5º Curso

MATERIAL PARA ALUMNADO DE 5º DE PRIMARIA PARA A AULA DE MÚSICA, RELIXIÓN E INGLÉS

Xuntase listaxe de material para as especialidades de 5º de primaria.

REUNIÓN E-Dixgal Curso 2020. (Familias de 5º).

ACCESO PARA A REUNIÓN DE EDIXGAL.

Pulsa no seguinte enderezo.

USUARIO: O Nome do neno

CORREO: nonresponder@edu.xunta.gal

O Contrasinal recibirédelo por Abalar Móbil.

Información para o Curso 2020 / 2021

Presentación con axuda das aplicacións que usaremos no presente curso.

Traballo Elaborado polos alumn@s de 5ºC

Os alumn@s de 5ºC rematamos o ano 2017 con moita creatividade e desexámosvos a todos un feliz ano.

CEIP DE PEDROUZOS - CENTRO E-DIXGAL

O Ceip de Pedrouzos foi seleccionado para participar no proxecto de Educación Dixital E-Dixgal.

Significa que nos próximo catro cursos escolares, o alumnado de 5º e 6º de primaria utilizará materiais dixitais como referencia para o seu desenvolvemento curricular.

A Consellería de Educación proporcionará unha contorna virtual de aprendizaxe con contidos gratuítos. O centro pode seguir empregando a súa aula virtual.

Se o centro conta con libros ou outros materiais didácticos poderá empregalos como material de apoio.

Como consecuencia, as familias do alumnado de 5º e 6º de primaria non deberán comprar os libros de texto para o próximo curso escolar 2017/18.

Entroido 2014

Entroido 2014 - 5º de Primaria

Un anaquiño de China

Dentro das actividades do proxecto do noso centro , Pedrouzos polo mundo, os alumnos e alumnas de quinto nivel están a traballar o país chinés. Grazas a colaboración da nosa alumna de quinto Inés e a súa familia recibimos o pasado venres, día quince, a unha alumna chinesa universitaria que veu a darnos unha charla.O seu nome é Catalina.

Un clásico: Yasín e Pedro en concerto

O pasado martes 28 de maio, os nosos compañeiros Yasín de 5ºB e Pedro de 4ºB déronnos un miniconcerto na biblioteca.

Disfrutade dun anaquiño.

Antroido total 2013