Formularios

RELACIÓN DE ADMITIDOS 2016/2017

Premer no arquivo que se achega para acceder á listaxe de admitidos e excluídos do curso 2016/2017.

CALENDARIO PROBAS DE ACCESO A CICLOS 2016

GRAO SUPERIOR GRAO MEDIO
Inscripción á proba 15 – 26 febreiro  4 - 15 abril
Celebración da proba 20 abril  25 maio

NOVIDADE: Acceso directo de Ciclo Medio a Ciclo Superior.

Máis información:

Grao medio

Grao superior

Prazas vacantes en ciclos formativos

Hai prazas VACANTES nos seguintes ciclos formativos ofertados polo centro:

-CM de Instalacións eléctricas e automáticas

-CM de Servizos Administrativos

-CS de Administración e Finanzas

Podes matricularte ata o día 2 de outubro ás 13:00 h. Lembra que para acceder ó CM necesitas o título da ESO ou proba de acceso e para acceder ó CS, o título de Bacharelato ou proba de acceso.

Adxudicación cafetería do centro

Para dar cumprimento á INSTRUCCIÓN 4/2015 de 1 de xuño de 2015, para a contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería en centros docentes non universitarios dependentes da consellería, ábrese un prazo de 16 días naturais para que calquer persoa física ou xurídica, con capacidade de obrar, poidan presentar ofertas oportunar.

O procedemento a seguir, as condicións esixidas e os criterios para a valoración das ofertas veñen reguladas na citada orde.

Prazo de presentación das ofertas: 15 DE XUÑO ATA Ó 30 DE XUÑO DE 2015, ás 15:00 h.

Lugar de presentación: OFICINA ADMINISTRATIVA DO IES PEDRA DA AUGA.

Datos de contacto:
IES PEDRA DA AUGA. Rúa Feliciano Barrera, s/n – Ponteareas (Pontevedra)
Tlfo. 986640117
Correo electrónico: ies.pedra.auga@edu.xunta.es
Páxina web: http://centros.edu.xunta.es/ies.pedra.auga/

Para máis INFORMACIÓN, consultar os arquivos que se achegan.

Aviso recollida títulos

O alumnado de ESO, Bacharelato e Ciclos Formativos que rematou os seus estudos no 2012 ou con anterioridade, pode pasar a recoller o seu título na Secretaría do centro.

Listaxes provisionais probas de acceso ciclo superior

Xa podes consultar os/as admitidos/as ás probas de acceso de ciclo superior. Se non apareces nas listaxes ou atopas algún erro, podes reclamar do 24 ó 26 de marzo.

O alumnado inscrito no Pedra da Auga atópase nas páxinas 457 a 463 do documento:Listaxe de admitidos

Alumnado admitido 2014/2015

Listaxe de alumnado admitido para cursar estudos no centro durante o curso 2014/2015.

Itinerarios de Bacharelato 14-15

Podes consultar os itinerarios de Bacharelato ofertados polo centro nos seguintes arquivos correspondentes ós formularios de matrícula.