IMPORTANTE: INFORMACIÓN SOBRE OS INCENDIOS

Francisco Xosé Suárez Benito

Benvidos á web do I.E.S. Pedra da Auga de Ponteareas

LISTAXE DEFINITIVO DA ADXUDICACIÓN DE LIBROS DE TEXTO

Publícase o listado correspondente á adxuducación de libros de texto para o curso 2017 - 2018.

Os lotes de libros e vale para material escolar,(a quén corresponda), será entregado á persoa solicitante da axuda, previo aviso do titor/a ao alumnado.

COMEZO DO CURSO ACADÉMICO 2017 - 2018

O curso escolar 2017 - 2018 comezará o venres día 15 de setembro.

- Alumnado de ESO e BACHARELATO de 8:45 a 14:25 horas

- Alumnado de CICLOS FORMATIVOS e FP BÁSICA, terán a presentación ás 10:25 horas

Listaxes provisionais de admitidos e excluídos no Fondo Solidario de libros de texto

Con data de hoxe publícanse as listaxes provisionais do fondo solidario de libros de texto para alumnado da ESO con praza no IES Pedra da Auga para o vindeiro curso escolar 2017/2018.

Listaxe de excluídos.

Listaxe de incluídos.

Todos os excluídos cos mención "Falta documentación ou validación do centro" refírense ao mesmo problema: "Algún membro da unidade familiar estaba obrigado e non presentou declaración da renda ou existen varias declaracións. Deberá presentar a declaración en papel". Isto é, o sistema telemático da axencia tributaria non facilita os datos da declaración ao Instituto por algunha desas causas. Os solicitantes deberán achegarse á Axencia Tributaria e conseguir alí a declaración de tódolos membros da unidade familiar do ano 2015 e achegálo ao centro para facer a reclamación.

As reclamacións se presentarán nun prazo de dous días según o establecido no artigo 19 da Orde do 16 de maio de 2017 (DOG do día 22 de maio) que regula esta convocatoria.

LIBROS TEXTO CURSO 2017 - 2018

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017 - 2018

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO

Poden consultarse no seginte enlace

OMNIPOLIEDRO

O OMNIPOLIEDRO é unha composición realizada coas armazóns dos cinco sólidos platónicos, (tetraedro, octaedro, cubo , dodecaedro e icosaedro), de forma que cada un deles está inscrito no seguinte.

Os sólidos platónicos, foron estudados dende a antigüedade clásica, incluso se lle atribuían propiedades máxicas:

" O LUME está formado po TETRAEDROS, o AIRE de OCTAEDROS, a AUGA de ICOSAEDROS, a TERRA de CUBOS, e como aínda era posible outra forma, o DODECAEDRO serve de LÍMITE DO MUNDO"

Agradecer a toda a xente que participou e axudou neste proxecto do DEPARTAMENTO DE MATEMÁTICAS para o curso 2016-2017.

EXCURSIÓN ÁS ILLAS CÍES

Os gañadores do primeiro premio de Entroido elexiron con destino de praia as illas Cies. Así que primeiro foron os de 3ºESO o día 1 de xuño, e o día 12 foron os de 4º. Ambos grupos tiveron moita sorte có tempo e pasaronlo de maravilla como podedes ver nas fotografías.

Preme na imaxe para acceder á galería