1º Curso

Novamente na TVG

Hoxe, 22 de marzo, entre ás 20h e as 20:40h, no programa "Fun polo aire" da TVG intervirán alumnos de infantil e 1º ciclo de primaria do centro.

Reunións familias alumnado 1º de primaria e 4º infantil

Reunión familias alumnado 1º primaria: Xoves 6 de setembro, ás 11 horas na biblioteca do centro

Reunión familias alumnado 4º infantil (periodo de adaptación): Venres  7 de setembro, ás 11 horas nas aulas de cuarto de Infantil

Fíxose a luz

E fíxose a luz. As profes Eva de 1º A e María de infantil experimentan co alumnado sobe a creación do universo e a aparición da luz. Tentando seguir o método científico, facemos entre todos unha hipótese sobre cómo pensamos que apareceu a luz no noso universo e o que pensamos que vai a acontecer co experimento.

sentímolo, flash non está dispoñible.

Tras observar o resultado lemos o libro: LA SENSACIONAL HISTORIA DEL MUNDO, por Neal Layton da Editorial Molino, e plasmamos o aprendido cun debuxo.

Reunión titorías 1º Nivel de Primaria 2014/15

Convocamos ás familias do alumnado de 1º de Primaria a unha reunión informativa con titoras e profesorado sobre as normas do centro e a organización do curso 2014/15.

Data: Luns 15 de setembro

Hora: 16:45 h

Lugar: Biblioteca do centro

Entroido 2014

Entroido 2014 - 1º Primaria

Visita de María Menéndez-Ponte

Pupi é un extraterrestre moi aventureiro. Un día saiu do seu planeta Azulón e atopouse coa Terra, onde está tan ben que decidiu quedarse e aprender todo o que saben os nenos e nenas.

María Menéndez é a creadora desta personaxe, que tanto gusta ao noso alumnado do primeiro ciclo de primaria. Falounos de Pupi e os nenos e nenas puideron facerlle moitas preguntas sobre el e os seus amigos. Ao rematar, María ,moi amablemente. asinou os libros que trouxeron os nenos da colección, publicada por SM e protagonizada por Pupi.

Aproveitamos para que María fixera entrega a dúas alumnas de segundo dos premios ganados no concurso de banda deseñada: Xiana Bragraña e Sofía Sagüillo.

Touporroutou da lúa e do sol

Nenos e nenas de primeiro recitando un diálogo da obra de Roberto Vidal Bolaño  "Touporroutou da lúa e do sol".

Antroido total 2013

Antroido Primeiro 2013