« Septembro 2019 »

Lingua Galega

Departamento de Lingua Galega

VISITA DE RAMÓN CARIDE

O pasado día 5 de marzo, o escritor Ramón Caride estivo de visita no IES PEDRA DA AUGA, para comentar co alumnado de 1º e 3º da ESO os libros que leron, exogamia, endogamia e o camiño da estadea.

Visita de Ramón Caride on PhotoPeach

CELEBRACIÓN DO DÍA DE ROSALÍA NO IES PEDRA DA AUGA.

O pasado día 23 de febreiro celebramos o Día de Rosalía durante o recreo na biblioteca do IES Pedra da Auga.

Con tal motivo, e baixo o lema "Ábrelle a fiestra a Rosalía", o alumnado de 1º e 3º da ESO, así como os de 1º e 2º de Bacharelato,realizou unha homenaxe á nosa escritora na biblioteca do centro, mediante a lectura de diversos poemas das súas obras escritas en galego: Cantares gallegos e Follas Novas, destacando con eles a Rosalía máis activista e feminista.

Tamén se deu paso á proxección de dous videopoemas realizados por dous alumnos de 2º de Bacharelato.

Para rematar a lúdica xornada de recreo o alumnado, e tamén o profesor Matías Rodríguez Datorre formaron parte dun photo-call cunha fiestra imaxinaria, elaborado polo alumnado de 1º da ESO.

día de Rosalía de Castro no IES PEDRA DA AUGA on PhotoPeach

Videopoemas feitos por alumnado de 2º de Bacharelato

Premede nos enlaces para velos

Adios ríos, adios fontes...

Cantares

Negra sombra

VISITA DO ESCRITOR ANTÓN RIVEIRO COELLO

O pasado día 29 de novembro, mércores, visitounos o escritor Antón Riveiro Coello ó instituto

Pedra da Auga para darlles unha charla ao alumnado de 1º de Bacharelato sobre o libro que

tiveron como lectura obrigatoria este trimestre na materia de lingua e literatura galega:

A ferida do vento.

O autor, nado en Xinzo de Limia, faloulles, nunha charla moi distendida, sobre a súa infancia e

adolescencia, xa que o autor inspirouse en acontecementos autobiográficos para escribir a

novela,e tamén nas anécdotas que protagonizaban algúns personaxes posuidores de certa

ROTEIRO LITERARIO: CELANOVA

Os alumnos e alumnas  de 1º BACHARELATO acompañados polos profesores  visitaron a Casa dos Poetas de Celanova,  aproveitando despois para coñecer algúns dos recunchos mais emblemáticos da vila.

Preme na imaxe para acceder á galería

VISITA LÚDICO CULTURAL A ALLARIZ

Co obxectivo de fomentar a convivencia nun contexto lúdico, alumnos e alumnas  de 1º de Bacharelato acompañados polos profesores Matías da Torre e Mercedes Martín, visitaron Allariz  os días 20 e 21 de xuño.

Ao longo de dúas xornadas, profesores e alumnos divertíronse realizando distintas actividades:

·   Percorrido polo casco histórico de Allariz coñecendo a súa historia e arte.

·   Ruta do río Arnoia: Ruta de sendeirismo para visitar as marxes do río e comprobar “in situ” a súa recuperación , visitando o “Festival Internacional de Xardíns”  e visita e o Museo do Coiro.

·   Ruta a cabalo.