Equipo directivo

Bolsas e axudas para estudos post obrigatorios

O prazo para solicitar as axudas para estudos postobrigatorios está aberto ata o 20 de maio. Pódense solicitar na páxina de Ministerio de Educación https://sede.educacion.gob.es/sede/login/inicio.jjsp?idConvocatoria=2076

Para máis información prema neste cartaz informativo: "Información de bolsas e axudas para estudos postobrigatorios".

Álbum: Curso académico 2023/24 -> Becas MEC

O entroido no IES do Camiño

O pasado 9 de febreiro celebramos no instituto o noso particular entroido cun concurso de baile, que gañaron os alumnos de 2ºBAC, e cunha incrible cata de doces de entroido cortesía das familias do alumnado. Moitas grazas a todas!

Álbum: Curso académico 2023/24 -> Entroido

Festa de nadal 2023

O día 21 de decembro despedimos a primeira avaliación coa festa do nadal na que o alumnado de varios cursos cantou panxoliñas, entregáronse os premios do Concurso de decoración de portas de nadal: 1º premio para 2ºESO, 2º Premio para 2º FP Básica 3 3º premio para 3ºESO. E rematamos a festa cunha turranada moi doce. Bo nadal a todos e todas!! e feliz aninovo!!

Álbum: Curso académico 2023/24 -> Festa de nadal 2023

25N: día contra a violencia machista

O pasado día 25 de novembro celebramos o día Contra a violencia machista nunha xuntanza moi fermosa do noso alumnado co do CEIP Plurilingüe de Palas de Rei, ao que agradecemos moito a súa hospitalidade. Xuntos visualizamos un vídeo do seu alumnado de 5º curso e asistimos á lectura dun manifesto e duns poemas do noso alumnado. Todos comprometidos coa erradicación da violencia contra as mulleres.

Álbum: Curso académico 2023/24 -> 25N: Contra a violencia machista

Programacións didácticas do curso 2023/2024

Programación anual do Equipo de dinamización e normalización lingüística

1º ESO  Bioloxía e xeoloxía
 Educación plástica
 Francés
 Tecnoloxía e dixitalización
 Proxecto competencial / Relixión

2º ESO  Inglés
 Educación Física
 Portugués
 Tecnoloxía e dixitalización
 Proxecto competencial / Relixión

3º ESO  Física e química
 Cultura financieira
 Educación dixital
 Proxecto competencial / Relixión
 Oratoria
 Bioloxía e xeoloxía
 Educación plástica
 Educ. en valores cívicos e éticos

4º ESO  Expresión artística
 Matemáticas A
 Matemáticas B
 Bioloxía e xeoloxía
 Dixitalización
 Economía e emprendemento
 Proxecto competencial / Relixión

2ºFPB   Instalacións e telecomunicacións
 Instalación e mantemento de redes

1º BAC  Bioloxía e xeoloxía
 TIC
 Economía I
 Matemáticas I
 Matemáticas aplicadas ás CCSS I
 Relixión
 Debuxo técnico
 Debuxo artístico

2º BAC  Lingua galega
 Bioloxía
 Empresa e deseño de modelos de   negocio
 Historia da filosofía
 Historia da arte
 Historia de España
 Matemáticas II
 Matemáticas aplicadas ás CCSS II
 Métodos estatísticos e numéricos
 Tecnoloxías da información e da     comunicación
 Tecnoloxía e enxeñaría

Documentación de interese

Datas e horarios para as presentacións do inicio de curso 2023/24

Pode consultar as datas e horarios das presentacións na seguinte ligazón: Pesentacións setembro 2023

Lembramos que os días das presentacións non hai clase. As clases comezan o mércores 13 ás 8:30 da mañá segundo o horario que se facilitará ao alumnado o día da presentación.

O alumnado con ordenadores de Edixgal no seu poder (isto é: de 2º, 3º e 4º da ESO e alumnado repetidor de 1º da ESO), debe acudir con eles á presentación. Vaise facer un formateado que suporá borrado de arquivos. Se queren conservar información, deben arquivala previamente nun dispositivo externo (USB, disco duro...).

Libros de texto para o curso académico 2023/2024

Prema na seguinte ligazón para consultar os libros de texto para o curso 2023/2024 (note que hai materias nas que se sinala que non debe mercar o libro ata falar co/a profesor/a ao inicio das clases en setembro): Listaxe de libros de texto 2023/2024

Prazos de Matrícula en xullo

Pode consultar nesta ligazón os día de prazo para efectuar a matrícula e a documentación requirida: MATRÍCULA DE XULLO