Información sobre as probas ABAU

Na seguinte lista de documentos adxuntos pódense consultar informacións relevantes sobre as ABAU: a convocatoria cos documentos e prazos de matrícula, horarios dos exames, normas de comportamento e execución das probas, as ponderacións das diferentes materias para cada titulación universitaria e os lugares de realización das probas (os alumnos do IES do Camiño realizarán a proba na Facultade de Administración e Dirección de Empresas, en Avenida Alfonso X O Sabio, Lugo). Tamén se pode consultar toda esta información na páxina web da CIUG: https://ciug.gal/gal/abau.

Día do Libro

O pasado 23 de abril, Día do libro, organizamos unha busca do tesouro na biblioteca do IES do Camiño. O alumnado debía resolver dúas probas. A primeira consistía en completar unha sopa de letras con palabras sacadas dalgúns títulos recoñecidos da nosa literatura que estaban incompletos. Na segunda proba debían unir obra e escritor/a ata dar co título que sobraba, o cal era a pista definitiva para saber onde se atopaba agochado o tesouro.

Moitas grazas a todos/as por participar e parabéns a Sabela, a gañadora!

Álbum: Curso académico 2023/24 -> Día do Libro

Obradoiro de pintura

O alumnado de Expresión Artística (4º de ESO) e Debuxo Artístico (1º de bacharelato) realizou un obradoiro de pintura coa artista Alba Vázquez Seijas. Os rapaces e rapazas traballaron a mancha con pintura acrílica sobre lenzo, unha experiencia moi satisfactoria e enriquecedora.

Álbum: Curso académico 2023/24 -> Obradoiro de pintura

Ensinanzas artísticas

Álbum: Curso académico 2023/24 -> Ensinanzas artísticas

Axudas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

Álbum: Curso académico 2023/24 -> Axudas NEAE

Enlaces de interese para os amantes dos libros

Aquí podes consultar dúas páxinas web a traveso das que podes descargar libros gratuitamente:

Encontro do club de lectura

O día 22 de marzo tivo lugar o último encontro do segundo trimestre do club de lectura do IES do Camiño. Como o día anterior fora o Día Mundial da Poesía, nesta ocasión non só comentamos a obra de narrativa elixida, ¿Cuál es tu lucha? de Nando López; senón que repartimos e lemos algúns poemas de Penúltimas tendencias e Makinaria de Carlos Negro. Tamén seguindo o proxecto da RAE "Amamos la poesía" nos fixamos nalgúns poemas, por exemplo "Diferente" de Juan Ramón Jiménez. No medio da lectura e entre o debate xerado, acordamos facer un recital conxunto fóra do centro coa colaboración dos voluntarios da biblioteca, algúns deles membros do club. Seguiremos informando...

Álbum: Curso académico 2023/24 -> Encontro do club de lectura

Encontro do club de lectura de adultos

O día 4 de abril xuntámonos o club de lectura de adultos do IES do Camiño para falar sobre a lectura do trimestre. Seguindo o lema das biblioteca escolares, apostamos pola banda deseñada. Madialeva de Ana Moreiras foi a obra escollida. Non contabamos, por primeira vez, e xa van catro encontros, coa presenza da escritora, polo que a reunión tivo un cariz diferente. Nesta caso as aportacións dos/as lectores/as tomaron maior protagonismo e foi un gusto escoitar reflexións acerca do cromatismo das ilustracións ou os planos detalle empregados nas viñetas. Tamén puidemos debater sobre algún dos múltiples temas que toca a obra, pero foron a migración ou os matrimonios concertados os que deron máis que falar.

O próximo e último encontro do curso farémolo neste terceiro trimestre e como suxerencias de lectura saíron: Un animal chamado néboa de Ledicia Costas, Xaora de Ana Moreiras, Senlleiras de Antía Yáñez ou As chaves do tempo de Luisa Villalta, entre outros.

Álbum: Curso académico 2023/24 -> Encontro do club de lectura de adultos

Charla de Carlos Callón

O pasado 5 de abril, organizada pola Equipa de Normalización Lingüística, impartiuse unha palestra do profesor Carlos Callón, autor do "Libro negro da língua galega". Nela explicou a historia de séculos de silenciamento do noso idioma.

Álbum: Curso académico 2023/24 -> Charla de Carlos Callón

Charla sobre delitos de odio da Garda civil

O día 2 de abril o noso alumnado da ESO asistiu a unha charla sobre os delitos de odio enmarcada no Plan director desenvolvido pola Garda civil.

Álbum: Curso académico 2023/24 -> Charla da Garda Civil