Composición do Departamento de Orientación, curso 2023-2024:

• Beatriz Blanco Busto, Orientadora e xefa de Departamento.
  • Mª del Mar Andión Rodríguez, PT e apoio
  • Lucía González Martínez, PT, AL e apoio

O 15 de marzo publicouse no BOE a resolución pola que se convocan bolsas para o curso académico 2023-2024 para estudantes que cursen estudos postobrigatorios (Bacharelato, FP, graos, másters...). O prazo para solicitala ábrese o 27 de marzo e PÉCHASE O 17 DE MAIO.

Tes máis información (enlaces, pasos para cumprimentala...) no seguinte pdf.

PDF  bolsas para estudos postobrigatorios 2023-24

O 12 de marzo o Ministerio de Educación publicou a resolución pola que se convocan bolsas para o curso académico 2022-2023 para estudantes que cursen estudos postobrigatorios (Bacharelato, FP, graos, másters...). O prazo para solicitala ábrese o 30 de marzo e PÉCHASE O 12 DE MAIO. Tes máis información (enlaces, pasos para cumprimentala...) no seguinte pdf.

PDF bolsas para estudos postobrigatorios 2022-23

Dende o departamento de orientación, organízouse un proxecto de titoría para o alumnado da ESO sobre  o mal uso da internet e das redes sociais. realizando actividades co alumnado e unha charla sobre “Adición ás novas tecnoloxías e xogos” impartida por Gerardo Rodríguez (Asociación AGALURE de ludópatas rehabilitados).