Skip to Content

MANEXO DOS NÚMEROS

PARA  IR DIFERENCIANDO E TOMANDO CONCIENCIA DO USO DOS NÚMEROS, REALIZAMOS DIFERENTES XOGOS E TAREFAS QUE NOS PERMITEN:

- RECOÑECER OS NÚMEROS E SABER SITUALOS NA SERIE NUMÉRICA

- TOMAR CONCIENCIA DA CANTIDADE QUE REPRESENTA CADA CARDINAL

- RECOÑECER O CARDINAL E ASOCIALO CO SEU NOME

- IDENTFICAR A CANTIDADE NAS SÚAS DISTINTAS FORMAS DE REPRESENTACIÓNS (PUNTOS, DEDOS, RAIAS,...)

- MANEXAR A SERIE NUMÉRICA, IDENTIFICANDO O ANTERIOR E POSTERIOR AO UN NÚMERO, AVANZANDO EN ORDE ASCENDENTE E DESCENDENTE, 

- CREAR CONXUNTOS CUNHA CERTA CANTIDADE TOMANDO COMO REFERENCIA UN PATRÓN FÍSICO (NÚMERO DE DÍAS DA SEMANA, NÚMERO DE PATAS DUNHA CADEIRA, NÚMERO DE DEDOS DAS MANS,...)

- CREAR CONXUNTOS IGUAIS, CON MÁIS OU MENOS ELEMENTOS QUE O CONXUNTO DE REFERENCIA

- ORDENAR A SERIE NUMÉRICA DE 0-10 EN ORDE ASCENDENTE E DESCENDENTE, TOMANDO CONSCIENCIA DO LUGAR QUE OCUPA CADA CARDINAL

- RECOÑECER AS DECENAS: CANTAS UNIDADES A CONFORMAN, CANTO FALTA A UNHA CANTIDADE PARA FACER UNHA DECENA, ...

 

      EXEMPLOS DE TAREFAS FEITAS:

- ORDENAR A SERIE NUMÉRICA ATA O 10, POR PARELLAS

     

   
   

           ---------------------------------------------------------------

- CREAR CONXUNTOS COA CANTIDADE QUE INDICA O CARDINAL EN CADA CASO, A PARTIR DA TIRADA DO DADO E USANDO TAPÓNS PARA CONTAR

 

                    -------------------------------------------------

 

- CREAR NOVOS CONXUNTOS, CONTANDO PEDRIÑAS, A PARTIR DUN CONXUNTO XA DADO:

      * QUE TEÑA IGUAL CANTIDADE

      * CON MÁIS ELEMENTOS QUE O QUE SE PRESENTA

      * CON MENOS CANTIDADE QUE O DADO

 -- 

                 ----------------------------------------------------------------

    COMPROBACIÓN E COMPARACIÓN; POÑENDO OS ELEMENTOS DOS DOUS CONXUNTOS UN AO LADO DO OUTRO

                                    ---------------------------------------------------------

- AVANZAR E RETROCEDER NA SERIE NUMÉRICA PARA FAVORECER O SEU DOMINIO

      

   * CAL NÚMERO É O ANTERIOR (O QUE ESTÁS DETRÁS) E CAL É O POSTERIOR (O QUE VAI DESPOIS) DO NÚMERO NO QUE SE ATOPA?

VER EXEMPLO NO ADXUNTO - 1024850

 

   * AVANZAR UN CANTIDADE CARA ADIANTE E CARA ATRÁS SOBRE A SERIE NUMÉRICA, INTERIORIZANDO DE CAL NÚMERO SE SAE E A CAL SE CHEGA?

VER EXEMPLO NO ADXUNTO - 102804

                       ----------------------------------------------------------------------

- TRABALLO COS NOMES, CONTANDO O NÚMERO DE LETRAS QUE TEN CADA UN E IDENTIFICACIÓN DO CARDINAL CORRESPONDENTE

 

 

- IDENTIFICAR O CARDINAL REPRESENTADO NO DADO E  SITUALO SOBRE A SERIE NUMÉRICA. E SENÓN SE SABE CAL É O NÚMERO, RECÚRRESE AO CONTEO PARA DESCUBRIR O SEU NOME E SABER QUE CANTIDADE INDICA.

       

EXEMPLO REPRESENTATIVO NO ADXUNTO -110632 E - 114326

                ----------------------------------------

 

 

AnexoTamaño
20200929_102450.mp4111.56 MB
20200929_102804.mp4109.67 MB
20200922_110632.mp449.94 MB
20200922_114326.mp490.74 MB

Comentarios

Enviar un novo comentario



blog | by Dr. Radut