Plástica

Departamento de Plástica

MOSTRA DE DEBUXOS DE 1º BACHARELATO

O alumnado de 1º de Bacharelato de debuxo artístico expón esta semana no recibidor do centro unha mostra das obras feitas ao longo do curso.

XORNADA ATLÁNTICA 2016

Co obxectivo de participar nunha xornada de convivencia na natureza co alumnado dos centros da rede PEA UNESCO de Galicia, o alumnos e alumnas de 4º ESO acompañados polas profesoras Gloria Iglesias e Loli  Pardo, visitaron o Bosque de Colón, unha plantación de seuoias californianas que EEUU regalou a España en 1992 e que representa a esperanza dun futuro de crecente amizade entre os pobos de ambos os dous lados do Atlántico.
O IES Pedra da Auga como en cursos anteriores,  tiña o desafío de realizar unha intervención artística, neste caso tratábase de lembrar e representar esta esperanza de irmandade entre pobos.
Investigando e tomando como referencia obras de artistas que realizaron intervencións na natureza, as profesoras e o seu alumnado fixeron a seguinte proposta: Tecer redes entre as secuoias como xeito de simbolizar a amizade transoceánica. As redes que conectan as secuoias (simbolizando aos pobos de América) son collidas polos nenos e profesores (simbolizando aos pobos desta beira do Atlántico).

Trala intervención os nosos alumnos e alumnas agasallaron aos participantes da actividade cun cómic "Atlantiña" deseñado por Iria Fernández Groba e por Luisa de Castro Sousa.

A MENINA FLOR DA AUGA

O Pedra da Auga sumouse á iniciativa proposta desde o Concello de Ponteareas, tomando como referencia a historia da ponteareana Agustina Sarmiento, unha das damas do famoso cadro de Velázquez, tratábase de realizar un deseño orixinal co que adornar a silueta dunha menina.

A profesora Gloria Iglesias e o seus alumnos e alumnas de 3º ESO, 4º ESO e 1º BACHARELATO puxéronse a traballar cun deseño da alumna Uxía Loureiro Caamaño, cun resultado sensacional.

As meninas aportadas polos distintos centros docentes de Ponteareas expóñense estes días en locais comerciais da vila.

PROXECTO ATLÁNTICO

Como Centro asociado a Rede de Escolas UNESCO, o noso instituto está a participar no

DANIEL GONZÁLEZ E BELÉN FERNÁNDEZ DE 1ºESO: PREMIADOS NO ” I CONCURSO DE DEBUXO CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO”

Os debuxos de dous alumnos de 1ºESO do IES Pedra da Auga, foron premiados no “I Concurso contra a violencia de xénero” convocado  desde o Centro de Información á Muller (CIM), dependente do Concello de Ponteareas.

SHEILA ROUAROU RODRÍGUEZ: PREMIO CERTAME “ART´POSTAL POUR LA COP21”

Fai uns días amosabamos neste portal as obras dos nosos alumnos e alumnas que ían participar no  concurso “Art´Postal pour la COP21”, organizado pola Rede Francesa de Escolas Asociada á UNESCO e o Servizo de Correos de Francia, nunha convocatoria na que participaron 23 escolas de Europa e o Océano Índico con mais de 770 obras.

MAIL ART

Alumnos e alumnas do noso centro coordinados pola profesora Gloria Iglesias, expoñen nestes días na Augateca as súas obras de arte postal que teñen como tema central o desenvolvemento sostible.

XORNADA ATLÁNTICA

Calendario 2015, adicado ó Ano Internacional da Luz

Felices festas!

Postal de CRISTINA SÁNCHEZ (1º ESO B)