Consumópolis

Álbum: Plan Proxecta -> Consumópolis

Un grupo de  cinco alumnos de 2º de ESO, que cursaron a materia optativa de Consumo Responsable,  fixéronse co terceiro premio da fase autonómica na convocatoria Consumópolis 14, grazas ao deseño do seu Moble Envirium, feito con materiais reciclables.

O venres 14 recibiron en Santiago os galardóns que acreditan a súa distinción a nivel autonómico.

Alumn@s de 1º e 2º ESO participan nas actividades do concurso escolar 2018-2019 Consumópolis 14, co lema Pola túa seguridade, sabes o que consumes?

Na primeira parte acceden ás seis probas expostas no concurso pola cidade de Consumópolis.

Aquí aparecen traballando e como lograron completar e puntuar en todas as probas, obtiveron un diploma acreditativo

Agora están na segunda parte do concurso, deseñando e elaborando un prototipo ou maqueta dun produto creado totalmente polo alumnad@

Traballo rematado