O Departamento de Inglés está composto por:

Pilar Fraga Rouco, xefa do Departamento. Imparte clase en segundo e terceiro de ESO e primeiro de BAC. Ademáis, da clase de conversación en primeiro e cuarto de ESO.

Roberto Núñez Pena. Imparte clase en primeiro e cuarto de ESO e segundo de BAC. Ademáis, da clase de conversación en segundo de ESO e primeiro de BAC.

Os libros de lectura obrigatoria para o curso 2018-19 son os seguintes:

Curso Título Editorial

Doctor Dolittle

More Ghost Tales

A Ghost Collection

A Stranger in the Past

The Ghost of Featherstone Castle

The Case of the Ancient Artifact

Channel to the Future

Classic Ghost Stories

1º BAC

The Secret Diary of Adrian Mole

A Foreigner in Britain

10/06/2018
Europe/Madrid

Se naciches entre o 2 de xullo de 1999 e o 1 de xullo de 2000 e tes ganas de viaxar por Europa este verán, podes participar no sorteo de 15000 Travel Passes. Máis información aquí. Tes desde o 12 ao 26 de xuño para solicitalo a través de Internet.

26/04/2018 10:16
Europe/Madrid

O día 17 de abril, o alumnado de primeiro e segundo de ESO participou no concurso internacional de inglés The Big Challenge. O vindeiro 16 de maio poderemos ver os resultados.

22/02/2018 10:53
Europe/Madrid

Este ano volvemos a participar no concurso The Big Challenge. O 17 de abril, os alumnos e alumnas de primeiro e segundo de ESO serán os encargados de representar ao IES Pedregal de Irimia neste concurso internacional. Para máis información, fai clic aquí.

21/02/2018 18:42
Europe/Madrid

Desde o Departamento de Inglés estamos traballando para crear un proxecto dixital con varias escolas de outros países de Europa. Este proxecto farémolo a través da plataforma eTwinning. Pronto poderemos darvos máis información.