FOL

Departamento de Formación e Orientación Laboral

OBRADOIRO DE PRIMEIROS AUXILIOS

Co obxectivo de coñecer os protocolos de actuación en caso de presenciar un accidente, o alumnado de ciclos formativos de Administración, Automoción e Electricidade, participou nun Obradoiro de Primeiros Auxilios impartido por persoal da Cruz Vermella e organizado polo Departamento de FOL.

ENCONTRO SOBRE EMPRENDEMENTO

Co obxectivo de achegar a realidade emprendedora ao noso centro, o departamento de FOL  organizou hoxe un "Obradoiro sobre Emprendemento" no que participou o alumnado dos ciclos formativos de Instalacións Eléctricas, de Mantemento de Vehículos e de Administración.

No encontro, un técnico do IGAPE e dous emprendedores da zona,  deron a coñecer  a súa experiencia profesional en relación ao proceso de creación dunha empresa.

Esta actividade encádrase dentro do programa Actúa no marco do Plan eduemprende  que trata de poñer en valor o talento emprendedor como ferramenta para o desenvolvemento profesional e alternativa laboral para o alumnado.