Electricidade

Departamento do ciclo de Electricidade

PROXECTO INNOVACIÓN 2018 DEPARTAMENTO ELECTRICIDADE: INSTALACIÓN FOTOVOLTAICA CONTROLADA VIA WEB

O departamento de electricidade quere informar a toda a comunidade educativa do IES PEDRA DA AUGA que lle foi concedido por segundo ano consecutivo un novo proxecto de innovación que consiste nunha instalación fotovoltaica controlada con arduino e monitorizada via web. Contamos coa colaboración do departamento de automoción para a realización das estructuras metálicas dos paneis fotovoltaicos e coa empresa Enrede Cloud Solutions, S.L.

Comezamos xa a executar a instalación exterior dos focos led, sensores de movemento, sensor crepuscular e estructura metálica dos paneis deixando xa instaladas as correspondentes liñas.

Dito traballo foi realizado polos alumnos de 1º curso da FP Básica de electricidade e por alumnos de automoción na colocación da estructura dos paneis.

O traballo de automatización da instalación será realizado polos alumnos de  2º do ciclo de electricidade no curso 2018-19

FP INNOVA 2018

O 25, 26 e 27 de abril celebrouse en Santiago de Compostela na Cidade da Cultura o Congreso de Innovación da Formación Profesional, FP INNOVA 2018, onde estivo presente o Departamento de Electricidade do IES Pedra da Auga co proxecto de innovación dunha vivenda domótica impresa en 3D, automatizada con arduinos e controlando o alumeado e calefacción dende móvil ou tablet. O 25 de abril asistiron ao evento os alumnos/as do departamento de electricidade xunto con alumnos/as da ESO.

PROXECTO INNOVACIÓN 2017 DEPARTAMENTO ELECTRICIDADE: VIVENDA AUTOMATIZADA CON ARDUINO E IMPRESA EN 3D

Os alumnos de 2º curso do ciclo medio de electricidade e a coordinadora do proxecto Rocío Martínez, remataron a montaxe da maqueta dunha vivenda realizada cunha impresora 3D e automatizada con diferentes arduinos.

1ª FEIRA DAS ENSINANZAS PROFESIONAIS E ARTÍSTICAS DE PONTEAREAS (5 e 6 de febreiro de 2018)

O noso centro participou na 1ª Feira das ensinanzas profesionais e artísticas que se celebraron en Ponteareas o 5 e 6 de febreiro de 2018.

Estivemos presentes cun stand onde os alumnos de 2º curso do ciclo medio de instalacións eléctricas e automáticas mostraban diferentes prácticas como eran:

• Bobinado de motores
  • Programación de autómatas e módulos lóxicos
  • Variador de velocidade dun motor
  • Fusionadora de fibra óptica

PRESENTACIÓN CICLO GRAO MEDIO ELECTRICIDADE E TRÍPTICO INFORMATIVO

CICLO DE GRAO MEDIO DE INSTALACIÓNS ELÉCTRICAS E AUTOMÁTICAS DE 2.000 HORAS REPARTIDAS EN DOUS CURSOS ACADÉMICOS.

VISITA AO MUSEO CIENTÍFICO EN PONTEAREAS

O alumnado do Ciclo de Grao Medio de Instalacións Eléctricas e Automáticas, acompañado da profesora Puri Rodríguez, visitou o Museo Científico fixado en Ponteareas con motivo da celebración da primeira edición da "Semana das Ciencias".

VISITA Á CENTRAL DE TELEFÓNICA EN VIGO

O alumnado do ciclo formativo de Instalacións Eléctricas e Automáticas, acompañado polos profesores: Puri Rodríguez e Alberto Boullosa, participou hoxe nunha visita á Central de Telefónica en Vigo co obxectivo de obter unha visión mais do funcionamento dunha empresa do sector.

VISITA Á CENTRAL ELÉCTRICA SESTELO.

Hoxe, 26 de xaneiro, os alumnos do Ciclo de Grao Medio de Instalacións Eléctricas e Automáticas, acompañados polos seus profesores, visitaron as instalacións da Central Eléctrica Sestelo.
Ao longo da mañá, un responsable da empresa amosou ao noso alumnado distintos aspectos relacionados co funcionamento da central: centros de transformación, liñas de distribución e tarifas eléctricas.