PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR

Dende hoxe e ata o mércores 20 de marzo pódense solicitar prazas para estudiar o vindeiro curso no IES Pedra da Auga.

Os formularios de solicitude están ao dispór eiquí.

RELACIÓN DE VACANTES ESCOLARES OFERTADAS PARA O CURSO 2024/25:

Para cursar os niveis de ESO e Bacharelato no IES Pedra da Auga de Ponteareas.

1º ESO:  16 vacantes

2º ESO:  11 vacantes

3º ESO:  23 vacantes

4º ESO:  15 vacantes

1º DE BACHARELATO:

Xeral: 10 vacantes

Ciencias e Tecnoloxía: 8 vacantes

BECAS 2022/2023

OLLO:

O sábado saíu no BOE o avance da campaña de BECAS do vindeiro curso escolar.

Adiantaron os prazos de solicitude que van ser do 30 de marzo ao 12 de maio.

Admisión de alumnado para o curso 2022/2023

Está aberto o prazo de solicitudes de admisión ata o vindeiro luns día 21 de marzo.

O procedemento pódese tramitar telemáticamente na páxina https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

Nesa mesma páxina están os pdf cos formularios para podela facer presencialmente tamén.

Notas de 2º de bacharelato e matrícula ABAU

Hoxe, 18 de marzo publicaranse as notas dos segundos cursos de bacharelato ás 19,00 na plataforma Abalar.

O período de reclamación de notas será os días 19 e 20, mércores e xoves.

O alumnado está convocado a unha reunión o mércores 19 ás 11:00 horas no salón de actos.

Admisión de alumnado para o vindeiro curso escolar.

Unha vez finalizado o procedemento de reservas de prazas para continuar estudos no propio centro e de feita a reserva de prazas para o alumnado de 6º do CEIP Nosa señora dos Remedios resultan as seguintes vacantes escolares:

Distribución de máscaras para os alumnos que tiveron dereito á axudas de material escolar.

A Consellería de Educación, Cultura e Universidade ven de comezar cun programa de distribución de máscaras hixiénicas para o alumnado máis desfavorecido económicamente.

Este programa funciona en paralelo ao programa de fondo solidario de libros de texto e vales de material.

Fondo libros e vales de material.

As listaxes provisionais de admitidos e excluídos do fondo solidario de libros de texto e de vales de material escolar publicaránse próximamente.

INSTRUCIÓNS DE FIN DE CURSO 2019/2020 E MATRÍCULAS PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR.

ESO: