Linguas estranxeiras

Plurinfantil: Proxecto Plurilingüe na Educación Infantil

O centro foi incluido no Proxecto Plurilingüe na Educación Infantil.

Implica a integración do inglés dende un punto de vista lúdico non só na área de linguaxes, senón a través de todas as áreas cun enfoque globalizado baseado en tarefas e proxectos e nos cales as TIC están presentes.

No proxecto presentado dende o centro (que se pode ver nos adxuntos) se explican ademáis dos obxectivos, contidos e estratexias metodolóxicas, as actividades plantexadas a través dunha sesión semanal de TICs e outra de ioga, en inglés, para cada grupo de Infantil.

O pasado 15 de novembro foi a entrega de distincións aos centros educativos que este curso ampliaron o plurilingüismo a infantil, coma é o noso caso.

Estas distincións, con forma de estrela de diferentes cores para cada etapa, recibíronas os 83 centros que estenderon este curso 2017/18 o plurilingüismo a educación infantil (Plurinfantil), en toda Galcia.

Plurinfantil

Bye Melissa !

Melissa, a auxiliar de conversa , que estivo con nós ao longo do curso, remata a súa estadía e volta ao seu país. Para o noso alumnado foi unha experiencia moi boa e unha oportunidade única de mellorar o seu inglés e coñecer un pouco máis da cultura americana. Desexámoslle unha boa viaxe de volta e esperamos poder seguir en contacto. Bye Melissa ! We´ll miss you !

Hi Courtney!

Courtney, a auxiliar de conversa  do ano  pasado , aproveitou uns días libres no IES sevillano no que está este curso, para  facernos unha visita. Foi toda unha sorpresa para os  que foran os seus alumnos de 5º de Educación  Primaria !!

Hai un par de meses tamén estiveron en contacto con ela a través dunha videoconferencia.

CAVE ART

Cando  dende a biblioteca nos propuxeron traballar a Prehistoria, os nenos e nenas de 3º de Primaria estivemos pensando e...,  finalmente  decidimos facer  unha réplica dunha cova prehistorica na clase de plástica.

Fixémola así:

fotografia da cova

1.  Buscamos no ordenador imaxes de pinturas prehistóricas e eleximos unha que nos gustara.

2.  Enrugamos  papel de embalar de cor marrón e logo volvémolo  estirar, pero tiña que quedar  aínda bastante enrugado.

3.Fixemos  un debuxo dun animal ou persoa por exemplo:un búfalo, un guerreiro... cunha cera Manley de cor negra.

4. Coloreámola con ceras Manley de cor marrón ou outros  tonos terra. Tamén lle fixemos un fondo.

5. Por último, a profesora e Melissa pegaron todos os noso debuxos no oco da escaleira, intentando imitar a forma dunha cova.

E coas pedras e paos imitamos unha fogueira. Parece unha cova de verdade !!

English classroom

Recordade o blogue de Teresa para practicar inglés dende a casa!

www.pedrouzosenglishclassroom.blogspot.com

Goldilocks and the 3 bears