Saídas didácticas

VISITA A FP INNOVA

O noso alumnado visitou a feira FP Innova 2018, onde os alumnos de 2º CM de Electricidade presentaba o seu proxecto.

VISITA A FP INNOVA 2018 on PhotoPeach

VISITA A IMATXINA E NATURNOVA

O noso alumnado de 2º da ESO, visitou Imatxina, e disfrutou coas matemáticas.

Logo tamén tivemos tempo para a natureza e visitamos Naturnova.

VISITA A IMATXINA E NATURNOVA on PhotoPeach

TEATRO INGLÉS " SHAKESPEARE"

O noso alumnado de Inglés, asistiu a unha obra de Shakespeare, en Vigo.

TEATRO INGLÉS on PhotoPeach

VISITA AO MUSEO "CIENCIA EN MOVEMENTO" DENTRO DA III SEMANA DAS CIENCIAS

O noso alumnado de 4º da ESO, visitou o museo de "Ciencia e Movemento", dentro da programación das actividades da III Semana das Ciencias de Ponteareas.

Museo Ciencia en Movemento on PhotoPeach

FP INNOVA 2018

O 25, 26 e 27 de abril celebrouse en Santiago de Compostela na Cidade da Cultura o Congreso de Innovación da Formación Profesional, FP INNOVA 2018, onde estivo presente o Departamento de Electricidade do IES Pedra da Auga co proxecto de innovación dunha vivenda domótica impresa en 3D, automatizada con arduinos e controlando o alumeado e calefacción dende móvil ou tablet. O 25 de abril asistiron ao evento os alumnos/as do departamento de electricidade xunto con alumnos/as da ESO.

VISITA A FRINOVA

Os noso alumnado de 2º FP Básica, 2º de Ciclo Medio e 2º de Ciclo Superior de Administrativo, visitaron as instalacións de FRINOVA en Porriño o pasado día 27 de febreiro.

PROXECTO INNOVACIÓN 2017 DEPARTAMENTO ELECTRICIDADE: VIVENDA AUTOMATIZADA CON ARDUINO E IMPRESA EN 3D

Os alumnos de 2º curso do ciclo medio de electricidade e a coordinadora do proxecto Rocío Martínez, remataron a montaxe da maqueta dunha vivenda realizada cunha impresora 3D e automatizada con diferentes arduinos.

VISITA Á UNIVERSIDADE DE SANTIAGO DE COMPOSTELA

O día 6 de febreiro o alumnado de 2º de bacharelato foi a Santiago de Compostela ás xornadas de portas abertas que a USC ofrece aos centros educativos. Nesta visita cada alumno pudo elexir un itinerario para visitar dúas facultades da Universidade de Santiago.

Pola tarde visitamos o pazo de Fonseca e a facultade de Historia.

Gracias por este día a todo o noso alumnado, e desexamos que aquí comece unha parte do voso futuro...

VISITA Á USC on PhotoPeach

VISITA AOS MUSEOS DE A CORUÑA.

O pasado día 29 de xaneiro alumnado do IES PEDRA DA AUGA, visitaron os museos da Coruña, pasaron un gran día na cidade herculina.

Museos Coruña on PhotoPeach