VISITA DO ESCRITOR ANTÓN RIVEIRO COELLO

O pasado día 29 de novembro, mércores, visitounos o escritor Antón Riveiro Coello ó instituto

Pedra da Auga para darlles unha charla ao alumnado de 1º de Bacharelato sobre o libro que

tiveron como lectura obrigatoria este trimestre na materia de lingua e literatura galega:

A ferida do vento.

O autor, nado en Xinzo de Limia, faloulles, nunha charla moi distendida, sobre a súa infancia e

adolescencia, xa que o autor inspirouse en acontecementos autobiográficos para escribir a

novela,e tamén nas anécdotas que protagonizaban algúns personaxes posuidores de certa

MAGOSTO NO PEDRA 2017

O pasado 10 de Novembro de 2017 celebramos no IES PEDRA DA AUGA un magosto, no que ademais de disfrutar dunhas riquísimas castañas, puidemos xogar e divertirnos.

Fixemos un campeonato no que resultaron gañadores dunha cea un grupo de ciclo medio e superior de administrativo, e como segundos clasificados o grupo de 3º de PMAR, que recibiron uns vales para a cafetería do centro.

Agradecer a todos os grupos que participaron, e a todo o alumnado que axudou na organización, sin vos non sería posible.

MAGOSTO NO PEDRA 2017 on PhotoPeach

VISITA A INDITEX E BEGANO

O NOSO ALUMNADO DOS 2º CURSOS DE ADIMNISTRATIVO,( 2º FPBÁSICA DE ADMINISTRATIVO, 2º DE XESTIÓN ADMINISTRATIVA, E 2º DE ADMINISTRACIÓN E FINANZAS), FORON DE EXCURSÓN Á CORUÑA O DÍA 23 DE OUTUBRO.

VISITARON AS INSTALACIÓNS DE INDITEX E DE BEGANO.

VIÑERON UN POUCO CANSOS DO VIAXE, PERO MERECEU A PENA, POIS FOI UNHA VISITA MOI INTERESANTE DA QUE APRENDERON MOITO PARA O SEU FUTURO.

MOITAS GRAZAS A EVA ÁLVAREZ E FÁTIMA CABALLO POR ACOMPAÑALOS E GUIALOS NA SAÍDA.

CONCURSO " A PORTA MAIS TERRORÍFICA"

NORABOA DESDE O DEPARTAMENTO DE ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES, E EN NOME DO EQUIPO DIRECTIVO, A TODOS OS CURSOS PARTICIPANTES NO CONCURSO DAS PORTAS TERRORÍFICAS DO SAMAIN.

FOI UNHA DIFÍCIL DECISIÓN, PERO OS PREMIOS SON OS SEGUINTES:

1º PREMIO - AULA A01 - 2º FPBÁSICA

2º PREMIO - AULA A25 - 3º ESO A

- AULA A 26 - 3º PMAR

3º PREMIO - AULA A 13 - 2º PMAR.

TODAS AS PORTAS TERÁN UN PEQUENO AGASALLO POLA SÚA PARTICIPACIÓN.

Concurso de Calabazas 2017-2018

As calabazas gañadoras do concurso deste curso 2017-2018 son:

1º Premio: Chantal Meling , 3º A ESO

2º Premio: Davinia Groba, 1º B ESO

3º Premio: Nerea Ochoa, 3º B ESO

No concurso de tira cómica en Inglés, a gañadora foi:

Premio da categoría en Inglés: Andrea Lage , 1º Bacharelato B

Noraboa a todos os participantes!

Programa eduemprende Actúa 2017 - 2018

Achégase a convocatoria do programa eduemprende Actúa 2017-2018. Este programa está dirixido a alumnado de centros sostidos con fondos públicos de Galicia de:

• Segundo curso de ciclos formativos de grado medio e superior das ensinanzas de formación profesional, deportivas ou de artes plásticas e deseño.
  • Bacharelato que estean a cursar "Economía".

Desenvolverase do 14 de novembro de 2017 ao 20 de marzo de 2018, os martes e xoves durante o período da actividade.

Subdirección Xeral de Formación Profesional

Difusión CV Europass - Histórico

Dende a Subdirección Xeral de FP remitimos a información recibida dende o SEPIE (Servicio Español para la Internacionalización de la Educación), que é a Axencia Nacional española, para a difusión dunha iniciativa de Europass (ERASMUS+)

Trátase de invitar ao noso alumnado de todos os niveis e modalidades educativas con idades comprendidas  entre os 14 e los 18 anos  para que  imaxinen e deseñen o CV dun personaxe histórico. Invítase aos alumnos a porse na pel do seu personaxe histórico favourito e imaxinar como deseñaría ese personaxe o seu CV europass.

O programa desenvolverase
entre o 10 de outubro e o 10 de novembro.

Achégase o documento explicativo do procedemento de participación.

LISTAXE DEFINITIVO DA ADXUDICACIÓN DE LIBROS DE TEXTO

Publícase o listado correspondente á adxuducación de libros de texto para o curso 2017 - 2018.

Os lotes de libros e vale para material escolar,(a quén corresponda), será entregado á persoa solicitante da axuda, previo aviso do titor/a ao alumnado.

COMEZO DO CURSO ACADÉMICO 2017 - 2018

O curso escolar 2017 - 2018 comezará o venres día 15 de setembro.

- Alumnado de ESO e BACHARELATO de 8:45 a 14:25 horas

- Alumnado de CICLOS FORMATIVOS e FP BÁSICA, terán a presentación ás 10:25 horas