Taboleiro

Fondo solidario de libros de texto e vales para a compra de material escolar.

Listaxes PROVISIONAIS de admitidos e excluídos no fondo solidario de libros de texto e vales de axudas para material escolar.

Listaxe de admitidos Fondo solidario de libros de texto.

Listaxe de excluídos Fondo solidario de libros de texto.

Listaxe de vales para material escolar.

Ábrese un prazo de RECLAMACIÓNS contra estas listaxes provisionais de dous días: O día 13 e o día 16 de xullo pódese reclamar contra a exclusión ou achegar documentación.

NOTA: Nas listaxes figuran como "pendentes" aquelas solicitudes de alumnos que teñen consigo libros do fondo do curso pasado e que non os devolven ata setembro. No mes de setembro, tras a devolución deses libros sacaremos unha nova listaxe onde xa figurarán "admitidos".

NOTA 2: Os lotes dos libros e os vales para material escolar entregaránse á persoa solicitante (Nai, pai ou titor que os solicitou) co curso escolar comezado. Avisaremos a través do propio alumno ou alumna.

PROCEDIMENTO DE ADMISIÓN PARA O CURSO ESCOLAR 2018/2019

O prazo para presentar solicitudes de admisión, para estudar o curso 2018/2019 Educación Secundaria Obritagoria e Bacharelato, abrangue dende o día 1 ao 20 de marzo.

As prazas dispoñíbeis neste IES son as seguintes:

Nivel educativo Nº de vacantes
1º ESO 0 VACANTES
2º ESO 28 VACANTES
3º ESO 12 VACANTES
4º ESO 26 VACANTES
1º BACHARELATO 19 VACANTES (13 ORDINARIAS E 6 PARA ANEE)
2º BACHARELATO 12 VACANTES

expresions

ROTEIRO LITERARIO: CELANOVA

Os alumnos e alumnas  de 1º BACHARELATO acompañados polos profesores  visitaron a Casa dos Poetas de Celanova,  aproveitando despois para coñecer algúns dos recunchos mais emblemáticos da vila.

Preme na imaxe para acceder á galería

SEMANA DAS CIENCIAS

En colaboración có Concello de Ponteareas e outros centros docentes da vila, o alumnado do IES Pedra da Auga participou nas actividades que tiveron lugar na celebración da II Semana das Ciencias. Como podedes ver no resumo da galería de imaxes, foron moitas e variadas as intervencións dos departamentos de Física e Química, Matemáticas e Bioloxía e Electricidade que serviron para compartir e adquirir coñecementos cós demáis participantes. Cabe destacar a dedicación ao proxecto de Clara Alves e Jenny González,  alumnas de 4º ESO,  que foron as presentadoras oficiais das conferencias das tardes, a de Simón Teijeiro y Estela Domínguez, de 1º Bacharelato C, que expuxeron o traballo defendido no mes de xaneiro sobre o cambio climático en Santarème a to todo o alumnado que estivo o venres na rúa transmitindo con demostracións prácticas os traballos realizados duntate estes días. Parabéns tanto a eles como ó profesorado!

Concurso Eduemprende Idea

Publicada a Orde do 30 de marzo de 2017 (DOG 17 de abril de 2017) pola que se convoca o concurso Eduemprende Idea 2017, dirixido ao alumnado das ensinanzas de formación profesional, deportivas ou de artes plásticas e deseño da Comunidade Autónoma de Galicia sostidas con fondos públicos.

Comprende dúas modalidades:

A: ciclos de grao superior

B: ciclos de grao medio

A participación terá que ser en grupo, formada por un mínimo de dous/dúas alumnos/as e un máximo de catro.

O prazo de presentación de solicitudes será de 30 días naturais a partir do día seguinte ao da publicación da resolución no DOG.

Pódese ampliar información na seguinte ligazón: http://www.edu.xunta.es/fp/eduemprende-idea

CONCURSO EUROSCOLA 2017

O alumnado de economía de 4º ESO e un grupo dos de 1º de Bacharelato, participaron, dirixidos por Milagros Malvido, a súa profesora, no concurso EUROSCOLA 2017.Tiveron que escoller un dos dereitos da Carta de Dereitos Fundamentales da Unión Europea e facer un video de un minuto e medio que exemplificase o tema escollido. Ademáis tamén debian presentar outro vídeo có making of da preparación do traballo. O dereito elexido foi "Liberdade de circulación e de resedencia" e aquí tedes o making of e o video que presentaron ao concurso.Sorte!

Preme na imaxe para ver o makin of

Preme na imaxe para ver o resultado final.