Recoñecementos

XIII Bolsa Juan Lampón

A nosa alumna de 2º de ESO Sandra Folgar Martínez gañadora dunha das Bolsas Juan Lampón 2018. Os nosos parabén a Sandra e a todas as persoas premiadas en esta XIII convocatoria.

II Premio Concurso de Murais

(La Voz de Galicia, 13 de junio 2016)

Enlace á noticia aquí

XI edición Bolsas Juan Lampón: Lucía Da Costa Piñeiro

A alumna de 1º de ESO do IES Praia Barraña Lucía Da Costa Piñeiro ven de acadar unha das 6 Bolsas para deportistas Juan Lampón. Estas bolsas-homenaxe teñen por obxectivo recordar a memoria de Juan Lampón, un alumno moi ben querido do IES da Pobra do Caramiñal, e motivar a todas e todos a seguir un modo de vida apaixonado polo deporte e responsable cas obrigas académicas e persoais. Desde esta plataforma queremos dar a noraboa a Lucía e animar a todos e todas a que os esforcedes día a día no voso camiño.

eTwinning 2015: 1º Premio

V Concurso Europeo de Marcapáxinas- Letras Galegas 2015

O xurado do V Concurso Europeo de Marcapáxinas acordou conceder os seguintes premios:

• 1º premio (100 €): Ainoa García-Puertas Pérez – IES Praia Barraña, Boiro, Galiza, España
  • 2º premio (75 €): Lisa Topi – Liceo Classico S. C. Calasanzio, Italia
  • 3º premio (50 €): Héctor Oanes Ferrín – IES San Clemente, Santiago de Compostela, Galiza, España
  • Accésit (30 €): Ana – Escola secundaria Carlos Amarante, Braga, Portugal

Ao concurso, no que participaron 16 institutos de Portugal, Italia, Francia e España, presentáronse case 300 marcapáxinas a través do proxecto eTwinning Letras Galegas 2015 – Rosalía de Castro, que ten outras actividades como gravación de vídeos, curso de galego, cronoloxía e tradución de obras de Rosalía e de outros autores como o portugués Fernando Pessoa e o xenovés Edoardo Firpo.

Enlace aos outros premios aquí.

Primeiro Premio do VI Concurso de Murais de Azulexos da Costa da Morte co mural “Explotación-Conservación: Navalla e Longueirón”

O pasado xoves 5 de xuño tivo lugar en Cee o acto de entrega de premios do VI Concurso de Murais da Costa da Morte, patrocinado por Suministros LAR S.A.

Alumnos de 4º de ESO do IES Praia Barraña de Boiro participaron dende a asignatura de Educación Plástica e Visual, impartida por D. Pascual Vidal González.

O tema proposto nesta sexta edición eran os mariscos da Costa da Morte. Sendo que ao IES Praia Barraña tocoulles por sorteo ante notario representar “navallas” e “longueiróns”.

Preme a seguinte LIGAZÓN se queres visitar a galería completa de fotos

eTwinning 2014: IV Concurso Europeo de Marcapáxinas- IV European competition of Bookmarks

O xurado do IV Concurso Europeo de Marcapáxinas acordou conceder os seguintes premios:
  • 1º premio (100 €): Sarai Outeiral Ces – IES Praia Barraña, Boiro, España
  • 2º premio (75 €): Mariana Pinto e Rita Vieira – Escola secundaria Carlos Amarante, Braga, Portugal
  • 3º premio (50 €): Raúl Cañas Sáez- IES Rey Don García, Nájera, España
  • Accésit (30 €): Reverdito- Liceo Classico S. C. Calasanzio, Italia
  • Accésit (30 €): Pereira Grille, Junior- IES Maximino Romero de Lema, Zas, España
  • Accésit (30 €): Ilona Kolbyko- Gimnazjum nr 3 w Lublini, Polonia
  • Accésit (30 €): Marialnés Mirás Otero, IES San Clemente, Santiago de Compostela, España
  • Accésit (30 €): Adriana Rodríguez Meniño, IES Pontepedriña, Santiago de compostela, España
Ao concurso presentáronse 367 marcapáxinas a través do proxecto etwinning “Letras Galegas 2014- Xosé María Díaz Castro”. Os traballos premiados poden verse na seguinte ligazón

Prizes of the fourth European competition of bookmarks:
1º premio (100 €): Sarai Outeiral Ces – IES Praia Barraña, Boiro, Spain

Euroscola 2013: TicBoiro equipo gañador

O IES Praia Barraña de Boiro gaña o concurso "Euroscola".

O equipo TicBoiro deste instituto é un dos dez finalistas de España, o que permitirá aos seus compoñentes converterse en eurodeputados por un día na sede do Parlamento Europeo en Estrasburgo. Os alumnos compartirán esta experiencia con outros mozos seleccionados dos outros estados membros da Unión Europea. A viaxe terá lugar en febreiro do 2014. Todo o traballo realizado está no blogue TicBoiro.

Entrega de premios Euroscola

Entrega de premios (Xunta de Galicia, Outubro 2013)

O alumnado gañador co alcade de Boiro

Alumnado do IES Praia Barraña co alcalde (Boiro, Maio 2013)