FOL

EIE: Empresa e Iniciativa Emprendedora

FOL: Formación e Orientación Laboral

Datas exames finais FOL 2022-2023

1º CM Electromecánica de Vehículos Automóbiles         Mércores 14 xuño 9:00 - 11:00

1º CS Administración e Finanzas                                     Luns 19 xuño 8:45 - 10:25

1º CM Xestión Administrativa                                          Luns 19 xuño 8:45 - 10:25

1º CM Instalacións Eléctricas e Automáticas                  Luns 19 xuño 8:45 - 10:25

IMPORTANTE Todos os alumnos que non acudan as clases no periodo de recuperación, deben contactar co docente para a entrega dun traballo obrigatorio previo á realización dos exames

HORARIO TITORÍAS 2022-2023

Venres 12:45 - 13:35

RESUMO CRITERIOS DE AVALIACIÓN FOL E EIE 2022-2023

Materias

FOL: Formación e Orientación Laboral

EIE: Empresa e Iniciativa Emprendedora

ELENCO PROFESORADO FOL (curso 2022-2023)

Iván González Lanzas (imparte Formación e Orientación Laboral e Empresa e Iniciativa Emprendedora)

Ángela Gil Martínez (imparte módulo de Empresa e Iniciativa Emprendedora) (Departamento de economía)

CONCURSO EDUEMPRENDE IDEA 2018

Publicada a resolución do 19 de marzo de 2018 (DOG 4 de abril de 2018) pola que se convoca o concurso

Eduemprende Idea 2018, dirixido ao alumnado de ciclos.

Comprende dúas modalidades:

• A: Ciclo superior
  • B: Ciclo medio

A participación terá que ser en grupo de dous/dúas alumnos/as e un máximo de catro.

O prazo de presentación de solicitudes finalizará o 5 de maio de 2018.

Pódese ampliar a información na seguinte ligazón:

OBRADOIRO DE PRIMEIROS AUXILIOS

Co obxectivo de coñecer os protocolos de actuación en caso de presenciar un accidente, o alumnado de ciclos formativos de Administración, Automoción e Electricidade, participou nun Obradoiro de Primeiros Auxilios impartido por persoal da Cruz Vermella e organizado polo Departamento de FOL.

ENCONTRO SOBRE EMPRENDEMENTO

Co obxectivo de achegar a realidade emprendedora ao noso centro, o departamento de FOL  organizou hoxe un "Obradoiro sobre Emprendemento" no que participou o alumnado dos ciclos formativos de Instalacións Eléctricas, de Mantemento de Vehículos e de Administración.

No encontro, un técnico do IGAPE e dous emprendedores da zona,  deron a coñecer  a súa experiencia profesional en relación ao proceso de creación dunha empresa.

Esta actividade encádrase dentro do programa Actúa no marco do Plan eduemprende  que trata de poñer en valor o talento emprendedor como ferramenta para o desenvolvemento profesional e alternativa laboral para o alumnado.