Complementarias

Entroido 2016

Comezamos coas actividades do Entroido!!!

E para preparar o ambiente festivo do festival que terá lugar o día 5 de febreiro, aquí tedes os mandados para a próxima semana:

cartel cos mandados do Entroido

GRAMOLA GOMINOLA

O día 19 de xuño comezamos as vacacions do verán e celebrámolo cunha gran festa amenizada por un fantastico grupo musical.

A Gramola Gominola é un grupo de música infantil, en galego, pensado para as máis pequenas e pequenos. Pero non é un grupo máis, non é o de sempre, é unha banda de rock!!

Pasámolo moi ben, cantando e bailando as divertidas cancións deste grupo.

Felices vacacións e volvemos en Setembro!!!!    (VER FOTOS)

CELEBRAMOS O DÍA DO LIBRO CON EDUARDO DE ROJAS

O xoves, 23 de abril, co motivo do Día do Libro, o alumnado de Infantil e o de 5º e 6º de Primaria tiveron un encontro co escritor Eduardo de Rojas Rebolledo quen lle leu algún fragmento dos seus libros Kakarracas e El Barcarola e comentoulles como era o proceso de escribir e de publicar un libro.

Agradecémoslle a súa adicación e o seu compromiso coa nosa escola.

ENTROIDO 2015

Galería fotos festival do Entroido

De novo, chega febreiro cunha das celebracións máis amenas do ano, o Entroido. A próxima semana, xa dende o luns, comezamos a disfrazarnos segundo os mandados de Lupiña, tal e como indica o cartel. Remataremos o venres, 13, co gran desfile de comparsas no pavillón. Este curso están relacionadas co tema da luz: vagalumes, astros, bombillas, lóstregos, ....... .

O NADAL EN PEDROUZOS

Un ano máis, a comunidade educativa do Ceip Pedrouzos reviviu a tradición navideña con actividades varias. Entre elas, destacar a participación do alumnado de Infantil e primeiro ciclo de Primaria na conferencia con Papá Noel desde Laponia. É sorprendente a boa memoria que ten este personaxe posto que todos os rapaces e rapazas aproveitaron para facer as súas peticións. Este ano non se esqueceu de acender a cheminea. Tamén foi moi esperada e desexada a visita dos Paxes Reais para o alumnado de Infantil, momento que aproveitaron para  intercambiar cartas e caramelos. Finalmente, mencionar a orixinalidade na elaboración das postais navideñas, expostas nos corredores tanto de Infantil coma de Primaria, ademáis doutros adornos relacionados con esta temática

Agradecer, especialmente, aos Paxes e Papá Noel a súa visita e que agardamos velos de novo para o próximo Nadal.

O Magosto

Este venres celebramos o Magosto. Comezamos a xornada con xogos no patio. Os alumnos e alumnas de sexto foron os monitores  e os encargados de dirixir e controlar esta actividade. Mentres, na zona central do patio íanse asando as castañas. Degustamos estes froitos do outono acompañados de zumes que aportou a asociación de pais e nais do centro.

Podedes ver máis fotos desta lúdica xornada na galería.

CELEBRAMOS O SAMAÍN

Durante esta última semana de outubro,  celebramos O Samaín, festa de orixe celta, na que participou toda a comunidade educativa aportando manualidades como cabazas decoradas e diversas composicións terroríficas, que estiveron expostas na entrada do colexio.

Durante o recreo, o alumnado que participou na creación de microrrelatos de medo, tivo a oportunidade de lelos na biblioteca.

LUNS MARTES MÉRCORES XOVES

Roi Álvarez 2ºB

Héctor Ojea 2ºB

Naiara Calvo 3ºA

Violeta Fornés 3ºA

Lorena González 3ºB

Claudia Rodríguez 3ºC

Sara Molinos 5ºB

Mara Villamarín 2ºC

Silvia Rabuñal 2ºC

Eirena Souto 4ºC

Saleta Lorenzo 6º B

Lorena Diéguez 5ºB

Matías Rodríguez 5ºB

Sara García 5ºB

Diana Cantorna 5ºB

Manuel Fernández 5º B

Sara García 6º B que

leu o relato de Saleta

Daniel Souto 6ºC

Tamén se proxectaron películas relacionadas con esta festa, no recreo da tarde

Moitas grazas a todos e todas pola vosa colaboración.

Prema na imaxe para acceder á galería do Samaín.

PRESENTACIÓN DE DIVERSAS ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Comezou o curso cunha mostra de actividades lúdicas co fin de presentarllas ao alumnado e animalo a participar nelas.

A primeira foi unha exhibición de tiro con arco a cargo de tres profesionales, actividade que tivo lugar no patio do colexio e na que o alumnado tivo a oportunidade de demostrar as súas habilidades no manexo do arco.

A segunda que tivo lugar o pasado xoves, 25 de setembro, consistiu na presentación de dous instrumentos musicales, violín e gaita, por parte de dous profesionais da Escola de Música de Negreira. Ademáis da explicación detallada de cada un dos instrumentos, responderon ás curiosidades do alumnado e amenizáronnos a xornada con algunhas pezas musicais.

Agradecer a estes profesionais o interese mostrado, tanto por parte do alumnado coma do profesorado.

Percorrendo o mundo!

Hoxe foi un gran día no colexio de Pedrouzos. Celebramos o festival de Entroido. O tema deste ano foi: "Pedrouzosppolo Mundo" e a través dos traxes, a música e os bailes visitamos países de todo o planeta: India, México, Exipto, A India, Italia.... Nesta viaxe acompañáronnos as familias que non quixeron perderse esta especial xornada.

(ver fotos)