Departamento de Economía

CONCURSO EUROSCOLA 2017

O alumnado de economía de 4º ESO e un grupo dos de 1º de Bacharelato, participaron, dirixidos por Milagros Malvido, a súa profesora, no concurso EUROSCOLA 2017.Tiveron que escoller un dos dereitos da Carta de Dereitos Fundamentales da Unión Europea e facer un video de un minuto e medio que exemplificase o tema escollido. Ademáis tamén debian presentar outro vídeo có making of da preparación do traballo. O dereito elexido foi "Liberdade de circulación e de resedencia" e aquí tedes o making of e o video que presentaron ao concurso.Sorte!

Preme na imaxe para ver o makin of

Preme na imaxe para ver o resultado final.

DOUS EQUIPOS DE BACHARELATO NA SEGUNDA FASE DO CONCURSO “GENERACIÓN €URO”

Dous equipos, cada un formado por cinco alumnos e alumnas de Bacharelato do noso centro, coordinados pola profesora Milagros Malvido, superaron a primeira fase do concurso “Generación €uro”.

Cada equipo recibiu un diploma que acredita que foron seleccionados entre os vinte mellores, feito que posibilitou o acceso a segunda fase do concurso.