Familias

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR

Dende hoxe e ata o mércores 20 de marzo pódense solicitar prazas para estudiar o vindeiro curso no IES Pedra da Auga.

Os formularios de solicitude están ao dispór eiquí.

RELACIÓN DE VACANTES ESCOLARES OFERTADAS PARA O CURSO 2024/25:

Para cursar os niveis de ESO e Bacharelato no IES Pedra da Auga de Ponteareas.

1º ESO:  16 vacantes

2º ESO:  11 vacantes

3º ESO:  23 vacantes

4º ESO:  15 vacantes

1º DE BACHARELATO:

Xeral: 10 vacantes

Ciencias e Tecnoloxía: 8 vacantes

Instruccións para facer a solicitude da axuda do material escolar 2022-2023.

Adxuntamos tres documentos:

1. Instruccións para facer dita solicitude.

2. Anexo I (a cubrir polas familias).

3. Anexo II (a cubrir polas familias).

BECAS 2022/2023

OLLO:

O sábado saíu no BOE o avance da campaña de BECAS do vindeiro curso escolar.

Adiantaron os prazos de solicitude que van ser do 30 de marzo ao 12 de maio.

Admisión de alumnado para o curso 2022/2023

Está aberto o prazo de solicitudes de admisión ata o vindeiro luns día 21 de marzo.

O procedemento pódese tramitar telemáticamente na páxina https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

Nesa mesma páxina están os pdf cos formularios para podela facer presencialmente tamén.

Notas de 2º de bacharelato e matrícula ABAU

Hoxe, 18 de marzo publicaranse as notas dos segundos cursos de bacharelato ás 19,00 na plataforma Abalar.

O período de reclamación de notas será os días 19 e 20, mércores e xoves.

O alumnado está convocado a unha reunión o mércores 19 ás 11:00 horas no salón de actos.

CRIBADO COVID-19 NAS FARMACIAS.

En colabouración co colexio de farmacéuticos da provincia de Pontevedra vense de abrir o prazo para facer probas covid de saliva nas farmacias aos mozos e as mozas de entre 12 e 17 anos.

Pregamos a máxima participación do alumnado do IES Pedra da Auga nesta campaña de identificación de persoas contaxiadas.

Pola seguridade de todos, do propio centro, das familias, da comarca.

Admisión de alumnado para o vindeiro curso escolar.

Unha vez finalizado o procedemento de reservas de prazas para continuar estudos no propio centro e de feita a reserva de prazas para o alumnado de 6º do CEIP Nosa señora dos Remedios resultan as seguintes vacantes escolares:

Distribución de máscaras para os alumnos que tiveron dereito á axudas de material escolar.

A Consellería de Educación, Cultura e Universidade ven de comezar cun programa de distribución de máscaras hixiénicas para o alumnado máis desfavorecido económicamente.

Este programa funciona en paralelo ao programa de fondo solidario de libros de texto e vales de material.

INSTRUCIÓNS DE FIN DE CURSO 2019/2020 E MATRÍCULAS PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR.

ESO:

Prazos de matrículas para ciclos formativos

Os prazos para as matrículas de ciclos formativos aínda non se coñecen.

Cada ano hay dous períodos, ordinario e extraordinario. Trátase de procedementos online centralizados para facer as solicitudes de admisión e as matrículas para primeiros cursos de ciclos medios e superiores.