Programación Xeral Anual de centro curso 2020-21

PXA

PLAN DIXITAL Elaborado no curso 2021-22 para implementar no curso 2002-23

Resolución do 3 de setembro de 2021, da Secretaría xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o deseño, elaboración e implementación do Plan Dixital nos centros docentes sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2021-2022.

AVALIACIÓN DO EQUIPO DIRECTIVO

Cumprindo o obxectivo de avanzar na avaliación interna do centro, este curso comezamos coa avaliación do traballo feito polo equipo directivo neste primeiro ano. Foron tres as enquisas realizadas e adaptadas aos seguintes sectores da comunidade educativa:
-    Profesorado.
-    Alumnado.
-    Persoal de Administración e Servizos (PAS).

Moitas grazas a todos/as pola vosa participación.

O Real Decreto 984/2021 e a Orde do 25 de xaneiro de 2022 pola que se actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato no sistema educativo de Galicia (DOG 11/02/2022) obrigan aos centros obrigatorios á modificación dos criterios para PROMOCIÓN, TITULACIÓN e obtención de MATRÍCULAS DE HONRA. No seguinte pdf atoparás os devanditos criterios tanto para ESO como para bacharelato.

PDF normativa de avaliación

Xustificante, para imprimir, de ausencia ou saída do alumnado do centro.