Skip to Content

Blogue de monica

MANEXO DOS NÚMEROS

PARA  IR DIFERENCIANDO E TOMANDO CONCIENCIA DO USO DOS NÚMEROS, REALIZAMOS DIFERENTES XOGOS E TAREFAS QUE NOS PERMITEN:

- RECOÑECER OS NÚMEROS E SABER SITUALOS NA SERIE NUMÉRICA

- TOMAR CONCIENCIA DA CANTIDADE QUE REPRESENTA CADA CARDINAL

- RECOÑECER O CARDINAL E ASOCIALO CO SEU NOME

- IDENTFICAR A CANTIDADE NAS SÚAS DISTINTAS FORMAS DE REPRESENTACIÓNS (PUNTOS, DEDOS, RAIAS,...)

- MANEXAR A SERIE NUMÉRICA, IDENTIFICANDO O ANTERIOR E POSTERIOR AO UN NÚMERO, AVANZANDO EN ORDE ASCENDENTE E DESCENDENTE, 

- CREAR CONXUNTOS CUNHA CERTA CANTIDADE TOMANDO COMO REFERENCIA UN PATRÓN FÍSICO (NÚMERO DE DÍAS DA SEMANA, NÚMERO DE PATAS DUNHA CADEIRA, NÚMERO DE DEDOS DAS MANS,...)

- CREAR CONXUNTOS IGUAIS, CON MÁIS OU MENOS ELEMENTOS QUE O CONXUNTO DE REFERENCIA

- ORDENAR A SERIE NUMÉRICA DE 0-10 EN ORDE ASCENDENTE E DESCENDENTE, TOMANDO CONSCIENCIA DO LUGAR QUE OCUPA CADA CARDINAL

- RECOÑECER AS DECENAS: CANTAS UNIDADES A CONFORMAN, CANTO FALTA A UNHA CANTIDADE PARA FACER UNHA DECENA, ...

 

      EXEMPLOS DE TAREFAS FEITAS:

- ORDENAR A SERIE NUMÉRICA ATA O 10, POR PARELLAS

     

   
   

           ---------------------------------------------------------------

- CREAR CONXUNTOS COA CANTIDADE QUE INDICA O CARDINAL EN CADA CASO, A PARTIR DA TIRADA DO DADO E USANDO TAPÓNS PARA CONTAR

 

                    -------------------------------------------------

 

- CREAR NOVOS CONXUNTOS, CONTANDO PEDRIÑAS, A PARTIR DUN CONXUNTO XA DADO:

      * QUE TEÑA IGUAL CANTIDADE

      * CON MÁIS ELEMENTOS QUE O QUE SE PRESENTA

      * CON MENOS CANTIDADE QUE O DADO

 -- 

                 ----------------------------------------------------------------

    COMPROBACIÓN E COMPARACIÓN; POÑENDO OS ELEMENTOS DOS DOUS CONXUNTOS UN AO LADO DO OUTRO

                                    ---------------------------------------------------------

- AVANZAR E RETROCEDER NA SERIE NUMÉRICA PARA FAVORECER O SEU DOMINIO

      

   * CAL NÚMERO É O ANTERIOR (O QUE ESTÁS DETRÁS) E CAL É O POSTERIOR (O QUE VAI DESPOIS) DO NÚMERO NO QUE SE ATOPA?

VER EXEMPLO NO ADXUNTO - 1024850

 

   * AVANZAR UN CANTIDADE CARA ADIANTE E CARA ATRÁS SOBRE A SERIE NUMÉRICA, INTERIORIZANDO DE CAL NÚMERO SE SAE E A CAL SE CHEGA?

VER EXEMPLO NO ADXUNTO - 102804

                       ----------------------------------------------------------------------

- TRABALLO COS NOMES, CONTANDO O NÚMERO DE LETRAS QUE TEN CADA UN E IDENTIFICACIÓN DO CARDINAL CORRESPONDENTE

 

 

- IDENTIFICAR O CARDINAL REPRESENTADO NO DADO E  SITUALO SOBRE A SERIE NUMÉRICA. E SENÓN SE SABE CAL É O NÚMERO, RECÚRRESE AO CONTEO PARA DESCUBRIR O SEU NOME E SABER QUE CANTIDADE INDICA.

       

EXEMPLO REPRESENTATIVO NO ADXUNTO -110632 E - 114326

                ----------------------------------------

 

 

GÚSTANNOS OS CONTOS

A LECTURA DE CONTOS, SABEMOS QUE É MOI IMPORTANTE PARA:

- ALIMENTAR A IMAXINACIÓN,

  - AUMENTAR VOCABULARIO,

   - FOMENTAR A ATENCIÓN E CONCENTRACIÓN,

    - COÑECER A ESTRUCTURA DUNHA HISTORIA E AS PARTES DUN LIBRO,

     - TRABALLAR A DIRECCIONALIDADE DA LECTURA E ESCRITURA,

      - GOZAR COA LECTURA E VISIONADO DAS ILUSTRACIÓNS, ...

