« Novembro 2019 »

Tecnoloxía

Departamento de Tecnoloxía

Clepsidra, a Sacra Orde do ALFIN

Hoxe fíxose entrega dos diplomas ao alumnado que participou no proxecto "Clepsidra a Sacra Orde do ALFIN". Proxecto galardoado no CONCURSO DE TRABALLOS POR PROXECTOS coordinados desde as Bibliotecas Escolares, na modalidade de PDI, na temática de ciencias.

Álbum: 2018_2019 -> Clepsidra_diplomas

Medidas na Augateca para o Proxecta.

A directora do IES  acompaña ao alumnado que experimenta  coa  tecnoloxía de infravermello non  dispersivo no espazo creativo( FAB  LAB) da Augateca, no marco do  Proxecta, na montaxe do circuíto para a medida do dióxido de carbono. Fai click na foto.

Álbum: 2018_2019 -> Medidas Augateca

Clepsidra. A sacra orde do ALFIN.

Pelicula do proxecto gañador do V Concurso de traballos por proxectos na temática científica, na que colaborou o departamento de tecnoloxía.

Enlace a noticia no blog da Augateca.

Enlace ao blog do proxecto:

Proxecta.

O departamento de tecnoloxía participa no proxecta Meteoescolas. Aquí tedes as ligazóns ao traballo que se vai desenvolvendo.

1.Comezo do proxecto

2.Repaso dos infravermellos.

Pinocho

Un ejercicio divertido.