Eventos - Filtro:

« Week of Maio 7, 2018 »
Start: 07/05/2018 19:00

O outro luns, comezamos  unha serie de charlas sobre educación e adolescencia. Somos unha comunidade e temos que axudarnos entre nós. Aprender xuntos familias e profesores, porque todos precisamos de todos.

A primeira correu da parte do IES, e xa se celebrou o luns 9. Asistimos 30 nais e pais. O IES comprometeuse a convocar novas reunións. Imos facelas na Casa da Cultura de Concello de Porto do Son, abertas tamén a nais e pais dos colexios de primaria.

A segunda será de Jorge García Marín, Doutor en Socioloxía, e profesor na Universidade de Santiago de Socioloxía da Educación. Daranos unha aportación moi interesante, desde unha perspectiva feminista, sobre como as novas tecnoloxías comunicativas están a propoñer un modelo machista a nosa xuventude, e os problemas derivados.  "O investigador chamou a atención sobre a importancia da implicación das familias á hora de xestionar a utilización das redes sociais dos menores e engadiu unha serie de consellos: “canto máis tarde se inician nelas, mellor” dixo en alusión á idade a que comezan os/as menores a manexar redes ao que engadiu tamén a necesidades de controlar os tempos de uso e os contidos difundidos, “son necesarios límites” apunta o investigador xustificando a súa postura." Podedes ver aquí unha entrevista.

Na terceira estará a cargo de Patricia Gómez Salgado,  do Grupo de Investigación de Psicoloxía do Consumidor e o Usuario da Universidade de Santiago. "La adicción a Internet aún no está reconocida de manera oficial, pero sí que es verdad que cada vez más familias acuden a psicólogos buscando ayuda porque no saben cómo manejar los problemas que surgen, sobre todo en los hijos adolescentes."

Datas e horas:

“A influencia dos móbiles nas condutas dos adolescentes.”

Día: ​30 de abril de 2018

Lugar: ​Casa de Cultura de Porto do Son

Hora: ​19:00h

“O uso problemático de internet”

Día: ​7 de maio de 2018

Lugar: ​Casa de Cultura de Porto do Son

Hora: ​19:00h

all day

De 11:10 a 12:00h, o alumnado de 4º de ESO asistirá á proxección do documental Cruzar a fronteira, dentro das actividades do Plan de Acción Titorial. Presentará a sesión Suso Montero, coordinador do proxecto, centrado no tema da emigración. Departamento de Orientación.

Start: 08/05/2018 11:10

De 8:20h a 20:00h, os alumnado de Paisaxe e Sustentabilidade e alumnado de 3º de ESO, viaxará a Allariz para participar no Proxecto Terra. Actividade do departamento de Xeografía e Historia.

all day

De 9:10h a 10h, o alumnado de de 1º de ESO asistirá no salón de actos a unha charla de Xurxo Rey, fotógrafo de National Geografic, sobre as ameazas que sofre a biodiversidade. Actividade do departamento de Bioloxía. No salón de actos.

Start: 11/05/2018 10:00

Venres 11, de 10:00h ás 16:30, o alumnado do club de lectura da ESO, fará unha saída á illa de Sálvora co alumnado dos clubs de lectura do IES Aquis Celenis de Caldas de Reis. A actividade xirará arredor da lectura de Noite de temporal de Núñez Singala, centrado no naufraxio do Santa Isabel en 1921.

Start: 11/05/2018

Pon a proba as túas destrezas matemáticas. Entra no blog da biblioteca para ver as bases.