non solicita servizos complementarios

Solicita transporte Solicita comedor
Solicitude  servizos complementarios X X X
Autodeclaración comedor X X X
Declaración responsable domicilio   X X
Documentación baremo     X
Outros documentos     X

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTOS E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTOS E MATERIAL ESCOLAR

Ven de convocarse a orde do 9 de maio de 2018 que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de textos e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en Educación primaria, secundaria e educación especial (DOG 21 de maio 2018)

Convócanse tres tipos de axudas:

1.- FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO:  Alumnado que curse 3º e 4º de educación primaria (curso 2018-2019).

- Alumnado con renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 €: seis (6) libros de texto.

- Alumnado con renda per cápita familiar superior a 5.400 € e igual ou inferior a 9.000 €: catro (4) libros de texto.

- Alumnado en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia ou cunha discapacidade igual ou superior ao 65%: seis (6) libros con independencia da renda.

2.-AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO: Alumnado de 1º e 2º curso de educación primaria (curso 2018-2019)

- Renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 €: 170 €

- Renda per cápita familiar superior a 5.400 € e igual ou inferior a 9.000 €: 90 €

3.-AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR: Todo o alumnado de primaria
(curso 2018-2019)

Todo o alumnado matriculado en Educación primaria. (curso 2017-2018), con renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 €: 50 €

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: 22 de maio ao 22 de xuño de 2018 incluídos

Modelo solicitude

Proxecto Abalar: Navega con rumbo - 2018

O  luns, 21 de maio, na biblioteca do centro,  ao longo da mañán e ás 17:30h. da tarde haberá charlas  divulgativas sobre internet e o uso seguro e responsable da rede,  dirixidas ao alumnado, profesorado e pais/nais, titores/as responsables do alumnado do centro.

As conferencias enmárcanse dentro das charlas divulgativas ABALAR que pretenden  xerar coñecemento na comunidade escolar. Creemos moi importante a participación de pais e nais, de xeito que os nenos e nenas os poidan considerar unha referencia á hora de consultar dúbidas ou situacións comprometidas e mesmo que perdan o medo a introducirse nas novas tecnoloxías.
As charlas serán impartida por Mario Barcala, pai de alumno do centro,  do Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia (CPEIG) e a duración será aproximadamente dunha hora.
Agardamos a súa presenza

Dirección do centro – Coordinación Abalar