O Departamento de Filosofía está formado por Carmen Cabaneiro, que exerce como Xefa de Departamento, xunto con Carlos Matos e Sara Fernández, o reparto de materias é o seguinte:

Valores éticos de 1º ESO: Carlos Matos Conde

Valores éticos de 2º ESO: Sara Fernández Fernández

Carmen Cabaneiro imparte clase nos seguintes grupos e niveis:

Valores Éticos: 3º ESO e 4º ESO

Filosofía: 1º BACH

Cine e Valores: 1º BACH.

Historia da Filosofía e Psicoloxía: 2º BACH

Modificacións da Programación Didáctica por motivo da suspensión da actividade educativa presencial.

Visita ao Parlamento de Galicia co alumnado de 1º e 2º de BACH o 12 de febreiro de 2020.

O 30 de xaneiro o alumnado de 1º e 2º de Bacharelato visitou o Parlamento de Galicia dentro das actividades programadas polo Departamento de Filosofía para dar a coñecer o traballo que desempeñan as deputadas e os deputados como representantes do pobo galego.

Na sede da soberanía galega, atopáronse coa Parlamentaria e exalumna do centro Olalla Rodil Fernández.