Complementarias

VISITA DO ESCRITOR ANTÓN RIVEIRO COELLO

O pasado día 29 de novembro, mércores, visitounos o escritor Antón Riveiro Coello ó instituto

Pedra da Auga para darlles unha charla ao alumnado de 1º de Bacharelato sobre o libro que

tiveron como lectura obrigatoria este trimestre na materia de lingua e literatura galega:

A ferida do vento.

O autor, nado en Xinzo de Limia, faloulles, nunha charla moi distendida, sobre a súa infancia e

adolescencia, xa que o autor inspirouse en acontecementos autobiográficos para escribir a

novela,e tamén nas anécdotas que protagonizaban algúns personaxes posuidores de certa

MAGOSTO NO PEDRA 2017

O pasado 10 de Novembro de 2017 celebramos no IES PEDRA DA AUGA un magosto, no que ademais de disfrutar dunhas riquísimas castañas, puidemos xogar e divertirnos.

Fixemos un campeonato no que resultaron gañadores dunha cea un grupo de ciclo medio e superior de administrativo, e como segundos clasificados o grupo de 3º de PMAR, que recibiron uns vales para a cafetería do centro.

Agradecer a todos os grupos que participaron, e a todo o alumnado que axudou na organización, sin vos non sería posible.

MAGOSTO NO PEDRA 2017 on PhotoPeach

OLIMPÍADAS ESCOLARES

Terminamos o curso cunha xornada de xogos nas  “Olimpíadas Escolares do Pedra da Auga” onde os alumnos e alumnas puxeron a proba os seus coñecementos no ámbito académico e a súa habilidade en distintas probas deportivas. Despois gozamos dun animado concerto de música en directo da man do alumnado de 1º  Bacharelato.

Parabéns aos organizadores da actividade: O profesor Matías da Torre e os alumnos e alumnas de 1º  Bacharelato.