EDLG

O Equipo de Dinamización Lingüística do IES Pedregal de Irimia dispón dunha aula dotada de ordenador e impresora compartida cos Departamentos de Lingua Galega e Literatura e Relixión.

Tamén ten á súa disposición as impresoras das aulas comúns (biblioteca, sala de usos múltiples) do centro.

EQUIPO DE DINAMIZACIÓN LINGÜÍSTICA DO IES PEDREGAL DE IRIMIA. 2019-2020:

Coordinador do EDLG:

Rubén Pol Valiño

Representantes do alumnado:

Alba Rodríguez Camiño

Antía Gozález Rivas

Patricia Fernández Pin

Representantes do profesorado:

Mario Outeiro Iglesias

Xoán Carlos Folgueira Díaz

Antía Ladra Basanta

Representante do persoal non docente:

Belén García Barreiro

O 3 de febreiro visitounos a investigadora e profesora do departamento de Filoxoxía Galega da USC, Ana Isabel Boullón Agrelo, para impartir unha charla sobre Por que nos chamamos así? os apelidos de Meira, conferencia que forma parte do programa A ponte entre o ensino medio e a USC. Dita charla estivo destinada ao alumnado de 4º ESO e 1º de BACH

Organizado pola Asociación Socio-Pedagóxica Galega (AS-PG), celebrouse no Pazo de Feiras e Congresos de Santiago de Compostela o XVIII Concurso de relato oral "Tíralle da Lingua" ao que tamén acudiu alumnado do IES Pedregal de Irimia. O resultado foi moi positivo xa que alumnos de 1º de BAC acadaron o segundo premio na súa categoría.

Coincidindo co Día das Letras Galegas, saíu do prelo un novo número da revista escolar Latexos.

O 24 de febreiro conmemórase o día do nacemento de Rosalía de Castro; o alumnado do IES Pedregal de Irimia sumouse á celebración.