 

POR ISO, NOS LEMOS DIARIAMENTE OU CASE SEMPRE UN CONTO.

      ACTIVIDADES QUE FACEMOS ARREDOR DUN CONTO:

* ANTES DE CADA LECTURA, RECORDAMOS AS PARTES DUN LIBRO, (portada, contraportada, lombo e tellolo)

* TAMÉN ANALIZAMOS OS ELEMENTOS QUE APARECEN NA PORTADA (titulo, autor/-a e ilustrador/-a e editorial)E CONTRAPORTADA (sinopse, editorial, código de barras),

* LEMOS O TITULO OU FACEMOS SUPOSICIÓNS SOBRE CAL PODERÍA SER SEGUNDO AS ILUSTRACIÓNS DA PORTADA  E OUTRAS VECES DESPOIS DE LER A HISTORIA

* TAMÉN FALAMOS DA PERSONAXE, COMO SE PODE DESCRIBIR, SE APARECEN OUTRAS PERSONAXES,...

   

TAMÉN APROVEITAMOS OS CONTOS LIDOS DURANTE UNHA SEMANA, PARA TRABALLAR A VOTACIÓN (QUE IMPORTANTE É DAR VOZ Á OPINIÓN DE CADA UN!!) E APRENDER A DECIDIR OU CHEGAR A ACORDOS DE FORMA RESPETUOSA, REPRESENTATIVA E XUSTA .

E COMO NON, APARECEN O USO DOS NÚMEROS PARA SABER CAL FOI O LIBRO OU LIBROS MÁIS VOTADOS DA SEMANA, AÍNDA QUE, ÁS VECES, SE PRODUZAN EMPATES (IGUAL CANTIDADE)

                                      

XOGANDO CON FORMAS XEOMÉTRICAS

SEGUIMOS COÑECENDO AS DISTINTAS FORMAS XEOMÉTRICAS.

   * CLASIFICACIÓN E CONTEO

            

   * AGRUPAR SEGUINDO UN CRITERIO:

        COR

        FORMA

        TAMAÑO

  *COMPOSICIÓNS LIBRES:

   Corpo humano

  tren

   

   TRAZAR UN TRIÁNGULO NO CHAN E PERCORRER O SEU CONTORNO PARA INTERIORIZAR A SÚA FORMA.

DESPOIS, INDIVIDUALMENTE, TRAZAR CON XIZ TRIÁNGULOS NO CHAN

RECOLLIDA DE ELEMENTOS QUE TEÑEN FORMA TRIANGULAR. ELES DIN E A MESTRA FAI A RECOLLIDA

 

 

TRABALLANDO SOBRE OS NOSOS NOMES

COMO XA SABEMOS OS NOSOS NOMES, SON OS TEXTOS MÁIS CERCANOS E MÁIS IMPORTANTES PARA NÓS.

A PARTIR DELES IMOS IDENTIFICANDO AS DISTINTAS LETRAS, PRACTICANDO O SEU TRAZO E TOMANDO CONCIENCIA DOS SEUS SONS.

POUCO A POUCO, ADEMAIS DE IDENTIFICAR E RECOÑECER O NOSO NOME E DE SABER CALES SON AS LETRAS QUE O COMPOÑEN, EN QUE POSICIÓN VAN,... TAMÉN IMOS DESCUBRINDO O NOME D@S COMPAÑEIR@S, SE TEÑEN ALGUNHA LETRA EN COMÚN, CAL É A SÚA INICIAL, CALES COMEZAN POLA MESMA LETRA,...

   - XOGAMOS A COMPOÑER OS NOMES TENDO COMO APOIO O PROPIO NOME

 

   - PERO TAMÉN HAI QUEN NON PRECISA O APOIO, AÍNDA QUE FALTE ALGUNHA LETRA OU ESTÉN CAMBIADAS DE SITIO, É XA UNHA EVOUCIÓN MOI IMPORTANTE

   - CLASIFICACIÓN SEGUNDO OS NOMES QUE TEÑEN COMO INICIAL O "A-"

   - AGRUPACIÓN DOS NOMES QUE REMATAN NA VOGAL "- A"

       

    - RECOÑEMENTO DOS NOMES QUE LEVAN A VOGAL "-A-" NO MEDIO DO NOME

        

    - MOLDEAR A SÚA LETRA OU LETRAS CON PLASTILINA: CON BOLITAS, CON CHURROS)

 

   - TRAZO DAS SÚAS INICIAIS, FACENDO O RECORRIDO CON GRANS DE MILLO, QUE PREVIAMENTE DEBULLARON

 

                                                                      

LUCES QUE NOS ASOMBRARON!!!

