Premios que o IES recibiu

O IES PEDRA DA AUGA NA PRENSA

DANIEL GONZÁLEZ E BELÉN FERNÁNDEZ DE 1ºESO: PREMIADOS NO ” I CONCURSO DE DEBUXO CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO”

Os debuxos de dous alumnos de 1ºESO do IES Pedra da Auga, foron premiados no “I Concurso contra a violencia de xénero” convocado  desde o Centro de Información á Muller (CIM), dependente do Concello de Ponteareas.

"FEIRA DA LUZ-IYL2015": PREMIO NO II CONCURSO DE TRABALLOS POR PROXECTOS

O IES Pedra da Auga foi galardoado no “II Concurso de Traballos por Proxectos” convocado pola Consellería de Educación da Xunta de Galicia, polo traballo integrado e coordinado desde a biblioteca escolar: “FEIRA DA LUZ-IYL2015”.

Preme na imaxe para acceder ao proxecto e a un recopilatorio das experiencias realizadas.

“Feira da Luz” foi un proxecto desenvolvido ao longo do curso 2014-2015, coordinado pola profesora Mª Dolores Pardo e resultado dun traballo de equipo e colaborativo no que se implicaron  moitos departamentos do noso centro.

SHEILA ROUAROU RODRÍGUEZ: PREMIO CERTAME “ART´POSTAL POUR LA COP21”

Fai uns días amosabamos neste portal as obras dos nosos alumnos e alumnas que ían participar no  concurso “Art´Postal pour la COP21”, organizado pola Rede Francesa de Escolas Asociada á UNESCO e o Servizo de Correos de Francia, nunha convocatoria na que participaron 23 escolas de Europa e o Océano Índico con mais de 770 obras.

PREMIOS CIENCIA EN ACCIÓN

Temos boas novas!

O 16 e 17 de outubro, Xabier Prado, profesor de Fisica e Química no noso centro, acudiu a XVI edición do certame científico “Ciencia en Acción” en Viladecans para recoller dous premios por traballos realizados durante o curso 2014-2015 cos seus alumnos e alumnas de 1º de bacharelato.

O certame é unha iniciativa que trata de acercar a ciencia  dunha maneira atractiva  ao público a través de conferencias, concursos e compartindo distintas experiencias. Preme na imaxe para acceder á información.

Ciencia en Acción

Alumnado de 1º de Bac na Radio Galega

Un par de alumnos que cursaron 1º de Bacharelato Cientifico foron entrevistados pola Radio Galega o día 2 de Setembro no programa "A Tarde" das 17:43 ás 18h (a entrevista, dun cuarto de hora, pódese escoitar directamente neste PodCast (a partir do minuto 43:30).

Recoñecemento á divulgación científica

Faro.JPG     Sol.JPG     Faro_px.JPG

Alumnos de Ponteareas, finalistas de un premio nacional por representar la teoría de Einstein

Su trabajo "Relatividad en tus manos" pretende explicar a partir de gestos y movimientos del cuerpo su secreto.

ponencia1.jpg             IMG_2562.JPG
Los 16 alumnos del IES Pedra da Auga y su profesor Xabier Prado durante su explicación de la teoría de Einstein. //Cedidas

Premios ao cooperativismo no ensino 2013 (categorías F)

NORABOA o alumnado particpante no proxecto!

Sheila Fernandez Araujo, Nerea Carrera Garcia, Saskia Gonzalez Amoedo. Nazaret García Roriguez. Lucia Da Cunha Pérez. Oscar Pino Suárez. Iago Santiso Vila. Adrián Juarez Lamas, Noel Antela Carrera, Erika Sanromán Martinez, Martín Rodriguez Ledo, Adrian Porto Troncoso, Belén Arjones Fernández, Beatriz Alonso Cal, Laura Borines Gonzles e Paula Codeseda Troncoso

Premios ao cooperativismo no ensino 2013 (categorías E e F)

REPARTO:
Ramiro II (Rei de Asturía-León): Martín
Ordoño (Fillo de Ramiro): David P.
Alboazar (Señor de Gaia): Nacho Iriondo Tapioles
Princesa Artiga (Irmá de Alboazar): Loida
Raíña Aldora (Muller de Ramiro): Patri
Monxe: Nacho Iriondo Tapioles.
Amón (Astrólogo): Antonio José
Albira (Muller de Ordoño): Naila
Damas de Aldora: Iria e Rosa
Yaela(Filla maior de Alboazar): Lara
Alyacida (Filla menor de Alboazar): Kelly
Lucia (Filla de Ramiro): Luisa
Soldados e Gardas Mouros: Iván Fernández e David Lorenzo
Soldados e Gardas Cristiáns: Ivan e Juan Amil Amil
Profes: Miriam Roura, Cristina Alonso, Luisa Bel, Esperanza Mariño, Toñi, Inma Peniza, Nacho Iriondo, Rebeca Núñez, María Ferreño

EQUIPO DE RODAXE:
Dirección e coordinación: Inma Peniza
Director: Hugo Pereira
Cámara: Óscar
Axudante do director e Claqueta: David L.
Técnica de fotografía: Lucia
Estilista e Vestuario: Brenda , Ylenia
Asesoramento de vestiario e ambientación , Inma
Decoradoras: Raquel e Saray
Guionista: Naila e posta en escea
Impresión e oficina :Eladio Conde e Bieito Conde

A regueifa dos metais

O proxecto realizado polos alumnos/as de 4º da ESO e coordinado por Xabier Prado, acadou o 2º premio da III Olimpiada Galega de Química para alumnos da ESO, na modalidade de Proxecto integrado.
Parabéns para todos os que participaron!
Enlace ó video: