Lingua Galega

Departamento de Lingua Galega

Criterios de cualificación Lingua Galega e Literatura 2023-24

Criterios de cualificación e recuperación na ESO e Bacharelato para a materia de Lingua Galega e Literatura

Profesorado do departamento de Lingua Galega e Literatura 2022-23

Afonso Xavier Canosa Rodríguez (XD)

María Teresa Pérez Forno

María Mercedes López Sánchez (subst. Beatriz González Blanco)

Programacións didácticas de Lingua Galega e Literatura

Programacións didácticas do departamento de Lingua Galega e Literatura ano 2022-23

MODIFICACIÓN PROGRAMACIÓN DEP. LINGUA GALEGA 21-22

Neste arquivo pódense consultar as modificacións á programación do departamento de lingua galega que responden a Orde do 25 de xaneiro de 2022, pola que se actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato no si<

Album ilustrado 4º ESO

O Entroido sempre foi unha época de forte crítica social. É por iso que o alumnado de 4º ESO analizou o momento que estamos vivindo e levou aos nosos días as "Cousas da vida" que facía Castelao. Agardamos que vos guste o seguinte álbum ilustrado!

O alumnado de 4 ESO celebra o día da Candeloria

O día 2 de febreiro celébrase a Candeloria, o día do amor no que casan os paxariños. O alumnado de 4º ESO quixo celebralo realizando videopoemas a partir de obras poéticas da literatura galega do século XX. Lembrade: Pola Candeloria medio inverno vai fóra!

Curta creada polo alumnado de 1º ESO A

Dende o IES Pedra da Auga desexámosvos un feliz Nadal coa curta que creou o alumnado do taller de interpretación de 1º ESO A.

»

CONCURSO EN LINGUA GALEGA

CONCURSOS EN LINGUA GALEGA

Premios Youtubeiros 2020.

ADAPTACIÓN DA PROGRAMACIÓN DO DEPARTAMENTO DE LINGUA GALEGA E LITERATURA

Modificouse a programación do Departamento de Lingua Galega e Literatura para adaptarse ás novas circunstancias provocadas polo estado de alarma a causa do Covid-19.