DESCUBRIMOS UNHAS PINTURAS ESPECIAIS, FLUORESCENTES, DE CORES VIVOS E MOI CHULOS, APARENTEMENTE ERAN NORMAIS. MÁIS DESPOIS DE APAGAR A LUZ, DESCUBRIMOS QUE BRILLABAN NA ESCURIDADE, ENFOCADOS CUNHA LANTERNA ESPECIAL CON LUZ NEGRA.

ESTA LUZ PERMITIUNOS COMPROBAR QUE ÁS VECES AS NOSAS MANS PARECEN LIMPAS, PERO EN REALIDADE QUEDAN RESTOS. OOOOOOOOOOOOOOOOOH!!!

E, ANTE O VIRUS DA COVID-19, ACONSELLAN LAVAR AS MANS CON AUGA E XABRÓN DURANTE UNS MINUTOS E POR TODAS PARTES, PARA ELIMINAR POSIBLES RESTOS, QUE COMO DESCUBRIMOS PODEN QUEDAR!!!

  

 

 

 

BENVID@S A UN NOVO CURSO!!!

OLA A TODOS E TODAS DE NOVO, BENVID@S!!!!!!

VOLVEMOS COMEZAR UN CURSO MÁIS, DESPOIS DE MOITO TEMPO SEN ESTAR XUNT@S, POR MOR DO CONFINAMENTO ALÓ POLO MES DE MARZO PASADO.

COMEZAMOS UN CURSO NUNHA SITUACIÓN DIFERENTE Á NORMAL PERO QUE INTENTAREMOS, ENTRE TOD@S, QUE SEXA O MÁIS LEVADEIRA POSIBLE.

POR MOR DESE VIRUS QUE NOS TEN A TOD@S CON MEDO, ACONSELLAN OS PROTOCOLOS DE SANIDADE UNHA SERIE DE MEDIDAS, QUE LEMOS O PRIMEIRO DÍA, AXUDADOS DE CARTEIS ENVIADOS AO COLEXIOS: DISTANCIA MÍNIMA, USO DE MÁSCARAS, AFOROS LIMITADOS NO USO DO BAÑO, NON COMPARTIR MATERIAL DE USO PROPIO, NON MISTURARSE CON COMPAÑEIR@S DOUTRAS AULAS.

 

   * UNHA DAS MEDIDAS ESCOLARES A TOMAR, SERÍA SENTARSE INDIVIDUALMENTE E SEPARAD@S MANTENDO UNHA DISTANCIA DE SEGURIDADE MÍNIMA, AÍNDA QUE NO NOSO NIVEL, PERMÍTENNOS FACER GRUPOS COLABORATIVOS

 

   *  OBRIGATORIO O USO DE MÁSCARA QUE NOS PROTEXA A NÓS E AOS DEMAIS.

ASI QUE DECIDIMOS PERSONALIZAR A MÁSCARA QUE NOS GUSTARÍA

RECOPILACIÓN DAS ACTIVIDADES FEITAS DURANTE O CONFINAMENTO

COMO RESUMO DAS ACTIVIDADES, XOGOS, TAREFAS,... FEITAS DURANTE O CONFINAMENTO, FIXEN ESTE VIDEO RECOPILACIÓN, QUE ESPERO DESFRUTEDES. 

NORABOA POLO VOSO BO FACER E PARABÉNS POR TODO O TRABALLADO E GOZADO.

SE CADRA É UN POUQUIÑO LONGO, PERO TRABALLÁCHEDES MOITÍIIIIISIMO.SorrisoSorrisoBeso

 

 E TAMÉN UN BONITO TRABALLIÑO SOBRE AS GALIÑAS, ESE ANIMAL DOMÉSTICO SOBRE O QUE CARVAHLO CALERO FIXO UN CONTO

QUEN É?

RESOLUCIÓN DO XOGO DE ADIVIÑAR A QUE COMPAÑEIR@ CORRESPONDÍA A FOTO DE BEBÉ

 

QUEN É?

MARTES 23 XUÑO

COA FOTO DE HOXE, REMATAMOS O XOGO DE ADIVIÑAR QUE ESTIVEMOS FACENDO NESTES ÚLTIMOS DÍAS

TEDES TEMPO PARA PARTICIPAR, SE AÍNDA NON O FIXECHEDES NAS ANTERIORES FOTOS!!

MAÑÁ POÑEREI A RESPOSTASorrisoSorriso

      XOGO DE ADIVIÑAR

          QUEN É?

  

 

         ESPERO A VOSA RESPOSTABeso

ANIVERSARIO DE JULIA

HOXE TEMOS QUE FELICITAR A OUTRA COMPAÑEIRA QUE XA TEN 4 ANIÑOS.

MOITOS PARABÉNS JULIA DE TOD@S OS TEUS COMPAÑEIR@S.

    MUUUUUAAAABesoSorriso

Distribuir contido


by Dr. Radut