« Septembro 2019 »

Normalización Lingüistica

Departamento de Normalización Lingüistica

OBRADOIRO DE PORTUGUÉS

O alumnado de 4ºESO participaron o xoves 16 de marzo nun obradoiro de portugués no salón de actos do instituto. A actividade, organizada polo departamento de Normalización Lingüística, tiña como finalidade coñecer a cultura do noso país veciño e sobretodo identificar as linguas portuguesa e galega como procedentes das mesmas raíces.

Imaxes

DIA DOS ENAMORADOS

Para conmemorar o dia de San Valentín e para demostrar que o galego tamén é propicio- como calquera outra lingua- para manifestar o noso amor, no só o amor romántico senón tamen o amor a un irmán, pai, nai... o noso centro, dende o equipo de normalización lingüística e en colaboración cos departamentos de plástica e de galego preparamos un gran corazón que levaba  o título de "Galego, lingua de amor"  no que o alumnado da ESO, mediante pos-its de distintas cores (unha para cada curso) escribiron unha frase curta de amor. As frases eran de carácter anónimo.

CORRELINGUA 2016

Alumnos e alumnas do IES Pedra da Auga acompañados polos seus profesores, participaron hoxe nas actividades do Correlingua 2016 celebrado en Ponteareas.

Despois da marcha organizada por distintas rúas da vila, asistiron á lectura do Manifesto 2016 e a actuación do grupo gañador do Cantalingua: Zënzar.

MANUEL MARÍA

Para homenaxear a figura do escritor Manuel María, a profesora Luisa Bel xefa do Departamento de Normalización Lingüística  coa axuda da profesora María Villarino, coordinou a elaboración dunha  composición fotográfica co retrato do poeta, iniciativa na que  participou toda a comunidade educativa do centro e que quedará exposta de forma permanente no salón de actos do Pedra da Auga.

Magosto 2011

O venres 18 de novembro, celebraremos o magosto, de 12:45 a 14:25.
Animádevos a participar!