O xoves 20 de decembro o alumnado de 4º de ESO tivo un obradoiro impartido por unha voluntaria da Cruz Vermella, que ademais foi alumna do noso centro. O tema que se traballou foi o de “Alimentación”,  dentro do bloque de Educación para a saúde do PAT. E os contidos abordados foron dende conceptos xerais sobre o tema ata os hábitos de vida saudables, pasando tamén polos trastornos da conduta alimentaria. As alumnas e alumnos reflexionaron, a través de diferentes actividades e dinámicas, sobre un tema fundamental para o seu desenvolvemento.

Viaxe inolvidable a Praga co alumnado de 2º de Bacharelato

13/12/2018
17/12/2018
Europe/Madrid

Entre o 13 e o 17 de decembro, o alumnado de 2º de BACH, acompañado por profesorado do centro, realizará unha viaxe didáctica e fin de etapa a Praga (Praha), capital de Chequia e da rexión de Bohemia, coñecida tamén como a Cidade das Cen Torres ou a Cidade Dourada.

30/11/2018
Europe/Madrid

O alumnado de 3º de ESO tivo o xoves 27 de novembro un obradoiro a cargo de Xosé Mosteiro Valle, do QUÉROTE + de Lugo. Sitúase dentro do bloque de saúde do Plan de acción Titorial do centro, e co que se pretende que a mocidade teña unha información fiable e que coñeza un recurso profesionalizado ao que poder recorrer en relación a este tema.

O día 26 de novembro o alumnado de 1º de Bacharelato participiu na actividade promovida pola  Asociación Caladiños e a Deputación de Lugo, ACHEGANDO A CIENCIA AOS CENTROS EDUCATIVOS. Visualizaron o documental realizado pola Asociación Caladiños sobre a Relatividade Espacial, para comprender o percorrido que seguiu Einstein ata chegar a enunciar unha das teorias científicas máis imponentes da historia. Acompañando á reprodución do documental, impartiuse a charla "Máis aló do plano inclinado", na que se profundizou na teoría da relatividade e na invisivilización da muller na ciencia. Para rematar realizouse un pequeno debate co alumnado sobre a súa futura educación académica no ámbito da ciencia.

23/11/2018
Europe/Madrid

A Declaración sobre a eliminación da violencia contra a muller emitida pola Asemblea Xeral da ONU en 1993, define a violencia contra a muller como "todo acto de violencia que teña ou poida ter como resultado un dano ou sufrimento físico, sexual ou psicolóxico para a muller, así como as ameazas de tales actos, a coacción ou a privación arbitraria da liberdade, tanto se se producen na vida pública como na vida privada"

Imaxe da páxina interactiva ONU Mulleres titulada "Violencia contra as mulleres. Feitos que todo o mundo debe coñecer".