FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTOS E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTOS E MATERIAL ESCOLAR

Ven de convocarse a orde do 16 de maio de 2017 que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de textos e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en Educación primaria, secundaria e educación especial (DOG 22 de maio 2017)

Convócanse tres tipos de axudas:

1.- FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO:  Alumnado que curse 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria (curso 2017-2018).

- Alumnado con renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 €: seis (6) libros de texto.

- Alumnado con renda per cápita familiar superior a 5.400 € e igual ou inferior a 9.000 €: catro (4) libros de texto.

- Alumnado en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia ou cunha discapacidade igual ou superior ao 65%: seis (6) libros con independencia da renda.

2.-AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO: Alumnado de 1º e 2º curso de educación primaria (curso 2017-2018)

- Renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 €: 170 €

- Renda per cápita familiar superior a 5.400 € e igual ou inferior a 9.000 €: 90 €

3.-AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR: Todo o alumnado de primaria
(curso 2017-2018)

Todo o alumnado matriculado en Educación primaria. (curso 2017-2018), con renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 €: 50 €

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: 23 de maio ao 23 de xuño de 2017 incluídos

Modelo solicitude

Visita de Hakan Casares

O martes, 24 de maio, os grupos de alumnos de 4º de primaria, reunianse  na biblioteca do  cole agardando a un convidado moi especial: Hakan Casares, fillo do homenaxeado este ano nas Letras Galegas.

Veu acompañado por Noemi Pazó que fixo a súa presentación. De seguida  namorounos,  contando a vida de seu pai como se de un conto se tratase, coa súa presenza, cos seus xestos, coa súa mirada, co cariño con que o contaba.
Graciñas por transmitirnos as túas vivencias e achegarnos un chisco máis á vida de Carlos Casares, dun xeito tan próximo e afable.

Os Maios

"Maio, maiño, ponte de pé,

a ver se gañamos algo pra o café"

Os nenos e nenas de infantil baixaron cantando esta copla dos Maios de Redondela que lles ensinou Patricia, unha mamá da aula, cando ían construír o Maio da escola.

Todo comezou pedíndolle ás familias colaboración para a recollida dos elementos naturais que adornan os Maios: fieitos, bugallos, pampillos, xestas, camelias, etc...

Alumnos de cuarto de primaria encargáronse de explicar aos de infantil por que se fai esta celebración, orixe, tipos e partes que o forman.

Así de bonito lles quedou!!!

(ver fotos)

FESTA DAS LETRAS NA CARBALLEIRA

O martes 16 de maio volveremos a xuntarnos na Carballeira de Santa Minia o alumnado do CEIP de Pedrouzos, as Escolas Infantís de Luaña, Os Ánxeles e Bastavales para a celebración do Día das Letras Galegas, que este ano se lle adica a Carlos Casares. Contaremos coa participación do noso alumnado que nos farán disfrutar de cancións e bailes populares. Agradecemos a colaboración do Concello de Brión, da Policía Local e Protección Civil.

Listaxes definitivas de admisión curso 2017/18

Publicamos a listaxes definitivas de admitidos para o próximo curso. Lembrámoslles que o prazo para formalizar a matrícula é do 20 ao 30 de xuño.

Admitidos 4º Infantil

Admitidos 6º Infantil

Admitidos reserva unitarias 1º Primaria

Admitidos 3º Primaria

Admitidos 5º Primaria

Obradoiros Oficios Tradicionais

A partir do día 19 de maio realizaremos un conxunto de obradoiros tradicionais adicados a visibilizar oficios tradicionais que se realizan na nosa comarca. Agradecemos a participación de todas as persoas que colaborarán no desenvolvemento dos mesmos.

Charla de Clodio González na biblioteca do colexio

Hoxe tivemos a sorte de contar no noso centro  co escritor e etnógrafo Clodio González Pérez, que nos veu falar da Festa dos Maios, tema do que el é un erudito.

Clodio fixo un percorrido polas distintas localidades onde se celebra esta festa de exaltación da primavera para mostrarnos os distintos tipos de maios, a súa orixe e como se elaboran.

O Bardo Abelardo

Este curso, dentro das nosas propostas de animación á lectura e para conmemorar o día do libro, temos a sorte de contar con Servando Barreiro que nos vai a amosar a súa proposta didáctica a través de O Bardo Abelardo. Contaremos ca súa presencia este venres, 28 de abril.

Mercadiño Solidario

O pasado 2 de abril abriuse un mercadillo no Centro Polivalente de Brión, atendido por alumnos e profesores de 6º de primaria. A fin de este evento era recaudar máis cartos para a excursión de fin de curso de 6º.
 (fotos)