Actividades extraescolares

Excursión a Ourense dos alumnos de 1º e 2º Bacharelato de Relixión.

EXCURSIÓN OURENSE RELIXIÓN_0.jpg

VENRES 21 DE FEBREIRO (11:20h-14:10h)

CARTEL ENTROIDO 2020.jpg

Presentación da Bolsa "JUAN LAMPÓN" 2020

PRESENTACIÓN BOLSA JUAN LAMPON_0.jpg

José Luis Nogueira Varela, profe de Educación Física do Insti da Pobra veu presentarnos a nova edición da Bolsa "JUAN LAMPÓN" aos nosos alumnos de 1ºESO.

Foi unha charla enriquecedora e emotiva, don de se recordou a pegada que deixou Juan entre todo aquel que o coñecía, e do importante que é andar pola vida facendo gala de valores como o respecto, o compañeirismo, e a empatía cos demais.

Como todo deportista sabe, tamén é esencial esforzarse por facer as cousas o mellor que poidamos independentemente do noso nivel de destreza ou das dificultades que poidamos ter.

Aquí deixamos un link sobre isto último que de seguro nos fará reflexionar a todos.

Xa sabedes que para mais información sobre esta Bolsa seredes informados polos membros do Departamento de Educación Física do centro.

PARTICIPANTES CAMPO A TRAVÉS PROGRAMA XOGADE. FASE COMARCAL.

EQUIPO CAMPO A TRAVES RIVEIRA 2019.jpg

EXCURSIÓN FIN DE CURSO 4ºESO

Do 12 ao 18 de xuño tivo lugar a tradicional excursión de fin de estudos de 4ºESO que este ano nos levou a terras italianas.

Visitando Roma e Florencia puidemos ver moitos museos (Museos Vaticanos, Museos Capitalinos, Museo Terme Di Diocleziano, Galeria Uffizi, Museo Ara Pacis, Catacumbas de San Calixto,....) e tamén apreciamos grandiosos monumentos históricos pero, sobre todo, disfrutamos convivindo todos xuntos.

Sen dúbida, andar polo mundo é das mellores formas de aprender e adquirir experiencias valiosas para a vida.

Agora toca gozar do verán.

roma florencia 4eso_1.jpg

DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN FÍSICA- RESUMO DAS ACTIVIDADES #MAIONATURALNOBARRAÑA2019.

Despedímonos deste #maionaturalnobarraña2019 encantados de promover os deportes de aventrura e en contacto ca natureza.

Temos claro que ensinar e aprender pode ser algo divertido e enriquecedor para ámbolos dous lados.

Sen dúbida estes días de aventuras e amizade serán vivencias que han perdurar no recordo.

Para o ano prometemos mais.

*Recordade que podedes seguir as actividades deportivas do insti nas redes sociais. barrañadeportiva ou barranadeportiva

ACTIVIDADE PARA 1º ESO: "XOGANDO CO MAR E O VENTO"

ACTIVIDADE PARA 2ºESO: MULTIAVENTURA

AVENTURA 2019.jpg

ACTIVIDADE PARA 3º ESO: RAFTING NO RÍO MIÑO

RAFTING 2019.jpg

ACTIVIDADE PARA 4º ESO: PADDLESURF E KAIAK DE MAR EN BARRAÑA.

PADEL KAYACK 2019_0.jpg

ACTIVIDADE PARA 1º BACHARELATO: INICIACIÓN AO SURF NA LADEIRA.

SURF 2019.jpg

barrañadeportiva logo_0.png

CHARLA MEDIOAMBIENTAL E RECOLLIDA SELECTIVA DE RESIDUOS EN PRAIA BARRAÑA.

O IES Praia Barraña participou encantado ca Asociación Chelonia, no marco do proxecto “Mares Circulares”, patrocinado por The Coca-Cola Foundation, e que organiza un concurso en apoio á realización de proxectos de investigación ou estudos científicos que incrementen o coñecemento sobre a problemática e os impactos dos lixos mariños e os residuos sólidos e ofrezan alternativas para reducilos en mares, costas e ambientes acuáticos e busquen solucións que promovan, ao mesmo tempo, a economía circular.

Os alumnos de 1ºESO disfrutaron primeiro dunha charla para posteiormente facer un traballo de campo na nosa contorna próxima e realizaron unha retirada selectiva de residuos na Praia de Barraña onde aprenderon que si todos colaboramos en pequenas cousas podemos alcanzar grandes obxetivos.

grupo limpeza 2.jpg

residuo_0.jpggrupo limpieza  1_1.jpg

EQUIPO DO IES PRAIA BARRAÑA NA CARREIRA DE ORIENTACIÓN -FASE PROVINCIAL-

O martes 9 de Abril celebrouse na Coruña a Fase Provincial de Orientación. Os integrantes do equipo IES PRAIA BARRAÑA previamente clasificados na Fase Comarcal fixeron un gran traballo representándonos con gañas e ilusión.

Mención especial para o alumno Alejandro Valiño Rodríguez que co seu 4º posto conseguiu clasificarse para o Campionato Autónomico de Orientación.

equipo orientación provincial_0.jpg

CARREIRA DE ORIENTACIÓN, FASE COMARCAL- DEPORTE ESCOLAR XOGADE.

Algúns dos alumnos de 1º e 3º da ESO do IES PRAIA BARRAÑA participaron na "Fase Comarcal de Orientación" disputada no parque da Cachada do noso concello o pasado xoves 21 de Marzo.

Noelia Vilarnovo Suárez acadou o segundo posto na categoría Infantil Feminino, e Alejandro Valiño Rodríguez subiu ao primeiro posto na categoría Cadete Masculino.

Parabéns a todos os participantes por haber gozado dunha grata experiencia deportiva e por apostar por un estilo de vida activo e saudable.

Entroido 2019