« Venres Maio 04, 2018 »
Ven
Start: 02/05/2018
End: 04/05/2018

Do mércores 2 ao venres 4, o alumnado de 4º de ESO de Tecnoloxía Bilingüe, realizará unhas xornadasinmersión lingüística -en inglés- en Os Peares ( co grupo Socratea). Saen do centro o xoves ás 07:00h, regresan o venres arredor das 20:00h

O alumnado de 4º de ESO de Tecnoloxía Bilingüe pasou tres días nos Peares, nun programa de Inmersión Lingüística en inglés co grupo PEARES SOCRATEA. Nesta paisaxe de excepción, realizaron actividades de sendeirismo, kaiak, paddleboard, apadriñaron o río, fixeron un obradoiro de sensibilización sobre o lume e como as cabichas poden levar á destrución do mone, traballaron nun semilleiro de especies autóctonas para a repoboación, estudo do flora e a fauna, xogos de pistas e... como non: MOITA DIVERSIÓN, INGLÉS E AVENTURA!!!