« Venres Maio 18, 2018 »
Ven

Pon a proba as túas destrezas matemáticas. Entra no blog da biblioteca para ver as bases.

De 12:55h a 14:00h,o alumnado de 2º de ESO asistirá á montaxe de Serafín Marcos “Unha historia de amor”, sobre María Vitoria Moreno, homenaxeada no Día das Letras Galegas. Salón de actos. Actividade do departamento de Lingua Galega e o Equipo de Dinamización da Lingua Galega

Start: 18/05/2018 12:55

Venres 18, de 12:55h a 14:00h,o alumnado de 2º de ESO asistirá á montaxe de Serafín Marcos “Unha historia de amor”, sobre María Vitoria Moreno, homenaxeada no Día das Letras Galegas. Salón de actos. Actividade do departamento de Lingua Galega e o Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

Nos recreos do venres 18 o patio será o campo da festa: animádevos a bailar ao ritmo da gaita, o bombo e o pandeiro na 2ª FOLIADA DAS LETRAS!