Neste Padlet poderedes coñecer a moitas avoas de toda Europa.

Hecho con Padlet

O Parlamento Europeo instou a crear o día da Parada Cardíaca o 16 de outubro, coa finalidade de difundir entre os seus estados membros a formación en reanimación cardiopulmonar (RCP) básica e desfibrilación semiautomática (DEA) na poboación. Con este motivo o noso centro recibiu ese día unhas sesións teórico prácticas para o alumnado de 4º ESO e 1º e 2º de BACH, impartidas por persoal sanitario especializado.

Os libros de lectura obrigatoria para o curso 2018-19 son os seguintes:

Curso Título Editorial

Doctor Dolittle

More Ghost Tales

A Ghost Collection

A Stranger in the Past

The Ghost of Featherstone Castle

The Case of the Ancient Artifact

Channel to the Future

Classic Ghost Stories

1º BAC

The Secret Diary of Adrian Mole

A Foreigner in Britain

15/10/2018 16:00
Europe/Madrid

Convócase ás familias do alumnado de ESO a unha reunión que terá lugar no centro o luns 15 de outubro ás 16:00 horas:

1º. Acollida xeral ás familias polo equipo directivo, orientadora e profesorado titor.

2º. Información por parte do/a titor/a de cada grupo sobre aspectos do curso.

08/10/2018 09:40
Europe/Madrid

En breve o noso centro comezará a traballar no proxecto eTwinning Euro-visions: visions of Europe. Neste proxecto, alumnos e alumnas de oito países distintos tomarán e recopilarán fotografías que podan entrar dentro das seguintes categorías: retratos, paisaxes, vida cotiá e patrimonio cultural. Cada fotografía irá acompañada dunha breve descripción en inglés e na(s) lingua(s) dos distintos países europeos.

Os centros que van participar con nos son de Portugal, Italia, Grecia, Rumanía, Croacia, Bulgaria e Turquía.

17/09/2018 13:00
17/09/2018 13:30

Presentacións curso 2018-19

03/07/2018
Europe/Madrid

Desde o IES Pedregal de Irimia queremos desexar a toda a nosa comunidade educativa unhas boas vacacións de verán.

03/07/2018 12:00
Europe/Madrid

Os exames de setembro de 2018 terán lugar os días 3, 4 e 5. Achegamos o horario e as aulas nas que se realizarán.

Calendario escolar para o curso 2018-19.