Actividades extraescolares

EXCURSIÓN FIN DE CURSO 4ºESO

Do 12 ao 18 de xuño tivo lugar a tradicional excursión de fin de estudos de 4ºESO que este ano nos levou a terras italianas.

Visitando Roma e Florencia puidemos ver moitos museos (Museos Vaticanos, Museos Capitalinos, Museo Terme Di Diocleziano, Galeria Uffizi, Museo Ara Pacis, Catacumbas de San Calixto,....) e tamén apreciamos grandiosos monumentos históricos pero, sobre todo, disfrutamos convivindo todos xuntos.

Sen dúbida, andar polo mundo é das mellores formas de aprender e adquirir experiencias valiosas para a vida.

Agora toca gozar do verán.

roma florencia 4eso_1.jpg

DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN FÍSICA- RESUMO DAS ACTIVIDADES #MAIONATURALNOBARRAÑA2019.

Despedímonos deste #maionaturalnobarraña2019 encantados de promover os deportes de aventrura e en contacto ca natureza.

Temos claro que ensinar e aprender pode ser algo divertido e enriquecedor para ámbolos dous lados.

Sen dúbida estes días de aventuras e amizade serán vivencias que han perdurar no recordo.

Para o ano prometemos mais.

*Recordade que podedes seguir as actividades deportivas do insti nas redes sociais. barrañadeportiva ou barranadeportiva

ACTIVIDADE PARA 1º ESO: "XOGANDO CO MAR E O VENTO"

ACTIVIDADE PARA 2ºESO: MULTIAVENTURA

AVENTURA 2019.jpg

ACTIVIDADE PARA 3º ESO: RAFTING NO RÍO MIÑO

RAFTING 2019.jpg

ACTIVIDADE PARA 4º ESO: PADDLESURF E KAIAK DE MAR EN BARRAÑA.

PADEL KAYACK 2019_0.jpg

ACTIVIDADE PARA 1º BACHARELATO: INICIACIÓN AO SURF NA LADEIRA.

SURF 2019.jpg

barrañadeportiva logo_0.png

CHARLA MEDIOAMBIENTAL E RECOLLIDA SELECTIVA DE RESIDUOS EN PRAIA BARRAÑA.

O IES Praia Barraña participou encantado ca Asociación Chelonia, no marco do proxecto “Mares Circulares”, patrocinado por The Coca-Cola Foundation, e que organiza un concurso en apoio á realización de proxectos de investigación ou estudos científicos que incrementen o coñecemento sobre a problemática e os impactos dos lixos mariños e os residuos sólidos e ofrezan alternativas para reducilos en mares, costas e ambientes acuáticos e busquen solucións que promovan, ao mesmo tempo, a economía circular.

Os alumnos de 1ºESO disfrutaron primeiro dunha charla para posteiormente facer un traballo de campo na nosa contorna próxima e realizaron unha retirada selectiva de residuos na Praia de Barraña onde aprenderon que si todos colaboramos en pequenas cousas podemos alcanzar grandes obxetivos.

grupo limpeza 2.jpg

residuo_0.jpggrupo limpieza  1_1.jpg

EQUIPO DO IES PRAIA BARRAÑA NA CARREIRA DE ORIENTACIÓN -FASE PROVINCIAL-

O martes 9 de Abril celebrouse na Coruña a Fase Provincial de Orientación. Os integrantes do equipo IES PRAIA BARRAÑA previamente clasificados na Fase Comarcal fixeron un gran traballo representándonos con gañas e ilusión.

Mención especial para o alumno Alejandro Valiño Rodríguez que co seu 4º posto conseguiu clasificarse para o Campionato Autónomico de Orientación.

equipo orientación provincial_0.jpg

CARREIRA DE ORIENTACIÓN, FASE COMARCAL- DEPORTE ESCOLAR XOGADE.

Algúns dos alumnos de 1º e 3º da ESO do IES PRAIA BARRAÑA participaron na "Fase Comarcal de Orientación" disputada no parque da Cachada do noso concello o pasado xoves 21 de Marzo.

Noelia Vilarnovo Suárez acadou o segundo posto na categoría Infantil Feminino, e Alejandro Valiño Rodríguez subiu ao primeiro posto na categoría Cadete Masculino.

Parabéns a todos os participantes por haber gozado dunha grata experiencia deportiva e por apostar por un estilo de vida activo e saudable.

Entroido 2019

CHARLA POLA IGUALDADE DAS MULLERES EN BOLIVIA

O luns día 4 de Febreiro tivemos a sorte de contar ca presenza da activista feminista,  Martha Noya Laguna para impartir unha charla aos alumnos de 1º Bacharelato do centro.

Martha Noya Laguna é  avogada, exVice Ministra de Asuntos de Xénero e Xeneracional do Governo de Bolivia, membro do Tribunal de Imprenta, voluntaria da ONG Centro Juana Azurduy, en defensa dos dereitos das mulleres.

Autora de publicacións como:

“Hasta que la violencia nos separe” – Violencia contra a muller (2002)

“En una mano ley y en otra hiel” – Violencia contra os nenos (2003)

“La sana crítica del Juez en la aplicación de la justicia a los casos de violencia contra mujeres” (2014)

CHARLA SOBRE PROXECTOS SOLIDARIOS

Dende o IES Praia Barraña queremos agradecer a Rubén Lijó Santos a charla sobre proxectos solidarios que impartiu ao noso alumnado de 1º é 2º da ESO.

De seguro que para os alí presentes foi un auténtico pracer escoitar as súas experiencias coma voluntario en Lesbos, Libia, etc.

Desexamos que pronto poidas continuar co proxecto "Pegasus" e que continues levando axuda e valores solidarios a moitos mais lugares que tanto o precisan.

Grazas Rubén.

EXCURSIÓN A PONTEVEDRA

• OS GRUPOS DE 1º E 2º DE BACHARELATO DA MODALIDADE DE ARTES, NO MES DE MARZO DESTE ANO 2015, REALIZAMOS UNHA EXCURSIÓN A PONTEVEDRA, EN CONCRETO ÁS FACULTADES DE CIENCIAS SOCIÁIS E BELAS ARTES ASÍ COMO AO "EDIFICIO SEXTO" DO MUSEO SARMIENTO.