Tags:

Nota: os menús iranse colgando na páxina web do CEIP Purilingüe Poeta Avelino Días a principios de cada mes, preme neste enlace (COMEDOR. Menús)

Tags:

Aberto o prazo se solicitude do servizo de comedor escolar 2021-22, ata o 10 de setembro.

Achegamos o impreso para realizar a solicitude. (PREME AQUÍ)

Información sobre o uso do comedor. PREME SOBRE A IMAXE

Tags:

Axudas comedor escolar COVID-19 (CLICK NO ENLACE) para as familias que durante o curso escolar pagan 0 € ou 1 €.

Prazo: dende o día 31 de marzo o 6 de abril, ambos inclusive.

DOG 30 de marzo de 2020. Orde do 27 de marzo de 2020 pola que se establecen as bases reguladoras das axudas de carácter directo ás familias do alumnado beneficiario de bolsas de comedor escolar nos centros públicos non universitarios xestionados por esta consellería durante a situación de suspensión do servizo de comedor como consecuencia do COVID-19, co levantamento dos prazos de suspensión do procedemento (código de procedemento ED601B)