Frances

Representación teatral: "Notre Dame de Paris"

O venres 28 de febreiro, unha vez máis, o alumnado de Francés 2LE non quixo perder a súa cita anual co teatro francófono. Nesta ocasión, os e as participantes foron os grupos de 3°,4° de ESO e 1°, 2° de Bacharelato, acompañados e acompañadas polas profesoras de Francés e Galego.

Teatro: Cyrano de Bergerac

O martes 26 o alumnado de Francés foi ver a representación teatral do Cyrano de Bergerac, ao Colexio La Salle. Ademais visitaron o Panteón de Galegos Ilustres e o Museo do Pobo Galego. Por se fora pouco, aínda tiveron tempo de se fotografar co grande actor Luís Zahera. A mañá foi completa a máis non poder. Grazas, profesoras Laura e Victoria, pola organización!

Restaurante francés: "Chez vous"

Chez vous”, o restaurante da aula de idiomas , vén de abrir as súas portas virtuais e faino cun menu de Nadal completo e variado, que reúne algúns dos pratos máis típicos da cociña francesa nestas datas.

25 DE NOVEMBRE: JOURNÉE INTERNATIONALE POUR L'ÉLIMINATION DE LA VIOLENCE À L'ÉGARD DES FEMMES

Le rouge et le noir... Sangue vermello, negro loito... Desde o Departamento de Francés tratamos de facer a nosa aportación ao 25-N cunha selección de carteis en lingua francesa vistos na rede, aos que quixemos engadir un da nosa creación. Imaxes icónicas, contundentes, xogos de palabras, ironía: “ Francamente, buscouno”, “ As esquinas das portas volveron matar este ano 44 mulleres”... Calquera recurso é válido para tratar de lograr unha concienciación plena. Mais un só día ao ano non abonda...

Aula de idiomas: "LA CHASSE AUX OEUFS"

LA CHASSE AUX OEUFS

Xa é primavera na Aula de Idiomas!

Le tour du monde en 80 jours

O departamento de Francés, co