08/07/2019

Acabamos de recibir a boa noticia de que o proxecto Erasmus+ UMBRELLA, do que somos socios, resultou aprobado. Durante os dous vindeiros cursos, o alumnado e o profesorado do IES Pedregal de Irimia disfrutaremos dunha experiencia educativa única na que imos aprender sobre meteoroloxía a través de actividades colaborativas con rapaces e rapazas de Croacia, Portugal, Romanía, Lituania e das Illas Canarias. O proxecto inclué tamén viaxes de estudios a estes países.

O 4 de xullo, as alumnas do IES Pedregal de Irimia, Noemi Fernández e Andrea López, recolleron o diploma acreditativo como recoñecemento aos mellores expedientes  de Bacharelato e as probas  ABAU en Galicia.  Nesta ocasión recibiron o tradicional diploma polo seu distinguido expediente académico un total de 719 mozos e mozas nunha cerimonia celebrada no Palacio de Congresos e Exposicións, en Santiago. PARABÉNS!!!

Antía González, Patricia Fernández e Afonso Rico viaxarán a miles de quilómetros este verán para vivir unha nova experiencia. Antía e Patricia pasarán o mes de agosto en Toronto mellorando e practicando o seu inglés. Afonso estudará 1º de Bacharelato no Knob Noster Hig School, na cidade de Knob Noster, Missouri. Xa nos contarán as súas vivencias á súa volta. Boa viaxe!!!!