Departamento do ciclo de Administrativo

CHARLA "OFERTA FORMATIVA DE CICLOS NO IES PEDRA DA AUGA"

Os alumnos e alumnas de 4º ESO e 1º de Bacharelato participaron nunha charla impartida polo alumnado do Ciclo Superior de Administración e Finanzas, coordinada pola profesora Marisa Gómez, na que coñeceron de primeira mán os aspectos mais relevantes dos ciclos ofertados no noso centro.

VISITA ÁS BODEGAS MARQUÉS DE VIZHOJA

Os alumnos e alumnas do Ciclo Medio de Xestión Administrativa e do Ciclo Superior de Administración e Finanzas, acompañados polos profesores Xoán Lorenzo e Marisa Gómez, asistiron a unha visita guiada polas Bodegas Marqués de Vizhoja  ubicadas  no Pazo A Moreira, situado en Arbo, Pontevedra, coñecendo de primeira mán o funcionamento integral dunha empresa do sector vinícola.

DÍA MUNDIAL DOS DEREITOS DO CONSUMIDOR

Para conmemorar este ano o "Día Mundial dos Dereitos do Consumidor"  traballamos: "As sete R do consumidor responsable".

Alumnos e alumnas do Ciclo de Grao Superior de Administración e Finanzas, guiados pola profesora Mayca Rivas, impartiron distintos obradoiros ao alumnado da ESO co obxectivo de sensibilizalos con prácticas eficaces para  cuidar o noso entorno.

VISITA A SOGAMA E Á CASA GRANDE DE XANCEDA

Alumnos e alumnas  dos Ciclos Formativos da Familia Profesional de Administración, acompañados polos profesores: Rosa Salinas, Marisa Gómez e Xoán Lorenzo, realizaron hoxe unha visita a dúas empresas en A Coruña: "SOGAMA" dedicada á xestión e tratamento de residuos urbanos,  e a “Casa Grande de Xanceda”, unha das  empresas líderes no mercado español de lácteos ecolóxicos.

VISITA AOS XULGADOS DO SOCIAL

Co obxectivo de observar en directo xuízos reais relacionados coa materia de “Recursos Humanos", e contrastar os coñecementos teóricos adquiridos na aula coa súa aplicación no mundo real, os alumnos e alumnas do 2º Curso dos Ciclos de Xestión Administrativa e de Administración e Finanzas, acompañados das profesoras: Eva Agustina González e Rosa Salinas, realizaron hoxe unha saída aos xulgados do social de Vigo.

XVIII ENCONTRO INTERNACIONAL DE JOVENS CIENTISTAS DAS ESCOLAS ASSOCIADAS DA UNESCO

Entre os días 13 e 16 de Xaneiro celebrouse en Sá de Bandeira, Santarem (Portugal) o “XVIII Encontro Internacional de Jovens Cientistas das Escolas Associadas da Unesco”.

O IES Pedra da Auga participou nesta reunión representado por dous alumnos do Ciclo de Grao Superior de Administración e Finanzas: Martín Míguez e Natalia Filgueira, coordinados e acompañados pola profesora Marisa Gómez.

EXAMES PROBAS LIBRES CICLO MEDIO DE XESTION ADMINISTRATIVA

EXAMES PROBAS LIBRES CICLO MEDIO  DE XESTIÓN ADMINISTRATIVA