OMNIPOLIEDRO

O OMNIPOLIEDRO é unha composición realizada coas armazóns dos cinco sólidos platónicos, (tetraedro, octaedro, cubo , dodecaedro e icosaedro), de forma que cada un deles está inscrito no seguinte.

Os sólidos platónicos, foron estudados dende a antigüedade clásica, incluso se lle atribuían propiedades máxicas:

" O LUME está formado po TETRAEDROS, o AIRE de OCTAEDROS, a AUGA de ICOSAEDROS, a TERRA de CUBOS, e como aínda era posible outra forma, o DODECAEDRO serve de LÍMITE DO MUNDO"

Agradecer a toda a xente que participou e axudou neste proxecto do DEPARTAMENTO DE MATEMÁTICAS para o curso 2016-2017.

CRITERIOS DE CUALIFICACIÓN DO DEPARTAMENTO DE MATEMÁTICAS CURSO 2016-2017

Criterios de cualificación e criterios mínimos do departamento de matemáticas para a ESO e BACHARELATO

DATOS DO DEPARTAMENTO DE MATEMÁTICAS

PROFESORADO DO DEPARTAMENTO DE MATEMÁTICAS NO CURSO 2016 - 2017

"COMER SAUDABLE É DIVERTIDO" POLO ALUMNADO DE 4ºPDC

Os alumnos e alumnas de 4º PDC, coordinados pola profesora de ámbito científico, Carmen Sánchez, elaboraron vídeos relacionados cos hábitos de comida saudable, actividade enmarcada no programa Xermolón.

Preme nas imaxes para acceder aos vídeos.

ENTREGA DE PREMIOS NO CEIP A NOSA SEÑORA DOS REMEDIOS

Carmen Sánchez, xefa do Departamento de Matemáticas  e Marta Torreiro, orientadora do Pedra da Auga, visitaron o CEIP "A Nosa Señora dos Remedios" para facer entrega dos premios ao alumnado participante no "V Concurso de Fotografía Matemática".

Parabéns a todos os participantes.

TRIÁNGULO DE SIERPINSKI

Preme na imaxe para acceder ao vídeo.

No curso 2015-2016 o Departamento de Matemáticas propúxose un reto. Parecía doado: conseguir 1092 latas de refresco para montar o famoso Triángulo Fractal de Sierpinski, e relacionalo co contido didáctico das matemáticasde de 1º ESO e 4º ESO (Sucesións, xeometría plana, figuras semellantes e potencias).

Os profes de matemáticas xunto co seu alumnado de ESO e FP Básica puxéronse mans á obra...

Despois de moitos meses de traballo este é o espectacular resultado.

Podes ver o proceso seguido na elaboración do triángulo consultando o arquivo adxunto.

A CANCIÓN DA DIETA SAUDABLE

Preme na imaxe para acceder ao vídeo.

No marco do Programa Xermolón, desenvolvido no noso centro co obxectivo de promocionar a alimentación saudable a través da adquisición de pautas de consumo responsable, alumnas de 2ºESO B coa axuda da profesora Rosa Casero, elaboraron este vídeo que fomenta a vida saudable.

DÍA DAS MATEMÁTICAS

Os membros do Departamento de Matemáticas quixeron conmemorar esta data animando a toda a comunidade educativa do centro a participar en distintos xogos: obradoiros de trangráns, pentaminós,  hexamantes e xogos de estratexia.

As profesoras: Carmen Sánchez, Rosa Casero e María Villar, acompañadas por algúns dos seus alumnos e alumnas fixéronnos pasar un bo rato xogando  para resolver as distintas actividades.

Asistimos tamén a entrega dos premios do “V Concurso de Fotografía Matemática”, nesta ocasión estamos especialmente ledos,  xa que ademais dos participantes do noso centro, recibimos fotografías do C.E.I.P. Nosa Señora dos Remedios. Parabéns a todos os participantes!

Para rematar a celebración,  os profesores do Departamento de Matemáticas xunto co seu alumnado de 4º ESO de PDC, FP BÁSICA e reforzo de matemáticas de 1º de ESO amosáronnos o Triángulo de Sierpinski: fractal que elaboraron ao longo do curso cun resultado espectacular.

VISITA A IMATXINA

Hoxe, alumnos e alumnas de 3ºESO e 4ºESO, afondaron nalgúns dos aspectos máis lúdicos das matemáticas participando, acompañados polos profesores: María Villar, Pedro Rodríguez e Rosa Casero, dunha visita organizada polo Departamento de Matemáticas á “Semana Matemática Imatxina” en Vigo.

IV Concurso de Fotografía Matemática

O pasado día 12 de maio celebramos o Día Escolar das Matemáticas ca entrega de premios  do Concurso de Fotografía que, dende fai catro anos,

organiza o Departamento de Matemáticas do noso Centro.

Como todas as convocatorias estivo reñidísimo e o xurado o tivo moi difícil para decantarse polas mellores fotos.

PARABÉNS AOS GAÑADORES/AS!!!

1º PREMIO: Samuel Fernández, 1º Bach, "lineas de nacimiento", esas enrrugas que se manteñen ata o remate dos días como os números na    humanidade.

2º PREMIO: Celeste Lorenzo, 1º ESO, "Sucesión de  Pétalos de flores Fibonacci"

3º PREMIO: Aroha Paños Boente, 2ºBach." Reflejos", unha parte do Atomium de Bruselas, Bélxica.   Premio categoría profesorado: Isabel Ávila Terzi, Departamento de latín, "Arte Exacto en la catedral de Palencia"

NO ENLACE PODES VER AS FOTOS GAÑADORAS E AS DO EVENTO: