1º Curso

REUNIÓN TITORÍAS DE 1º CURSO 2020/21

Convócase ás familias do alumnado de 1º de primaria a unha reunión presencial no centro. Para unha maior seguridade precisamos que:

• O acceso será con máscara, respetando as medidas de hixiene e seguridade. Entraráse pola cancela pequena polo acceso do alumnado de 1º e 2º, onde se agardará a que a mestra os chame  e nos dirixiremos ao lugar de reunión.

CORREOS DE CONTACTO TITORAS DE 1º DE PRIMARIA

Deixamos os correos das titorías de 1º:

• 1ºC: helena.nieto@pedrouzos.gal
  • 1ºD: mariajose.pose@pedrouzos.gal

Mestra sustituta en 1º C: Raquel González

raquel.gonzalez@pedrouzos.gal

MATERIAL DE 1º DE PRIMARIA 2020 - 21

Ao longo da mañá as titoras de primeiro irán chamando ás familias para darvos unhas pequenas instruccións para o inicio de curso.

No adxunto tedes unhas recomendacións de material para a aula, xunto dos correos das profes aos que vos podedes dirixir dende hoxe mesmo.

Un saúdo, moito ánimo e moito coidado!!

Titoras de primeiro

Novamente na TVG

Hoxe, 22 de marzo, entre ás 20h e as 20:40h, no programa "Fun polo aire" da TVG intervirán alumnos de infantil e 1º ciclo de primaria do centro.

Reunións familias alumnado 1º de primaria e 4º infantil

Reunión familias alumnado 1º primaria: Xoves 6 de setembro, ás 11 horas na biblioteca do centro

Reunión familias alumnado 4º infantil (periodo de adaptación): Venres  7 de setembro, ás 11 horas nas aulas de cuarto de Infantil

Fíxose a luz

E fíxose a luz. As profes Eva de 1º A e María de infantil experimentan co alumnado sobe a creación do universo e a aparición da luz. Tentando seguir o método científico, facemos entre todos unha hipótese sobre cómo pensamos que apareceu a luz no noso universo e o que pensamos que vai a acontecer co experimento.

sentímolo, flash non está dispoñible.

Tras observar o resultado lemos o libro: LA SENSACIONAL HISTORIA DEL MUNDO, por Neal Layton da Editorial Molino, e plasmamos o aprendido cun debuxo.

Reunión titorías 1º Nivel de Primaria 2014/15

Convocamos ás familias do alumnado de 1º de Primaria a unha reunión informativa con titoras e profesorado sobre as normas do centro e a organización do curso 2014/15.

Data: Luns 15 de setembro

Hora: 16:45 h

Lugar: Biblioteca do centro

Entroido 2014

Entroido 2014 - 1º Primaria

Visita de María Menéndez-Ponte

Pupi é un extraterrestre moi aventureiro. Un día saiu do seu planeta Azulón e atopouse coa Terra, onde está tan ben que decidiu quedarse e aprender todo o que saben os nenos e nenas.

María Menéndez é a creadora desta personaxe, que tanto gusta ao noso alumnado do primeiro ciclo de primaria. Falounos de Pupi e os nenos e nenas puideron facerlle moitas preguntas sobre el e os seus amigos. Ao rematar, María ,moi amablemente. asinou os libros que trouxeron os nenos da colección, publicada por SM e protagonizada por Pupi.

Aproveitamos para que María fixera entrega a dúas alumnas de segundo dos premios ganados no concurso de banda deseñada: Xiana Bragraña e Sofía Sagüillo.