« Febreiro 2019 »

PMAR

FP BÁSICA

AVISO IMPORTANTE!!

Debido á migración á telefonía IP o número de teléfono do centro muda a:

886.12.12.05

Ponte de san Xosé

O vindeiro luns 18 de marzo non haberá actividade docente no IES Pedra da Auga.

Substituímos así unha das festividades locais deste 2019 que caeu fóra do calendario escolar, tal e como marca a lei.

PROBAS DE ACCESO A CICLOS.

A dirección xeral de Formación Profesional ven de anunciar os prazos de inscripción para as probas de acceso a ciclos:

• Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio: O prazo de presentación estará abranguido entre os días 7 e 22 de marzo de 2019, ambos os dous incluídos
  • Probas de acceso a ciclos formativos de grao superior: O prazo de presentación estará abranguido entre os días 28 de xaneiro e o 8 de febreiro de 2019, ambos os dous incluídos

Deberán presentarse a estas probas aquelas persoas que sin posuir o título da ESO ou o 2º curso de B.U.P. pretendan matricularse en ciclos formativos de grao medio.

Deberán presentarse a estas probas aquelas persoas que sin posuir o título de Bacharelato, ou un título de técnico (grao medio) pretendan matricularse en estudios de ciclos formativos de grao superior.

Toda a información sobre esta convocatoria poderase consultar na web de referencia da F.P. da Xunta de Galicia.

Horario de nadal e comezo do 2º trimestre.

Hoxe rematou o primeiro trimestre.

O alumnado ten xa no seu poder os boletíns de notas.

No periodo non lectivo o centro permanecerá aberto, en horario de 10 a 13 horas os día 26, 27 e 28 de nadal e os días 3 e 4 de xaneiro.

As clases comezan no horario habitual o martes 8 de xaneiro.

Dende mañá volve a abrir a cafetería.

Unha vez resolto o concurso da cafetería do instituto, por parte da delegación de Educación de Pontevedra, por fin podemos anunciar que a partir de mañá disporemos novamente do servizo de cafetería.

PUMPKIN CONTEST

concurso de CABAZAS on PhotoPeach

PORTAS TERRORÍFICAS HALLOWEEN

Outro ano mais o IES Pedra da Auga celebrou o concurso das "PORTAS TERRORÍFICAS", consistente en decorar a porta da súa aula de forma terrorífica