O Departamento de Filosofía está formado por Carmen Cabaneiro, que ademáis de exercer como Xefa de Departamento imparte clase  de distintas materias nos seguintes grupos:

Valores Éticos: 1º ESO, 2º ESO, 3º ESO e 4º ESO

Filosofía: 1º BACH

Historia da Filosofía e Psicoloxía: 2º BACH

Modificacións da Programación Didáctica por motivo da suspensión da actividade educativa presencial.

Visita ao Parlamento de Galicia co alumnado de 1º e 2º de BACH o 12 de febreiro de 2020.

O 30 de xaneiro o alumnado de 1º e 2º de Bacharelato visitou o Parlamento de Galicia dentro das actividades programadas polo Departamento de Filosofía para dar a coñecer o traballo que desempeñan as deputadas e os deputados como representantes do pobo galego.

Na sede da soberanía galega, atopáronse coa Parlamentaria e exalumna do centro Olalla Rodil Fernández.