Normalización

Entrega de Premios. Concurso do Entroido

Entrega de Premios. Concurso do Entroido.

Durante o pasado mes de Febreiro, levamos a cabo un concurso no que o alumnado tiña que asociar os nomes dos disfraces coas localidades de procedencia.

Entre todos os acertados, que foron moitos, celebrouse un sorteo público do que sairon os seis gañadores.

Parabens aos premiados!!!!!

Belén, en repesentación da Biblioteca, e Mingos, en representación de Normalización Lingüística, fan entrega dos agasallos.

Entrega dos premios do Concurso fotográfico "O Outono"

Moitas foron as fotografías presentadas neste certame organizado pola equipa de dinamización lingüística do centro. O xurado, formado por pais e nais, profesorado e persoal non docente o tivo moi complicado para realizar a súa elección, debido a gran calidade dos traballos presentados en torno ao tema proposto "O Outono".

O xefe de estudos, Xoán, e o Coordinador da equipa, Mingos, foron os encargados de facer a entrega dos agasallos.

Parabens aos premiados!!!!!

Ver fotos presentadas ao concurso

Calendario de Davila para a Universidade de Vigo

Podes descargar o calendario pulsando sobre a imaxe

Concurso Fotográfico de Outono

Dada a gran calidade das fotografías presentadas, o xurado decidiu otorgar un premio máis en cada categoría. Deste xeito daranse tres premios en cada categoría, quedando a relación como segue:

Infantil e 1º Ciclo de Primaria:

Aroa Prieto Fernández 2º B (Ver Foto)

Sara Lameiro Costa (Ver Foto)

Elia Rivera Mayo 1ºC (Ver Foto)

2º e 3º Ciclo de Primaria:

Abel Bello Tobío 5ºC (Ver Foto)

Nicolás Lameiro Costa (Ver Foto)

Violeta Fornés Rodríguez 5ºC (Ver Foto)

Ver Galería do Concurso Fotográfico

* O Xurado estivo composto por dous repesentantes da ANPA, dous mestres e unha representante de Persoal Non Docente.

Farase unha entrega de premios á volta das vacacións.

As cabazas do Samaín

Na entrada dos edificios de Primaria e de Infantil están instaladas as exposicións de cabazas realizadas polos nosos nenos e nenas axudados polas súas familias. Tedes ata o venres para visitar esta marabillosa mostra.

Ver fotos

Letras Galegas 2015

Dentro das actividades para conmemorar as Letras Galegas deste ano, fixemos un concurso de lemas.

Estes lemas servirán para facer chapas que distribuiremos entre o noso alumnado.

Aquí tedes os seleccionados!

CELEBRAMOS O DÍA DO LIBRO CON EDUARDO DE ROJAS

O xoves, 23 de abril, co motivo do Día do Libro, o alumnado de Infantil e o de 5º e 6º de Primaria tiveron un encontro co escritor Eduardo de Rojas Rebolledo quen lle leu algún fragmento dos seus libros Kakarracas e El Barcarola e comentoulles como era o proceso de escribir e de publicar un libro.

Agradecémoslle a súa adicación e o seu compromiso coa nosa escola.

Reflexos de Paz

Reflexos de Paz é o lema proposto para elaborar unha serie de carteis onde cada aula buscou unha frase na que se mostrase aspectos a traballar para facer do mundo un lugar mellor no Día Escolar da non Violencia e da Paz. Buscando empregar o vocabulario traballado co tema da Luz, o escollido neste curso.

Unha vez rematado organizouse unha exposición na que os nenos e nenas na escola poideron ver, observar, ler e comentar os seus lemas e os dos demais.

QUE E DE ONDE SON?

Dende o Equipo de Dinamización Lingüística cada semana estamos a propoñer ao noso alumnado que estimen o siginificado dunha serie de verbas de todo o mundo, das que finalmente buscamos o significado correcto e situamos nun planisferio o lugar onde se empregan.

Empezamos polo que está máis preto.

XANEIRO:

• 20/1/2014: MAIÁN: ou brionés, xentilicio de denomina as persoas orixinarias de Brión.
  • 27/1/2014: PUPUSA: tortilla de millo de O Salvador
FEBREIRO:
  •  3/2/2014: MIRLITÓN: Tamén denominado Kazoo ou Frauta de Bulbo. De Tanzania, Malawi, úsase dende hai tempo en toda África e Europa.
A súa orixe ven de antigas tribus africanas que o empregaban para comunicarse ou imitar os sons dalgúns animais. Facíanse de cornos de vaca e colocábase unha tea de araña, polo que o sonse distorsoinaba dándolle un aire sobrenatural e máxico.
  • 10/2/2014: CINGALÉS: persoa e lingua natural de Sri Lanka, tamén se denomina TAMIL ao seguinte grupo en importancia demográfica e a súa lingua.
  • 17/2/2014: CABANOSSI: especie de salchicha afumada de porco e tenreira propia de Oceanía.
  • 24/2/2014: REEL: Escocia. Baile moi vivo de grupo orixinado entre os montañeses escoceses. O corpo queda ríxido de cintura arriba, realizando pasos vertixinosos cos pés ao tempo que se desprazan polo espazo.

A finais do vindeiro mes contarémosvos as novas palabras que traballaremos en marzo.