Ed. infantil

REUNIÓN INFORMATIVA PARA ALUMNADO DE 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL

O vindeiro LUNS 19 de setembro ás 17:00horas, faremos unha reunión informativa para as familias do alumnado que o vindeiro curso estará nas aulas de 6º de Infantil.

Pregamos que tan só asista unha persoa por familia.

A entrada ao centro será polo portalón de acceso dende os buses.

REUNIÓN INFORMATIVA PARA ALUMNADO DE 4º DE INFANTIL

O vindeiro luns 17 de xullo ás 12 horas, faremos unha reunión informativa para as familias do alumnado que o vindeiro curso estará na aula de 4º de Infantil (3 anos).

Esta reunión terá lugar na biblioteca do centro.

Agardamos a vosa asistencia.

Visita do Refuxio de Bando

O luns 25 DE febreiro, visitou ao alumnado de 6º de infantil Carlos e Fernando do Refuxio de Bando. Coñecemos a Lucía e Espinete, dous simpáticos cans abandonados. Faláronnos da adopción responsable e de como funciona o refuxio de animais.

Non merques nin abandones, ADOPTA!

(ver fotos)

Período de adaptación 4º de infantil

Xuntamos organización do período de adaptación de 4º de infantil

4ºINF-A 4ºINF-B

Reunións familias alumnado 1º de primaria e 4º infantil

Reunión familias alumnado 1º primaria: Xoves 6 de setembro, ás 11 horas na biblioteca do centro

Reunión familias alumnado 4º infantil (periodo de adaptación): Venres  7 de setembro, ás 11 horas nas aulas de cuarto de Infantil

Plurinfantil: Proxecto Plurilingüe na Educación Infantil

O centro foi incluido no Proxecto Plurilingüe na Educación Infantil.

Implica a integración do inglés dende un punto de vista lúdico non só na área de linguaxes, senón a través de todas as áreas cun enfoque globalizado baseado en tarefas e proxectos e nos cales as TIC están presentes.

No proxecto presentado dende o centro (que se pode ver nos adxuntos) se explican ademáis dos obxectivos, contidos e estratexias metodolóxicas, as actividades plantexadas a través dunha sesión semanal de TICs e outra de ioga, en inglés, para cada grupo de Infantil.

O pasado 15 de novembro foi a entrega de distincións aos centros educativos que este curso ampliaron o plurilingüismo a infantil, coma é o noso caso.

Estas distincións, con forma de estrela de diferentes cores para cada etapa, recibíronas os 83 centros que estenderon este curso 2017/18 o plurilingüismo a educación infantil (Plurinfantil), en toda Galcia.

Plurinfantil

Debuxos co Tuxpaint do/as nenos e nenas de Infantil

Durante este curso continuamos facendo diferentes actividades cos/as nenos/as de Educación Infantil relacionadas coas TIC (Tecnoloxías da Información e a Comunicación). Podemos dividir en tres os tipos de actividades, as realizadas na aula (como recuncho) e as que teñen lugar na sala de ordenadores (todo o grupo ou medio grupo) ou ca pizarra dixital (en pequenos grupos) na sala de psicomotricidade ou na biblioteca. As actividades principais que se realizan nos ordenadores son as de manexo do rato (cos diferentes programas e software educativo), iniciación á lecto-escritura e debuxo, con programas como o Tux-Paint. Precisamente con este programa (de software libre) os/as nenos/as fixeron diversos debuxos ó longo do curso, que estou subindo á galería de imaxes da web da escola, onde hai varios álbums con algúns dos debuxos feitos co ordenador polos nenos e nenas de Educación Infantil.

Este é un exemplo dun debuxo feito polo nenos/as de 3 anos coa pizarra dixital (facendo clic sobre el, podedes ver máis):

Estos son outros exemplos de debuxos sobre o Samaín e o Entroido feitos na sala de ordenadores polos/as nenos/as de 4 e 5 anos (facendo clic sobre eles, podedes ver os demáis álbums):

samain

Madamas e Galans

Exemplos de debuxo libre:Facer clic sobre o debuxo para ir á Galeria.

DEGUSTACIÓN DE ENTROIDO

O día xoves 23 de febreiro, fixemos unha degustación de

postres de Entroido. Nesta ocasión, contamos coa

colaboración das familias que elaboraron ou mercaron