try another color:
I.E.S. Pedra da Auga

Taboleiro

Notas de 2º de bacharelato e matrícula ABAU

Hoxe, 18 de marzo publicaranse as notas dos segundos cursos de bacharelato ás 19,00 na plataforma Abalar.

O período de reclamación de notas será os días 19 e 20, mércores e xoves.

O alumnado está convocado a unha reunión o mércores 19 ás 11:00 horas no salón de actos.

CRIBADO COVID-19 NAS FARMACIAS.

En colabouración co colexio de farmacéuticos da provincia de Pontevedra vense de abrir o prazo para facer probas covid de saliva nas farmacias aos mozos e as mozas de entre 12 e 17 anos.

Pregamos a máxima participación do alumnado do IES Pedra da Auga nesta campaña de identificación de persoas contaxiadas.

Pola seguridade de todos, do propio centro, das familias, da comarca.

Admisión de alumnado para o vindeiro curso escolar.

Unha vez finalizado o procedemento de reservas de prazas para continuar estudos no propio centro e de feita a reserva de prazas para o alumnado de 6º do CEIP Nosa señora dos Remedios resultan as seguintes vacantes escolares: