PARA IR DIFERENCIANDO E TOMANDO CONCIENCIA DO USO DOS NÚMEROS, REALIZAMOS DIFERENTES XOGOS E TAREFAS QUE NOS PERMITEN:
- RECOÑECER OS NÚMEROS E SABER SITUALOS NA SERIE NUMÉRICA
- TOMAR CONCIENCIA DA CANTIDADE QUE REPRESENTA CADA CARDINAL
- RECOÑECER O CARDINAL E ASOCIALO CO SEU NOME
- IDENTFICAR A CANTIDADE NAS SÚAS DISTINTAS FORMAS DE REPRESENTACIÓNS (PUNTOS, DEDOS, RAIAS,...)
- MANEXAR A SERIE NUMÉRICA, IDENTIFICANDO O ANTERIOR E POSTERIOR AO UN NÚMERO, AVANZANDO EN ORDE ASCENDENTE E DESCENDENTE,
- CREAR CONXUNTOS CUNHA CERTA CANTIDADE TOMANDO COMO REFERENCIA UN PATRÓN FÍSICO (NÚMERO DE DÍAS DA SEMANA, NÚMERO DE PATAS DUNHA CADEIRA, NÚMERO DE DEDOS DAS MANS,...)
- CREAR CONXUNTOS IGUAIS, CON MÁIS OU MENOS ELEMENTOS QUE O CONXUNTO DE REFERENCIA
- ORDENAR A SERIE NUMÉRICA DE 0-10 EN ORDE ASCENDENTE E DESCENDENTE, TOMANDO CONSCIENCIA DO LUGAR QUE OCUPA CADA CARDINAL
- RECOÑECER AS DECENAS: CANTAS UNIDADES A CONFORMAN, CANTO FALTA A UNHA CANTIDADE PARA FACER UNHA DECENA, ...
EXEMPLOS DE TAREFAS FEITAS:
- ORDENAR A SERIE NUMÉRICA ATA O 10, POR PARELLAS
---------------------------------------------------------------
- CREAR CONXUNTOS COA CANTIDADE QUE INDICA O CARDINAL EN CADA CASO, A PARTIR DA TIRADA DO DADO E USANDO TAPÓNS PARA CONTAR
-------------------------------------------------
- CREAR NOVOS CONXUNTOS, CONTANDO PEDRIÑAS, A PARTIR DUN CONXUNTO XA DADO:
* QUE TEÑA IGUAL CANTIDADE
* CON MÁIS ELEMENTOS QUE O QUE SE PRESENTA
* CON MENOS CANTIDADE QUE O DADO
--
----------------------------------------------------------------
COMPROBACIÓN E COMPARACIÓN; POÑENDO OS ELEMENTOS DOS DOUS CONXUNTOS UN AO LADO DO OUTRO
---------------------------------------------------------
- AVANZAR E RETROCEDER NA SERIE NUMÉRICA PARA FAVORECER O SEU DOMINIO
* CAL NÚMERO É O ANTERIOR (O QUE ESTÁS DETRÁS) E CAL É O POSTERIOR (O QUE VAI DESPOIS) DO NÚMERO NO QUE SE ATOPA?
VER EXEMPLO NO ADXUNTO - 1024850
* AVANZAR UN CANTIDADE CARA ADIANTE E CARA ATRÁS SOBRE A SERIE NUMÉRICA, INTERIORIZANDO DE CAL NÚMERO SE SAE E A CAL SE CHEGA?
VER EXEMPLO NO ADXUNTO - 102804
----------------------------------------------------------------------
- TRABALLO COS NOMES, CONTANDO O NÚMERO DE LETRAS QUE TEN CADA UN E IDENTIFICACIÓN DO CARDINAL CORRESPONDENTE
- IDENTIFICAR O CARDINAL REPRESENTADO NO DADO E SITUALO SOBRE A SERIE NUMÉRICA. E SENÓN SE SABE CAL É O NÚMERO, RECÚRRESE AO CONTEO PARA DESCUBRIR O SEU NOME E SABER QUE CANTIDADE INDICA.
EXEMPLO REPRESENTATIVO NO ADXUNTO -110632 E - 114326
----------------------------------------