5º Curso

• warning: Parameter 2 to wijering_swftools_flashvars() expected to be a reference, value given in /srv/www/drupal6/includes/module.inc on line 476.

Traballo Elaborado polos alumn@s de 5ºC

Os alumn@s de 5ºC rematamos o ano 2017 con moita creatividade e desexámosvos a todos un feliz ano.

CEIP DE PEDROUZOS - CENTRO E-DIXGAL

O Ceip de Pedrouzos foi seleccionado para participar no proxecto de Educación Dixital E-Dixgal.

Significa que nos próximo catro cursos escolares, o alumnado de 5º e 6º de primaria utilizará materiais dixitais como referencia para o seu desenvolvemento curricular.

A Consellería de Educación proporcionará unha contorna virtual de aprendizaxe con contidos gratuítos. O centro pode seguir empregando a súa aula virtual.

Se o centro conta con libros ou outros materiais didácticos poderá empregalos como material de apoio.

Como consecuencia, as familias do alumnado de 5º e 6º de primaria non deberán comprar os libros de texto para o próximo curso escolar 2017/18.

Entroido 2014

Entroido 2014 - 5º de Primaria

Un anaquiño de China

Dentro das actividades do proxecto do noso centro , Pedrouzos polo mundo, os alumnos e alumnas de quinto nivel están a traballar o país chinés. Grazas a colaboración da nosa alumna de quinto Inés e a súa familia recibimos o pasado venres, día quince, a unha alumna chinesa universitaria que veu a darnos unha charla.O seu nome é Catalina.
Catalina fixo unha exposición e unha charla espectacular que resultou moi edifiante e atractiva para os nosos alumnos e alumnas. Nesta charla falounos do país en si, as súas provincias, o seu goberno, monumentos e un largo etcétera ademais de falarnos da súa cidade natal. Tamén  recibiron unha extensa clase de chinés, na que trataron temas coma saúdos, números , nomes.....incluso Inés animouse a ter unha pequena conversación con ela en chinés.
Os alumnos e alumnas desfrutaron e aprenderon distintos aspectos da cultura chinesa, tomando nota de todo en cada momento e eliminando prexuízos que tiñan sobre este país e as súas xentes. A propia Catalina escribeulles a moitos deles o seu nome en chinés e deixou unha fermosa dedicatoria no noso libro de visitas. Non podemos máis que dar as grazas pola súa colaboración e o trato cos nosos nenos e nenas, foi unha actividade que quedará no noso recordo.
Esperamos que dentro deste proxecto podamos convidar a máis persoas autóctonas dos países que estamos a ver dentro do noso proxecto e nos poidan falar de primeira man das súas vivencias.

Un clásico: Yasín e Pedro en concerto

O pasado martes 28 de maio, os nosos compañeiros Yasín de 5ºB e Pedro de 4ºB déronnos un miniconcerto na biblioteca.

Disfrutade dun anaquiño.

Antroido total 2013