Familias

Tags:

Dende o xoves, día 24 de 2022, os novos prezos da cafetaría do IES Pedregal de Irimia serán (Autorización do Secretario Xeral Técnico do 17 de novembro de 2022):

Dirección do IES Pedregal de Irimia (Meira, Lugo)

PREME NA IMAXE PARA AMPLIAR

Tags:

Información referente ás coberturas do equipamento cedido polos centros educativos para o uso do alumnado que pertence ó marco do Proxecto ABALAR-EDIXGAL.

Características e cobertura do Servicio Integral de Reparación (Díptico informativo)

Tags:

Se estás interesado/a en recibir formación en distintas temáticas relacionadas coa idade do alumnado do IES Pedregal de Irimia participa cubrindo esta enquisa ANÓNIMA. En función diso, o centro organizará, nos vindeiros cursos, conferencias cos temas que máis preocupan as familias, a modo de "Escola de nais e pais". Moitas grazas por participar.

Tags:

Horario das reunións presenciais que as titoras da ESO manterán coas familias o luns 10 de outubro.

PREME sobre a imaxe para ampliar

Tags:

O xoves 2 de abril serán publicadas as notas da segunda avaliación no Espazo Abalar. As familias poden velas no móbil (descargando a aplicación AbalarMóbil) ou na páxina web EspazoAbalar.

Só se avaliaron as probas e o traballo realizado ata o día 13 de marzo.

Seguimos á disposición das familias:

no correo ies.pedregal.irimia@edu.xunta.es ou telefónicamente de 10:00 a 13:00 horas.

Moito ánimo!!