Taboleiro

ROTEIRO LITERARIO: CELANOVA

Os alumnos e alumnas  de 1º BACHARELATO acompañados polos profesores  visitaron a Casa dos Poetas de Celanova,  aproveitando despois para coñecer algúns dos recunchos mais emblemáticos da vila.

Preme na imaxe para acceder á galería

SEMANA DAS CIENCIAS

En colaboración có Concello de Ponteareas e outros centros docentes da vila, o alumnado do IES Pedra da Auga participou nas actividades que tiveron lugar na celebración da II Semana das Ciencias. Como podedes ver no resumo da galería de imaxes, foron moitas e variadas as intervencións dos departamentos de Física e Química, Matemáticas e Bioloxía e Electricidade que serviron para compartir e adquirir coñecementos cós demáis participantes. Cabe destacar a dedicación ao proxecto de Clara Alves e Jenny González,  alumnas de 4º ESO,  que foron as presentadoras oficiais das conferencias das tardes, a de Simón Teijeiro y Estela Domínguez, de 1º Bacharelato C, que expuxeron o traballo defendido no mes de xaneiro sobre o cambio climático en Santarème a to todo o alumnado que estivo o venres na rúa transmitindo con demostracións prácticas os traballos realizados duntate estes días. Parabéns tanto a eles como ó profesorado!

Concurso Eduemprende Idea

Publicada a Orde do 30 de marzo de 2017 (DOG 17 de abril de 2017) pola que se convoca o concurso Eduemprende Idea 2017, dirixido ao alumnado das ensinanzas de formación profesional, deportivas ou de artes plásticas e deseño da Comunidade Autónoma de Galicia sostidas con fondos públicos.

Comprende dúas modalidades:

A: ciclos de grao superior

B: ciclos de grao medio

A participación terá que ser en grupo, formada por un mínimo de dous/dúas alumnos/as e un máximo de catro.

O prazo de presentación de solicitudes será de 30 días naturais a partir do día seguinte ao da publicación da resolución no DOG.

Pódese ampliar información na seguinte ligazón: http://www.edu.xunta.es/fp/eduemprende-idea

CONCURSO EUROSCOLA 2017

O alumnado de economía de 4º ESO e un grupo dos de 1º de Bacharelato, participaron, dirixidos por Milagros Malvido, a súa profesora, no concurso EUROSCOLA 2017.Tiveron que escoller un dos dereitos da Carta de Dereitos Fundamentales da Unión Europea e facer un video de un minuto e medio que exemplificase o tema escollido. Ademáis tamén debian presentar outro vídeo có making of da preparación do traballo. O dereito elexido foi "Liberdade de circulación e de resedencia" e aquí tedes o making of e o video que presentaron ao concurso.Sorte!

Preme na imaxe para ver o makin of

Preme na imaxe para ver o resultado final.

CERN PARTICLE MASTERCLASS 2017

Novamente, o IES Pedra da Auga participou nesta actividade no curso 2016-2017.

Os alumnos de 2º de BacharelatoIván Fernández Arjones e Sergio Campos González, participaron o xoves 6 de abril no CERN Particle MasterClass 2017, organizado pola Facultade de Física da Universidade de Santiago en colaboración co CERN.

A xornada foi moi enriquecedora para os nosos participantes que seguiron as diferentes presentacións dos traballos nos que se investigaba, entre outras cousas o que podería ser a orixe do descrubrimento do Bosón de Higgs, parícula elemental proposta no modelo estándar  de  física de partículas.

PREME NO ENLACE PARA ACCEDER Á GALERÍA

ÚLTIMO DÍA DO TRIMESTRE

Estas son as actividades que tiveron os alumnos e alumnas do centro o pasado 7 de abril, último día antes das vacacións de Semana Santa.

1º e 2º de ESO asistiron a unha charla coloquio sobre a vespa asiática ou vespa velutina, na que aprenderon a facer trampas para apresar ás reinas antes de que fagan o seu niño.

3º e 4º de ESO e FP Básica, pola súa parte, estiveron na charla que deron as voluntarias de OS BISBARDOS; a Asociación Protectora de animais na que, con proxeccións de fotos e vídeos poideron ver de cerca a actividade que alí realizan.

Preme aquí para acceder á galería.

Finalmente o alumnado de Bacharelato se reuniu có poeta, microletatista e músico Manolo Marcos. A actividade foi  organizada por a AUGATECA e neste enlace podedes saber máis de cómo transcurriu.

OBRADOIRO DE PORTUGUÉS

O alumnado de 4ºESO participaron o xoves 16 de marzo nun obradoiro de portugués no salón de actos do instituto. A actividade, organizada polo departamento de Normalización Lingüística, tiña como finalidade coñecer a cultura do noso país veciño e sobretodo identificar as linguas portuguesa e galega como procedentes das mesmas raíces.

Imaxes

TEATRO GRECOLATINO

Como xa é tradición, o alumnado de Latín , Grego e Cultura Clásica, asistiú onte ó festival de teatro grecolatino en Ourense. A xornada estivo moi repleta de actividades. Pola mañán foron a representación de Hecuba, traxedia de Eurípides maxistralmente interpretada e ambientada por o grupo de teatro Noite de Bohemia, que pola tarde representaron a comedia Pseudolus, ao ritmo da música de QUEEN. Tamén poideron visitar o centro de interpretación de "As Burgas" e a parte Romana do Musero de Ourense.

Preme na imaxe para acceder á galería