Radio patio

Alumnado de 1º de Bac na Radio Galega

Un par de alumnos que cursaron 1º de Bacharelato Cientifico foron entrevistados pola Radio Galega o día 2 de Setembro no programa "A Tarde" das 17:43 ás 18h (a entrevista, dun cuarto de hora, pódese escoitar directamente neste PodCast (a partir do minuto 43:30).

Recoñecemento á divulgación científica

Faro.JPG     Sol.JPG     Faro_px.JPG

Alumnos de Ponteareas, finalistas de un premio nacional por representar la teoría de Einstein

Su trabajo "Relatividad en tus manos" pretende explicar a partir de gestos y movimientos del cuerpo su secreto.

ponencia1.jpg             IMG_2562.JPG
Los 16 alumnos del IES Pedra da Auga y su profesor Xabier Prado durante su explicación de la teoría de Einstein. //Cedidas

Nova Luz con Ideas Antigas

NEW LIGHT WITH OLD IDEAS”

Este suxerinte título non é outro co da CONFERENCIA ONLINE INTERNACIONAL, que o alumnado de 1º BAC C do noso Centro vai a producir e coordinar o vindeiro venres 24 de abril.

Nunha nova entrega das súas andanzas, os nosos “frikis da física”, ca axuda do seu profesor Xabier Prado e a colaboración dos Departamentos de Inglés e Tecnoloxía, embarcan a outras 6 escolas da redPEA-UNESCO (de Alemaña, Grecia, Italia, EEUU, Holanda e Suíza) no desafío de compartir en directo os seus traballos de investigación para conmemorar o Ano Internacional da Luz.

IYL_2015

Como sairá?. De momento a páxina web CIENCIA GALEGA fíxose eco do evento.
Preme no link para botarlle unha ollada:

Cea 2º Bacharelato 2013

Preme na imaxe para ver as fotos