Lingua Galega

Departamento de Lingua Galega

CRITERIOS SOBRE A CUALIFICACIÓN E A AVALIACIÓN DE ESO E BACHARELATO DO DEPARTAMENTO DE LINGUA E LITERATURA GALEGA

Estes son os criterios de cualificación do departamento de lingua galega e litertura para os niveis de ESO e Bacharelato curso 2017-2018

VISITA DO ESCRITOR ANTÓN RIVEIRO COELLO

O pasado día 29 de novembro, mércores, visitounos o escritor Antón Riveiro Coello ó instituto

Pedra da Auga para darlles unha charla ao alumnado de 1º de Bacharelato sobre o libro que

tiveron como lectura obrigatoria este trimestre na materia de lingua e literatura galega:

A ferida do vento.

O autor, nado en Xinzo de Limia, faloulles, nunha charla moi distendida, sobre a súa infancia e

adolescencia, xa que o autor inspirouse en acontecementos autobiográficos para escribir a

novela,e tamén nas anécdotas que protagonizaban algúns personaxes posuidores de certa

ROTEIRO LITERARIO: CELANOVA

Os alumnos e alumnas  de 1º BACHARELATO acompañados polos profesores  visitaron a Casa dos Poetas de Celanova,  aproveitando despois para coñecer algúns dos recunchos mais emblemáticos da vila.

Preme na imaxe para acceder á galería

VISITA LÚDICO CULTURAL A ALLARIZ

Co obxectivo de fomentar a convivencia nun contexto lúdico, alumnos e alumnas  de 1º de Bacharelato acompañados polos profesores Matías da Torre e Mercedes Martín, visitaron Allariz  os días 20 e 21 de xuño.

Ao longo de dúas xornadas, profesores e alumnos divertíronse realizando distintas actividades:

·   Percorrido polo casco histórico de Allariz coñecendo a súa historia e arte.

·   Ruta do río Arnoia: Ruta de sendeirismo para visitar as marxes do río e comprobar “in situ” a súa recuperación , visitando o “Festival Internacional de Xardíns”  e visita e o Museo do Coiro.

·   Ruta a cabalo.

EXCURSIÓN Á CASA DOS POETAS DE CELANOVA

Os alumnos e alumnas  de 1º BACHARELATO acompañados polos profesores Matías da Torre e Esperanza Mariño visitaron a Casa dos Poetas de Celanova,  aproveitando despois para coñecer algúns dos recunchos mais emblemáticos da vila.

VIDEOPOEMAS DE MANUEL MARÍA

Preme nas imaxes para acceder aos videopoemas.

Os alumnos e alumnas de 4ºESO B coordinados polo profesor Matías da Torre, fixeron o seu particular homenaxe a Manuel María na semana das letras galegas a través da elaboración de distintos videopoemas.

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2016

Desde o Departamento de Lingua e Literatura Galega  organizáronse distintas actividades coas que celebrar o Día das Letras Galegas e homenaxear ao escritor lucense  Manuel María.

No recibidor do centro e coa axuda na elaboración da actividade da profesora Liliana Carro, alumnos e alumnas de 1º ESO, expoñen os seus traballos baixo o título “Banda deseñada e Manuel María” nos que amosan as súas interpretacións de distintos  poemas do autor.

Durante o recreo, tres poemas foron protagonistas: O cuco, o caracol e o burro. Alumnos e profesores, coa coordinación do profesor Matías da Torre, cantamos ao ritmo da música de Suso Vaamonde.

No corredor do primeiro andar o alumnado de 2º ESO expón  nestes días unha mostra dedicada á biografía e obra de distintos escritores galegos.

ROTEIRO CASTELAO. EXPOSICIÓN CASTELAO ARTISTA

Co obxectivo de coñecer as pegadas de Castelao na cidade de Pontevedra, así como a súa biografía e produción artística, o alumnado de 4ºESO  acompañado polos profesores Matías da Torre e Xabier Prado, visitou a cidade de Pontevedra.

Os alumnos e alumnas contemplaron no museo provincial a “Exposición Castelao Artista”  e percorreron  as principais prazas facendo un repaso á relación da cidade co autor.

ENCONTRO CO ESCRITOR MIGUEL ÁNGEL ALONSO

O alumnado de 1º ESO, tivo a oportunidade de intercambiar impresións co autor de “A nena a que non deixaban ser feliz” nun encontro literario organizado polo Departamento de Lingua e Literatura Galega.