« Marzo 2019 »

CICLOS FORMATIVOS

Complementarias

PORTAS TERRORÍFICAS HALLOWEEN

Outro ano mais o IES Pedra da Auga celebrou o concurso das "PORTAS TERRORÍFICAS", consistente en decorar a porta da súa aula de forma terrorífica

PORTAS TERRORÍFICAS on PhotoPeach

TORNEO DE XADREZ IES BARRAL

O pasado 31 de maio, celebrouse na Praza do Mercado, o último torneo de xadrez do curso 2017-2018, organizado polo IES Barral.

Outra vez o noso equipo formado por Arón, Guille, Andrés P., Ángela, Juliana, Marcos E., Andrés E., Marcos R., Yeray, Luis, José Luis, Anxo, David Brais, Rubén e Antonio, pasaron unha gran mañá disfrutando co xadrez.

TORNEO XADREZ IES BARRAL, na praza do mercado on PhotoPeach

TORNEO DE XADREZ NO IES PEDRA DA AUGA 24 DE ABRIL DE 2018

O día 24 de abril, celebramos no IES Pedra da Auga, o torneo de Xadrez IES PEDRA DA AUGA, torneo intercentros.

Participaba alumnado de todas as idades, por parte do noso centro, participaron alumnos de 1º ESO B, 2º ESO A e B.

Gracias polo voso entusiasmo: Arón, Guille, Andrés P., Ángela, Juliana, Marcos E., Sergio, Rubén, Luis, Yeray, José Luis, Antonio, Marcos R., Anxo, Brais, David e Andrés E.

TORNEO DE XADREZ NO IES PEDRA DA AUGA on PhotoPeach

PARTICIPACIÓN NO CONGRESO DE ALUMNADO DA III SEMANA DAS CIENCIAS DE PONTEAREAS

O pasado 12 de abril, os alumnos de 1º ESO B, Antía, Anxo, Arón, Candela, Davinia e Sebastián, acompañados pola súa profesora de bioloxía e tutora, Puri, presentaron o seu traballo " Está en perigo o nosa biodiversidade?", no I Congreso de alumnado, dentro da III Semana das Ciencias, que se celebrou no IES Val do Tea.

Noraboa polo seu traballo.

CONGRESO III SEMANA DAS CIENCIAS on PhotoPeach

VISITA DE RAMÓN CARIDE

O pasado día 5 de marzo, o escritor Ramón Caride estivo de visita no IES PEDRA DA AUGA, para comentar co alumnado de 1º e 3º da ESO os libros que leron, exogamia, endogamia e o camiño da estadea.

Visita de Ramón Caride on PhotoPeach

ENTROIDO 2018, IES PEDRA DA AUGA

O día 9 de febreiro celebramos no IES PEDRA DA AUGA, o festival de entroido.

Participaron só 5 grupos, pero fixérono moi ben, e pasamos unha boa mañá de entroido.

Moitas grazas aos participantes, e felicidades aos premiados.

1º PREMIO: 4º ESO

2º PREMIO: (premio compartido) 3º ESO e 1º ESO