Tecnoloxía

Un ejercicio divertido.

Pinocho

Videotutorial:

Enlace a la programación del departamento de tecnología:

Una aplicación para hacer imágenes interactivas.

Exames finais de xuño

As datas dos exames finais de xuño coa profesora Pilar Ortega Pereiro son as seguintes:

- 1ºBAC Tecnoloxía Industrial I martes 18 de xuño.

- 4º ESO Informática martes 18 de xuño.

-4º ESO Diversificación  Tecnoloxía martes 11 xuño.

- 2º ESO A Tecnoloxías martes 11 xuño

Instalacións na vivenda

Queres divertirte aprendendo como son as instalacións que fan chegar o auga, a luz e a calefacción á túa vivenda???

. Clica no seguinte link:

¿Queres pensar nun futuro sostible? Deseña a túa propia vivenda.

Velaquí o noso novo proxecto: "A vivenda sostible". Tes todo o mes de novembro, que comeza co día mundial da ecología, para pensar nela...

Criterios de Cualificación

Velaquí o documento de Open Office Writer onde se reflicten os criterios de avaliación das materias pertencentes ao departamento de Tecnoloxía

Exames finais de Xuño Tecnoloxía 1 bacharelato e 4º ESO

O alumnos/as coa Tecnoloxía Industrial I suspensa quedan convocados o xoves 14 de xuño ao exame final  da materia.

O alumnos/as coa Tecnoloxía 4º ESO suspensa quedan convocados o luns 18 de xuño ao exame final e o marte 19 de xuño no caso de seren alumnado do grupo de 4º diversificación.

O alumnos/as coa Optativa Informática 4º ESO do grupo B suspensa quedan convocados o martes 19  de xuño ao exame final.

Pilar Ortega Pereiro

Traballo fin de curso Informática 4ºB

Aquí tes o documento onde se reflicten todas as caracterísiticas do traballo fin de curso de Informática en 4ºB

Tema Hardware Informático- Optativa Informática 4ºB

Aquí podes descargar o pdf co tema de Hardware Informático que montastes o alumnado de informática de 4ºB para preparar o exame da 3ªAvaliación.