try another color:
I.E.S. Pedra da Auga

Complementarias

PORTAS TERRORÍFICAS HALLOWEEN

Outro ano mais o IES Pedra da Auga celebrou o concurso das "PORTAS TERRORÍFICAS", consistente en decorar a porta da súa aula de forma terrorífica

PORTAS TERRORÍFICAS on PhotoPeach

TORNEO DE XADREZ IES BARRAL

O pasado 31 de maio, celebrouse na Praza do Mercado, o último torneo de xadrez do curso 2017-2018, organizado polo IES Barral.

Outra vez o noso equipo formado por Arón, Guille, Andrés P., Ángela, Juliana, Marcos E., Andrés E., Marcos R., Yeray, Luis, José Luis, Anxo, David Brais, Rubén e Antonio, pasaron unha gran mañá disfrutando co xadrez.

TORNEO XADREZ IES BARRAL, na praza do mercado on PhotoPeach

PARTICIPACIÓN NO CONGRESO DE ALUMNADO DA III SEMANA DAS CIENCIAS DE PONTEAREAS

O pasado 12 de abril, os alumnos de 1º ESO B, Antía, Anxo, Arón, Candela, Davinia e Sebastián, acompañados pola súa profesora de bioloxía e tutora, Puri, presentaron o seu traballo " Está en perigo o nosa biodiversidade?", no I Congreso de alumnado, dentro da III Semana das Ciencias, que se celebrou no IES Val do Tea.

Noraboa polo seu traballo.

CONGRESO III SEMANA DAS CIENCIAS on PhotoPeach

VISITA DE RAMÓN CARIDE

O pasado día 5 de marzo, o escritor Ramón Caride estivo de visita no IES PEDRA DA AUGA, para comentar co alumnado de 1º e 3º da ESO os libros que leron, exogamia, endogamia e o camiño da estadea.

Visita de Ramón Caride on PhotoPeach