Inglés

Teatro en inglés

O día 15 de xaneiro os alumnos de 1º,2º,3º e 4º ESO asistiron en Lugo á representación dunha obra de teatro en inglés, I SPY, no auditorio Gustavo Freire a cargo do programa Afundación.

Todos aproveitaron a oportunidade de aprender inglés dun xeito divertido.

Álbum: Curso académico 2023/24 -> Teatro en inglés

Programa PIALE

Durante o pasado mes de outubro, unha profesora de lingua inglesa, Carmen Ares Fernández participou no programa PIALE da Consellería de Educación. Xunto con outros profesores de toda Galicia, estivo na cidade de Toronto, en Canadá co fin de perfeccionar o idioma inglés, e ao mesmo tempo, vivir unha experiencia educativa, e comparar o sistema educativo canadiense co galego. A profesora destacou que a experiencia serviulle para mellorar a súa competencia lingüística, así como coñecer o funcionamiento e a realidade dun centro de secundaria estranxeiro, coñecer as condicións laborais do profesorado doutro país, ampliar coñecementos culturais por medio de actividades diversas e establecer relacións persoais con profesionais doutros centros educativos no estranxeiro.

Álbum: Curso académico 2023/24 -> Programa PIALE

Spring Week

O IES do Camiño foi seleccionado para participar na Spring Week cun grupo de alumnos e alumnas de 3º ESO dende o 30 de abril ao 6 de maio.

Durante o tempo que durou a estancia conviviron con alumnado doutras comarcas e practicaron a lingua inglesa con profesorado de fala inglesa procendente de distintas parte do mundo, levando a cabo actividades de temática medioambiental dunha forma lúdica e cooperativa.

Álbum: Curso académico 2022/23 -> Spring Week

Obra de teatro "The Movie"

O luns 16 de xaneiro o alumnado da ESO asistiu á obra de teatro en inglés The Movie a cargo da compañía On Stage. Ademais de ser espectadores tamén puideron participar de maneira activa sobre o escenario do auditorio Gustavo Freire de Lugo.

Álbum: Curso académico 2022/23 -> Obra de teatro "The Movie"

"English Week”

O grupo de alumnado de 4º ESO, acompañado pola profesora Carmen Ares, asistiu do 17 ao 23 de Novembro á “English Week”, un campamento de inmersión linguística en inglés celebrado nos Peares, en Lugo.

Imos ao teatro: "Frankenstein"

O alumnado de 1º , 2º , 3º e 4º de ESO asistiu, o martes 17 de abril, a unha obra de teatro en inglés no auditorio da Casa da Cultura de Melide xunto con outros alumnos e alumnas de centros próximos.

INTEGRANTES DO DEPARTAMENTO