Departamento de Orientación

CELEBRANDO O IYGU

Desde o IES Pedra da Auga unímonos á celebración do 2016 como “Ano internacional do entendemento global”  (IYGU) .
 A ONU proclamou o IYGU co  obxectivo de que todos reflexionemos sobre como as nosas accións cotiás afectan ao mundo que nos rodea. Para animar aos nosos alumnos e alumnas a meditar sobre estas cuestións realizamos distintas actividades:

• A profesora Milagros Malvido propuxo ao seu alumnado de 1º ESO a realización dun traballo co que mostrar as súas interpretacións do logo que a nosa compañeira Gloria Iglesias deseñou para conmemorar o IYGU.

Preme na imaxe para acceder a galería.

• Por outra banda, Marta Torreiro, orientadora do centro, organizou dos xogos:

ROSCO DO PASAPALABRAS DO IYGU sobre países do  mundo.    No que os alumnos e alumnas puxeron a proba os seus coñecementos  sobre distintos lugares do mundo.

TRIVIAL NATURA. Onde

VISITA DO ALUMNADO DO CEIP NOSA SEÑORA DOS REMEDIOS

O alumnado de 6º de Primaria do CEIP Nosa Señora dos Remedios de Ponteareas visitou hoxe o noso centro. Pasámolo moi ben ensinándolles as instalacións do Pedra da Auga, divertíndonos coas matemáticas,  participando en distintos xogos populares...

DÍA DE EUROPA.

O alumnado de 1ºESO e 2ºESO, amosa nestes días o seu traballo “Unha volta por Europa”,  nunha exposición realizada coa axuda dos seus titores na que conmemoramos o 9 de Maio: “Día de Europa”.

VISITA DO CPI DE MONDARIZ

O alumnado de 4ºESO do CPI de Mondáriz visitou o noso centro para saber un pouco mais das nosas instalacións e oferta formativa.

OBRADOIRO DE ALIMENTACIÓN SAUDABLE

O alumnado de 1ºESO participou nun “Obradoiro sobre Dieta Mediterránea”. A actividade enmárcase no programa “Aprendemos a cociñar”  integrado na campaña Mediterraneamos organizada polo Ministerio de Agricultura, Alimentación e Medio ambiente para o ano 2016.

Alumnos e alumnas reflexionaron coa axuda das monitoras sobre a importancia de levar unha alimentación saudable e os elementos que compoñen a pirámide da dieta mediterránea. Despois cada un fixo a súa propia receita, para finalizar cunha sesión de zumba.

PRAZAS NAS RESIDENCIAS XUVENÍS PARA ESTUDAR NO CURSO 2016/2017

Se vas a estudar formación profesional, bacharelato, ensinanzas artísiticas ou estudos universitario en Ourense, Vigo ou Lugo, podes optar a unha praza nunha residencia xuvenil.

O prazo de presentación é de 1 MES contado a partir do día 28 de abril.

Para acceder á solicitude e ó resto de información sobre esta convocatoria, preme no link:

DÍA MUNDIAL DA SAÚDE

Para conmemorar o “Día Mundial da Saúde”   e promover hábitos de vida saudables o alumnado de 3ºESO participou esta semana nun "Obradoiro de Alimentación e Nutrición" coordinado polo Departamento de Orientación e impartido por persoal voluntario da Cruz Vermella.

NAVEGA CON RUMBO POLO CIBERESPAZO

O alumnado de 1ºESO reflexionou  sobre as posibilidades para o lecer e o aprendizaxe que internet ofrece, pero tamén sobre os riscos que  pode representar: acceso a contidos non apropiados e contacto con persoas que non son sempre o que semellan  ou din ser.

INSCRIPCIÓN A PROBAS DE ACCESO A CM

O prazo de solicitude estará aberto entre os días 4 e 15 abril e a proba terá lugar o día 25 de maio.

Os requisitos para inscribirse son:

-Non cumprir os requisitos académicos esixidos para acceder a ciclos formativos de grao medio e

-Ter 17 anos ou facelos no ano natural de celebración da proba.

Podes descargar a solicitude premendo no arquivo que se achega.

A UNIVERSIDADE DE VIGO VISITA O PEDRA DA AUGA

O alumnado de 2º de Bacharelato solventou as súas dúbidas sobre o acceso aos Graos e as posibilidades que lles ofrece a Universidade de Vigo.