« Novembro 2019 »

PMAR

CICLOS FORMATIVOS

Premios que o IES recibiu

Clepsidra. A sacra orde do ALFIN.

A Augateca, biblioteca do noso centro, foi galardoada no V voncurso de traballos por proxectos, na categoria de proxectos documentais integrados e temática científica. O proxecto e "Clepsidra. A sacra orde do ALFIN". Enlace a noticia no BLOG da Augateca.

Aquí temos a película do proxecto:

CONCURSO " A PORTA MAIS TERRORÍFICA"

NORABOA DESDE O DEPARTAMENTO DE ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES, E EN NOME DO EQUIPO DIRECTIVO, A TODOS OS CURSOS PARTICIPANTES NO CONCURSO DAS PORTAS TERRORÍFICAS DO SAMAIN.

FOI UNHA DIFÍCIL DECISIÓN, PERO OS PREMIOS SON OS SEGUINTES:

1º PREMIO - AULA A01 - 2º FPBÁSICA

2º PREMIO - AULA A25 - 3º ESO A

- AULA A 26 - 3º PMAR

3º PREMIO - AULA A 13 - 2º PMAR.

TODAS AS PORTAS TERÁN UN PEQUENO AGASALLO POLA SÚA PARTICIPACIÓN.

DANIEL GONZÁLEZ E BELÉN FERNÁNDEZ DE 1ºESO: PREMIADOS NO ” I CONCURSO DE DEBUXO CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO”

Os debuxos de dous alumnos de 1ºESO do IES Pedra da Auga, foron premiados no “I Concurso contra a violencia de xénero” convocado  desde o Centro de Información á Muller (CIM), dependente do Concello de Ponteareas.

"FEIRA DA LUZ-IYL2015": PREMIO NO II CONCURSO DE TRABALLOS POR PROXECTOS

O IES Pedra da Auga foi galardoado no “II Concurso de Traballos por Proxectos” convocado pola Consellería de Educación da Xunta de Galicia, polo traballo integrado e coordinado desde a biblioteca escolar: “FEIRA DA LUZ-IYL2015”.

Preme na imaxe para acceder ao proxecto e a un recopilatorio das experiencias realizadas.

“Feira da Luz” foi un proxecto desenvolvido ao longo do curso 2014-2015, coordinado pola profesora Mª Dolores Pardo e resultado dun traballo de equipo e colaborativo no que se implicaron  moitos departamentos do noso centro.

SHEILA ROUAROU RODRÍGUEZ: PREMIO CERTAME “ART´POSTAL POUR LA COP21”

Fai uns días amosabamos neste portal as obras dos nosos alumnos e alumnas que ían participar no  concurso “Art´Postal pour la COP21”, organizado pola Rede Francesa de Escolas Asociada á UNESCO e o Servizo de Correos de Francia, nunha convocatoria na que participaron 23 escolas de Europa e o Océano Índico con mais de 770 obras.