« Agosto 2019 »

CICLOS FORMATIVOS

Departamento do ciclo de Administrativo

VISITA A FRINOVA

Os noso alumnado de 2º FP Básica, 2º de Ciclo Medio e 2º de Ciclo Superior de Administrativo, visitaron as instalacións de FRINOVA en Porriño o pasado día 27 de febreiro.

VISITA A INDITEX E BEGANO

O NOSO ALUMNADO DOS 2º CURSOS DE ADIMNISTRATIVO,( 2º FPBÁSICA DE ADMINISTRATIVO, 2º DE XESTIÓN ADMINISTRATIVA, E 2º DE ADMINISTRACIÓN E FINANZAS), FORON DE EXCURSÓN Á CORUÑA O DÍA 23 DE OUTUBRO.

VISITARON AS INSTALACIÓNS DE INDITEX E DE BEGANO.

VIÑERON UN POUCO CANSOS DO VIAXE, PERO MERECEU A PENA, POIS FOI UNHA VISITA MOI INTERESANTE DA QUE APRENDERON MOITO PARA O SEU FUTURO.

MOITAS GRAZAS A EVA ÁLVAREZ E FÁTIMA CABALLO POR ACOMPAÑALOS E GUIALOS NA SAÍDA.

CHARLA "OFERTA FORMATIVA DE CICLOS NO IES PEDRA DA AUGA"

Os alumnos e alumnas de 4º ESO e 1º de Bacharelato participaron nunha charla impartida polo alumnado do Ciclo Superior de Administración e Finanzas, coordinada pola profesora Marisa Gómez, na que coñeceron de primeira mán os aspectos mais relevantes dos ciclos ofertados no noso centro.

VISITA ÁS BODEGAS MARQUÉS DE VIZHOJA

Os alumnos e alumnas do Ciclo Medio de Xestión Administrativa e do Ciclo Superior de Administración e Finanzas, acompañados polos profesores Xoán Lorenzo e Marisa Gómez, asistiron a unha visita guiada polas Bodegas Marqués de Vizhoja  ubicadas  no Pazo A Moreira, situado en Arbo, Pontevedra, coñecendo de primeira mán o funcionamento integral dunha empresa do sector vinícola.

DÍA MUNDIAL DOS DEREITOS DO CONSUMIDOR

Para conmemorar este ano o "Día Mundial dos Dereitos do Consumidor"  traballamos: "As sete R do consumidor responsable".

Alumnos e alumnas do Ciclo de Grao Superior de Administración e Finanzas, guiados pola profesora Mayca Rivas, impartiron distintos obradoiros ao alumnado da ESO co obxectivo de sensibilizalos con prácticas eficaces para  cuidar o noso entorno.

VISITA A SOGAMA E Á CASA GRANDE DE XANCEDA

Alumnos e alumnas  dos Ciclos Formativos da Familia Profesional de Administración, acompañados polos profesores: Rosa Salinas, Marisa Gómez e Xoán Lorenzo, realizaron hoxe unha visita a dúas empresas en A Coruña: "SOGAMA" dedicada á xestión e tratamento de residuos urbanos,  e a “Casa Grande de Xanceda”, unha das  empresas líderes no mercado español de lácteos ecolóxicos.