« Abril 2019 »

CICLOS FORMATIVOS

Departamento de Orientación

Probas de Acceso a Grao Medio

A Xunta vén de abrir o prazo para a realización das probas de acceso a grao medio, en canto aos requisitos que se deben cumprir, destácanse entre outros:

• Idade: 17 anos ou cumprilos no ano natural da proba.
  • Destinatarios: Persoas que non dispoñen de Título Graduado en ESO ou Título Profesional Básico.
  • Datas inscrición: 7 ao 22 de marzo 2019
  • Realización proba: 28 de maio de 2019
  • Estrutura proba:

a) Parte sociolingüística:

CELEBRANDO O IYGU

Desde o IES Pedra da Auga unímonos á celebración do 2016 como “Ano internacional do entendemento global”  (IYGU) .
 A ONU proclamou o IYGU co  obxectivo de que todos reflexionemos sobre como as nosas accións cotiás afectan ao mundo que nos rodea. Para animar aos nosos alumnos e alumnas a meditar sobre estas cuestións realizamos distintas actividades:

• A profesora Milagros Malvido propuxo ao seu alumnado de 1º ESO a realización dun traballo co que mostrar as súas interpretacións do logo que a nosa compañeira Gloria Iglesias deseñou para conmemorar o IYGU.

Preme na imaxe para acceder a galería.

• Por outra banda, Marta Torreiro, orientadora do centro, organizou dos xogos:

ROSCO DO PASAPALABRAS DO IYGU sobre países do  mundo.    No que os alumnos e alumnas puxeron a proba os seus coñecementos  sobre distintos lugares do mundo.

TRIVIAL NATURA. Onde

VISITA DO ALUMNADO DO CEIP NOSA SEÑORA DOS REMEDIOS

O alumnado de 6º de Primaria do CEIP Nosa Señora dos Remedios de Ponteareas visitou hoxe o noso centro. Pasámolo moi ben ensinándolles as instalacións do Pedra da Auga, divertíndonos coas matemáticas,  participando en distintos xogos populares...

DÍA DE EUROPA.

O alumnado de 1ºESO e 2ºESO, amosa nestes días o seu traballo “Unha volta por Europa”,  nunha exposición realizada coa axuda dos seus titores na que conmemoramos o 9 de Maio: “Día de Europa”.

VISITA DO CPI DE MONDARIZ

O alumnado de 4ºESO do CPI de Mondáriz visitou o noso centro para saber un pouco mais das nosas instalacións e oferta formativa.

OBRADOIRO DE ALIMENTACIÓN SAUDABLE

O alumnado de 1ºESO participou nun “Obradoiro sobre Dieta Mediterránea”. A actividade enmárcase no programa “Aprendemos a cociñar”  integrado na campaña Mediterraneamos organizada polo Ministerio de Agricultura, Alimentación e Medio ambiente para o ano 2016.

Alumnos e alumnas reflexionaron coa axuda das monitoras sobre a importancia de levar unha alimentación saudable e os elementos que compoñen a pirámide da dieta mediterránea. Despois cada un fixo a súa propia receita, para finalizar cunha sesión de zumba.