Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2021/2022

Alumnado de centros adscritos: CEIP PLURILINGÜE POETA AVELINO DÍAZ (Meira) e CEIP ROSALÍA DE CASTRO (Mosteiro-Pol)

O PRAZO DE SOLICITUDES: do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro do 2021, ambos incluídos.

O alumnado que pretenda continuar estudos no centro de adscrición, para os efectos de reserva de praza neste, deberá presentar no centro de orixe ou a través da aplicación "admisionalumnado" o formulario normalizado  que se publica como Anexo I da orde.

O formulario normalizado será facilitado gratuitamente nos correspondentes centros docentes e tamén estará dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación “admisionalumnado”, e na páxina web da Consellería de Cultura, Educación e Universidade. Tamén se pode descargar desde este mesmo sitio web nos formularios que se engaden a continuación.

Formulario Anexo I e manuais para as familias: Reserva e Admisión (preme sobre os enlaces)

Dentro do marco das actividades do proxecto Erasmus+ UMBRELLA, hoxe visitounos o ornitólogo Óscar Rivas López, que deu dúas charlas sobre cegoñas e anduriñas. Estas charlas axudarán aos nosos umbrellians a preparar un vídeo sobre os cambios nos patróns migratorios das aves da nosa contorna. Moitas grazas, Óscar, e moitas gracias tamén a Sofía por organizar a visita.

Dende a Biblioteca do IES Pedregal de Irimia animamos a todos os membros da comunidade educativa a ler nas vindeiras vacacións de Nadal.

Velaquí o tríptico coas recomendacións de películas e libros.

16/12/2020 16:30
17/12/2020 18:30

As sesións da primeira avaliación do curso 2020-2021 levaranse a cabo os días 16 e 17 de decembro. A entrega de notas será ao día seguinte da avaliación.

No seguinte enlace pódese consultar o calendario. Calendario da 1ª avaliación, curso 2020-21