« Febreiro 2020 »

CICLOS FORMATIVOS

Bioloxía e Xeoloxía

Departamento de Bioloxía e Xeoloxía

III Feira Guláns de minerais.

Terceira Feira Guláns de minerais.

Álbum: 2018_2019 -> Feira Guláns de minerais.

SAÍDA Á ILLA DE CORTEGADA

O alumnado  de 1º ESO estivo de excursión o pasado luns, 22 de maio. Saíron a primeira hora en autobús a Carril  onde colleron por grupos unhas lanchas neumáticas que  lles levabaron á Illa de Cortegada. Alí esperaban uns monitores cos que fixeron un roteiro, aprenderon as principais caracterísiticas do ecosistema da zona e participaron en xogos edicativos populares. Pola tarde foron a Sanxenxo e visitaron o acuario.

Preme na imaxe para acceder á galería

DÍA MUNDIAL DO MEDIO AMBIENTE

No mes de febreiro o alumnado de 4º ESO coa coordinación da profesora Encarna Moledo, plantou sementes de dúas especies autóctonas: castiñeiros e carballos.
Con motivo da conmemoración do Día Mundial do Medio Ambiente , hoxe, alumnos e alumnas de 2º ESO transplantaron esas sementes xa convertidas en pequenas plantas que levaron para as súas casas como recordo deste data.
Posteriormente  e coa axuda da profesora plantaron no xardín do centro dous pequenos castiñeiros.