O Departamento de Inglés está composto por:

Pilar Fraga Rouco, xefa do Departamento. Imparte clase en segundo e terceiro de ESO e primeiro de BAC. Ademáis, da clase de conversación en primeiro e cuarto de ESO.

Roberto Núñez Pena. Imparte clase en primeiro e cuarto de ESO e segundo de BAC. Ademáis, da clase de conversación en segundo de ESO e primeiro de BAC.

08/07/2019

Acabamos de recibir a boa noticia de que o proxecto Erasmus+ UMBRELLA, do que somos socios, resultou aprobado. Durante os dous vindeiros cursos, o alumnado e o profesorado do IES Pedregal de Irimia disfrutaremos dunha experiencia educativa única na que imos aprender sobre meteoroloxía a través de actividades colaborativas con rapaces e rapazas de Croacia, Portugal, Romanía, Lituania e das Illas Canarias. O proxecto inclué tamén viaxes de estudios a estes países.

Antía González, Patricia Fernández e Afonso Rico viaxarán a miles de quilómetros este verán para vivir unha nova experiencia. Antía e Patricia pasarán o mes de agosto en Toronto mellorando e practicando o seu inglés. Afonso estudará 1º de Bacharelato no Knob Noster Hig School, na cidade de Knob Noster, Missouri. Xa nos contarán as súas vivencias á súa volta. Boa viaxe!!!!

10/04/2019 09:20
10/04/2019 15:05

O vindeiro 10 de abril (mércores), o alumnado de primeiro e segundo de ESO participarán, un ano máis, no concurso internacional The Big Challenge.