« Abril 2019 »

CICLOS FORMATIVOS

Taboleiro

Probas de Acceso a Grao Medio

A Xunta vén de abrir o prazo para a realización das probas de acceso a grao medio, en canto aos requisitos que se deben cumprir, destácanse entre outros:

• Idade: 17 anos ou cumprilos no ano natural da proba.
  • Destinatarios: Persoas que non dispoñen de Título Graduado en ESO ou Título Profesional Básico.
  • Datas inscrición: 7 ao 22 de marzo 2019
  • Realización proba: 28 de maio de 2019
  • Estrutura proba:

a) Parte sociolingüística:

Exames de módulos de ciclos formativos para alumnado que perdeu o dereito á avaliación continua.

Ciclo medio de Electromecánica de vehículos automóbiles:

Módulo: Sistemas auxiliares do motor: 21/03/2019 das 8:45 ás 11:15 horas (Teórico + práctico)

Módulo: Circuitos eléctricos auxiliares do vehículo: 26/03/2019 das 8:45 ás 11:15 horas (Teórico + práctico)

Ponte de san Xosé

O vindeiro luns 18 de marzo non haberá actividade docente no IES Pedra da Auga.

Substituímos así unha das festividades locais deste 2019 que caeu fóra do calendario escolar, tal e como marca a lei.

PROBAS DE ACCESO A CICLOS.

A dirección xeral de Formación Profesional ven de anunciar os prazos de inscripción para as probas de acceso a ciclos:

• Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio: O prazo de presentación estará abranguido entre os días 7 e 22 de marzo de 2019, ambos os dous incluídos
  • Probas de acceso a ciclos formativos de grao superior: O prazo de presentación estará abranguido entre os días 28 de xaneiro e o 8 de febreiro de 2019, ambos os dous incluídos

Deberán presentarse a estas probas aquelas persoas que sin posuir o título da ESO ou o 2º curso de B.U.P. pretendan matricularse en ciclos formativos de grao medio.

Deberán presentarse a estas probas aquelas persoas que sin posuir o título de Bacharelato, ou un título de técnico (grao medio) pretendan matricularse en estudios de ciclos formativos de grao superior.

Toda a información sobre esta convocatoria poderase consultar na web de referencia da F.P. da Xunta de Galicia.

Instruccións comezo de curso 2018/2019

INFORMACIÓN COMEZO CURSO ESCOLAR 2018/2019 NO IES PEDRA DA AUGA.

- Becas

A convocatoria de solicitudes de beca está aberto o prazo ata o día 1 de outubro.

As becas tramítanse na sede virtual do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte.

Enlace á web na que se solicitan.

- Cafetería

O servizo de cafetería do IES Pedra da Auga, por motivos axenos á vontade do centro, permanecerá pechado ata que o Departamento Territorial da Consellería remate cos trámites de adxudicación das cafeterías dos institutos. Polo tanto e ata novo aviso recoméndase as familias que o teñan en conta e envíen aos alumnos ao instituto co almorzo.

- Fondo libros e vales de material escolar.

Están en proceso de preparación os lotes de libros do fondo solidario de libros de texto. Avisaráse aos solicitantes con dereito recoñecido, a través dos propios alumnos ou alumas do momento axeitado para vir a recoller estes lotes así como os vales de material escolar no seu caso.

Fondo solidario de libros de texto e vales para a compra de material escolar.

Listaxes PROVISIONAIS de admitidos e excluídos no fondo solidario de libros de texto e vales de axudas para material escolar.

Listaxe de admitidos Fondo solidario de libros de texto.

Listaxe de excluídos Fondo solidario de libros de texto.

Listaxe de vales para material escolar.

Ábrese un prazo de RECLAMACIÓNS contra estas listaxes provisionais de dous días: O día 13 e o día 16 de xullo pódese reclamar contra a exclusión ou achegar documentación.

NOTA: Nas listaxes figuran como "pendentes" aquelas solicitudes de alumnos que teñen consigo libros do fondo do curso pasado e que non os devolven ata setembro. No mes de setembro, tras a devolución deses libros sacaremos unha nova listaxe onde xa figurarán "admitidos".

NOTA 2: Os lotes dos libros e os vales para material escolar entregaránse á persoa solicitante (Nai, pai ou titor que os solicitou) co curso escolar comezado. Avisaremos a través do propio alumno ou alumna.