Fondo solidario de libros de texto e vales para a compra de material escolar.

Listaxes PROVISIONAIS de admitidos e excluídos no fondo solidario de libros de texto e vales de axudas para material escolar.

Listaxe de admitidos Fondo solidario de libros de texto.

Listaxe de excluídos Fondo solidario de libros de texto.

Listaxe de vales para material escolar.

Ábrese un prazo de RECLAMACIÓNS contra estas listaxes provisionais de dous días: O día 13 e o día 16 de xullo pódese reclamar contra a exclusión ou achegar documentación.

NOTA: Nas listaxes figuran como "pendentes" aquelas solicitudes de alumnos que teñen consigo libros do fondo do curso pasado e que non os devolven ata setembro. No mes de setembro, tras a devolución deses libros sacaremos unha nova listaxe onde xa figurarán "admitidos".

NOTA 2: Os lotes dos libros e os vales para material escolar entregaránse á persoa solicitante (Nai, pai ou titor que os solicitou) co curso escolar comezado. Avisaremos a través do propio alumno ou alumna.

LIBROS TEXTO CURSO 2017 - 2018

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017 - 2018

Relación de vacantes para o vindeiro curso 2017/18

Aberto o prazo de solicitude de admisión para novo alumnado de cara ao curso 2017/18.

Este prazo abrangue ata o día 20 de marzo.

Pode consultar nesta ligazón a dispoñibilidade de prazas.

Procedemento de admisión á FP Básica

O IES Pedra da Auga oferta dous ciclos formativos de formación profesional básica.

Ciclo básico de Servizos Administrativos, con 20 postos escolares

Ciclo básico de Electricidade e Electrónica, con 12 postos escolares.

O procedemento de admisión está regulado na Orde do 13 de xullo de 2015 pola que se regulan as ensinanzas de formación profesional básica na Comunidade Autónoma de Galicia, así como o acceso e admisión nestas ensinanzas (DOG do día 22).

Para o curso escolar 2016/2017 o prazo de solicitude abrangue ata o día 10 de setembro.

Modelo de solicitude.

Todas as solicitudes deberán estar completamente cubertas e presentarse no rexistro da secretaría deste IES.

O Concello de Ponteareas convoca axudas para a adquisición de libros de texto.

O Concello de Ponteareas ven de convocar axudas para a adquisición de libros de texto para os estudos de Ciclos formativos, FP Básica e Bacharelato.

Estas axudas son ata un máximo de 100 euros.

O prazo de presentación abrangue ata o día 30 de setembro.

Nos documentos adxuntos a esta entrada está toda a información e formularios precisos.

Modelos familias