LIBROS TEXTO CURSO 2017 - 2018

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017 - 2018

Relación de vacantes para o vindeiro curso 2017/18

Aberto o prazo de solicitude de admisión para novo alumnado de cara ao curso 2017/18.

Este prazo abrangue ata o día 20 de marzo.

Pode consultar nesta ligazón a dispoñibilidade de prazas.

Procedemento de admisión á FP Básica

O IES Pedra da Auga oferta dous ciclos formativos de formación profesional básica.

Ciclo básico de Servizos Administrativos, con 20 postos escolares

Ciclo básico de Electricidade e Electrónica, con 12 postos escolares.

O procedemento de admisión está regulado na Orde do 13 de xullo de 2015 pola que se regulan as ensinanzas de formación profesional básica na Comunidade Autónoma de Galicia, así como o acceso e admisión nestas ensinanzas (DOG do día 22).

Para o curso escolar 2016/2017 o prazo de solicitude abrangue ata o día 10 de setembro.

Modelo de solicitude.

Todas as solicitudes deberán estar completamente cubertas e presentarse no rexistro da secretaría deste IES.

O Concello de Ponteareas convoca axudas para a adquisición de libros de texto.

O Concello de Ponteareas ven de convocar axudas para a adquisición de libros de texto para os estudos de Ciclos formativos, FP Básica e Bacharelato.

Estas axudas son ata un máximo de 100 euros.

O prazo de presentación abrangue ata o día 30 de setembro.

Nos documentos adxuntos a esta entrada está toda a información e formularios precisos.

Modelos familias