Saídas didácticas

VISITA LÚDICO CULTURAL A ALLARIZ

Co obxectivo de fomentar a convivencia nun contexto lúdico, alumnos e alumnas  de 1º de Bacharelato acompañados polos profesores Matías da Torre e Mercedes Martín, visitaron Allariz  os días 20 e 21 de xuño.

Ao longo de dúas xornadas, profesores e alumnos divertíronse realizando distintas actividades:

·   Percorrido polo casco histórico de Allariz coñecendo a súa historia e arte.

·   Ruta do río Arnoia: Ruta de sendeirismo para visitar as marxes do río e comprobar “in situ” a súa recuperación , visitando o “Festival Internacional de Xardíns”  e visita e o Museo do Coiro.

·   Ruta a cabalo.

EXCURSIÓN “BAIXADA EN CANOA POLO MIÑO”

Alumnos e alumnas do centro, gozaron dunha xornada de convivencia na natureza con actividades e xogos cooperativos, organizada polo Departamento de Relixión.

VISITA A CITRÖEN

Os alumnos do Ciclo Formativo de Grao Medio de Electromecánica de Vehículos Automóbiles, acompañados polos profesores Braulio Ávila e Rubén Pedreira, visitaron  as instalacións que o Grupo PSA Peugeot Citröen  ten no seu centro de Vigo coñecendo o proceso de creación dun vehículo.

EXCURSIÓN Á CASA DOS POETAS DE CELANOVA

Os alumnos e alumnas  de 1º BACHARELATO acompañados polos profesores Matías da Torre e Esperanza Mariño visitaron a Casa dos Poetas de Celanova,  aproveitando despois para coñecer algúns dos recunchos mais emblemáticos da vila.

VISITA AO CONCELLO DE PONTEAREAS

Alumnos e alumnas de 2ºESO acompañados polas profesoras Mercedes Martín e Rosa Casero, participaron nunha visita ao Concello de Ponteareas asistindo a unha charla sobre o censo de poboación da vila.

VISITA Á ILLA DE AROUSA

Os alumnos e alumnas de 4ºESOB e de 2ºESOB acompañados polos seus titores: Pedro Rodríguez e Mercedes Martín, pasárono ben nunha xornada de convivencia fora do centro escolar visitando á Illa de Arousa.

VISITA ÁS BODEGAS MARQUÉS DE VIZHOJA

Os alumnos e alumnas do Ciclo Medio de Xestión Administrativa e do Ciclo Superior de Administración e Finanzas, acompañados polos profesores Xoán Lorenzo e Marisa Gómez, asistiron a unha visita guiada polas Bodegas Marqués de Vizhoja  ubicadas  no Pazo A Moreira, situado en Arbo, Pontevedra, coñecendo de primeira mán o funcionamento integral dunha empresa do sector vinícola.

CORRELINGUA 2016

Alumnos e alumnas do IES Pedra da Auga acompañados polos seus profesores, participaron hoxe nas actividades do Correlingua 2016 celebrado en Ponteareas.

Despois da marcha organizada por distintas rúas da vila, asistiron á lectura do Manifesto 2016 e a actuación do grupo gañador do Cantalingua: Zënzar.

ROTEIRO CASTELAO. EXPOSICIÓN CASTELAO ARTISTA

Co obxectivo de coñecer as pegadas de Castelao na cidade de Pontevedra, así como a súa biografía e produción artística, o alumnado de 4ºESO  acompañado polos profesores Matías da Torre e Xabier Prado, visitou a cidade de Pontevedra.

Os alumnos e alumnas contemplaron no museo provincial a “Exposición Castelao Artista”  e percorreron  as principais prazas facendo un repaso á relación da cidade co autor.