Aula de Teatro

O teatro, como actividade lúdica e formativa de primeiro nivel, ten unha fonda tradición no IES Pedregal de Irimia. Cada venres pola tarde rapazada de distintos cursos e idades xúntanse para disfrutar e tamén adquirir moitos recursos útiles para a vida. E, de paso, agasállannos con montaxes coma esta que presentaron hoxe. Vai aquí un adianto!

05/06/2019 13:45

No ano 2019 do calendario terrícola, os humanos tiveron o primeiro contacto extraterrestre. Sete habitantes do Planeta Amarelo visitáronnos durante sete semanas. Esta é a historia da súa experiencia na Terra.

25/05/2018 13:15
25/05/2018 23:30

Estrea da montaxe que culmina a actividade do Obradoiro de teatro do centro neste curso 2017/2018.

O pasado venres 16 de Maio celebramos na Casa de Cultura en Meira o día das Letras Galegas coa representación da obra "A ÓPERA DE A PATACÓN", adaptación feita por Roberto Vidal Bolaño da obra de Bertold Brecht.

Os alumn@s de 4º, 3º e 2º de ESO contituen o grupo de teatro e do de música, que acompañaron en directo a representación; ésta tivo dous pases, ás 13-30 (só para o alumnado e profesorado do Centro) e ás 21 horas (aberto a todo o público).

¡FOI UN ROTUNDO ÉXITO!