Tags:

O Departamento de Economía está formado por Mª Luz García Irimia, xefa do departamento, que imparte as materias de:

• Economía en 4º ESO.
  • Economía en 1º BAC.
  • Empresa e Deseño de Modelos de Negocio en 2º BAC.
Tags:

O alumnado de 4º ESO de Economía visitou a fábrica de Naturleite como actividade complementaria á materia.

Tags:

O alumnado de Economía de 1º BAC participou no programa YBT (Young Business Talents), simulador empresarial no que os estudantes teñen que ir dirixindo as súas empresas ao longo de diferentes fases; comezaron en novembro e remataron en marzo.

Concluídas as distintas fases do programa, os catro equipos de Economía de 1º BAC quedaron a nivel provincial nos postos 2º,4º,5º e 11º. Noraboa equipos!!!

Tags:

Modificacións da Programación Didáctica por motivo da suspensión da actividade educativa presencial:

4º de ESO
1º de BAC
2º de BAC
Consumo Responsable
Tags:

O 15 de maio leváronse a cabo obradoiros destinados a achegar ao alumnado, de maneira práctica, a distintas temáticas que conforman un consumo responsable. Para 1º de ESO, "Aprendemos a ler etiquetas", 2º e 3º de ESO, "Linguaxe publicitaria" e 4º de ESO, "Etiquetado xeral"