try another color:

Lingua Galega

Departamento de Lingua Galega

Album ilustrado 4º ESO

O Entroido sempre foi unha época de forte crítica social. É por iso que o alumnado de 4º ESO analizou o momento que estamos vivindo e levou aos nosos días as "Cousas da vida" que facía Castelao. Agardamos que vos guste o seguinte álbum ilustrado!

O alumnado de 4 ESO celebra o día da Candeloria

O día 2 de febreiro celébrase a Candeloria, o día do amor no que casan os paxariños. O alumnado de 4º ESO quixo celebralo realizando videopoemas a partir de obras poéticas da literatura galega do século XX. Lembrade: Pola Candeloria medio inverno vai fóra!

Curta creada polo alumnado de 1º ESO A

Dende o IES Pedra da Auga desexámosvos un feliz Nadal coa curta que creou o alumnado do taller de interpretación de 1º ESO A.

CONCURSO EN LINGUA GALEGA

CONCURSOS EN LINGUA GALEGA

Premios Youtubeiros 2020.

ADAPTACIÓN DA PROGRAMACIÓN DO DEPARTAMENTO DE LINGUA GALEGA E LITERATURA

Modificouse a programación do Departamento de Lingua Galega e Literatura para adaptarse ás novas circunstancias provocadas polo estado de alarma a causa do Covid-19.