« Xaneiro 2020 »

CICLOS FORMATIVOS

Saídas didácticas

VISITA ÓS MUSEOS DA CORUÑA

O mércores 15 de xaneiro os alumnos de primeiro e segundo de ESO disfrutaron dunha visita a dous museos da cidade da Coruña; o MUNCYT (museo nacional de ciencia e tecnolóxia) e a Casa das ciencias. Esta activiadde enmarcábase dentro dos contidos das materias de Fisica e Química e Bioloxía.

A pesar de que a climatoloxía non parecía non querer acompañarnos, poidemos disfrutar dun maravilloso día e incluso poder comer tomando o sol, todo un privilexio a 15 de xaneiro.

VISITA A FP INNOVA

O noso alumnado visitou a feira FP Innova 2018, onde os alumnos de 2º CM de Electricidade presentaba o seu proxecto.

VISITA A FP INNOVA 2018 on PhotoPeach

VISITA A IMATXINA E NATURNOVA

O noso alumnado de 2º da ESO, visitou Imatxina, e disfrutou coas matemáticas.

Logo tamén tivemos tempo para a natureza e visitamos Naturnova.

VISITA A IMATXINA E NATURNOVA on PhotoPeach

TEATRO INGLÉS " SHAKESPEARE"

O noso alumnado de Inglés, asistiu a unha obra de Shakespeare, en Vigo.

TEATRO INGLÉS on PhotoPeach

VISITA AO MUSEO "CIENCIA EN MOVEMENTO" DENTRO DA III SEMANA DAS CIENCIAS

O noso alumnado de 4º da ESO, visitou o museo de "Ciencia e Movemento", dentro da programación das actividades da III Semana das Ciencias de Ponteareas.

Museo Ciencia en Movemento on PhotoPeach

FP INNOVA 2018

O 25, 26 e 27 de abril celebrouse en Santiago de Compostela na Cidade da Cultura o Congreso de Innovación da Formación Profesional, FP INNOVA 2018, onde estivo presente o Departamento de Electricidade do IES Pedra da Auga co proxecto de innovación dunha vivenda domótica impresa en 3D, automatizada con arduinos e controlando o alumeado e calefacción dende móvil ou tablet.