Departamento de Orientación

Membros departamento de orientación 2023/2024

Xefa dpto: Carmen Campos Calvo

Profesor Apoio PT: Juan José Abalde García.

Titor ámbito linguístico: Ismael Alonso Lorenzo

Titora ámbito científico: Isabel Taboada Costas

FOL: Iván González Lanzas

Xefa Dpto Centro adscrito: Susana Lamela Pérez

BECAS MEC

Xa se pode solicitar a BECA ou axuda do Ministerio de Educación e Formación Profesional para o vindeiro curso 2024/2025.

Toda a información está dispoñible no Portal de becas e axudas do MEFP.

O prazo de solicitude abrangue desde o 19 de marzo ata o 10 de maio.

Estas Becas afectan ao alumnado que vaia a cursar para o próximo curso escolar as seguintes opcións:

- 1º ou 2º de Bacharelato

- 1º ou 2º Ciclo formativo de grao básico

- 1º e 2º Ciclo medio e Ciclo Superior

- Acceso a Universidade

Probas de acceso ao grao de Ciencias da Actividade Física e do Deporte na Universidade de Vigo 2024/2025.

Convocáronse as probas de aptitudes específicas para o acceso ao GRAO DE CIENCIAS DA ACTIVIDADE FÍSICA E DO DEPORTE, na Universidade de Vigo, para o curso 2024-2025.

Datas presentación de solicitudes

Do 8 de marzo ao 2 de abril

DATAS DAS PROBAS:

Calendario

Convocadas as probas de acceso a ciclos de FP de grao medio e superior en Galicia 2024

Publicouse a Orde do 21 de decembro de 2023 pola que se regulan as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo, e se convocan para o ano 2024.

PRAZOS DE INSCRICIÓN:

• CICLOS MEDIOS: Entre o 26 de febreiro e o 8 de marzo de 2024, ambos os dous incluídos.
  • CICLOS SUPERIORES: Entre o 29 de xaneiro e o 9 de febreiro de 2024, ambos os dous incluídos.

PARA MAIS INFORMACIÓN VISITADE ESTE ENLACE

PONDERACIÓNS ABAU 2024

A CIUG, publicou na súa web as ponderación correspondentes a parte específica da ABAU de 2024, que se terán en conta para o acceso a universidade no próximo curso 2024/2025