« Febreiro 2019 »

Unesco

Actividades relacionadas coa Unesco

STANDS DA III SEMANA DAS CIENCIAS

Un ano mais, e xa van 3, o IES PEDRA DA AUGA, participou nos stands da III Semana das ciencias de Ponteareas.

Este ano cunha gran representación, pois acudimos con stands de Tecnoloxía, ca estación meteorolóxica e a clepsidra, de Bioloxía, cos seus rastros e rastrexos, de física e química, e de matemáticas, con papiroflexia e xogos de inxenio.

Ademais, a presentación do xogo de Xabier Prado, "Once Torres".

Como sempre, foi un éxito, agradecer a tod@s a vosa colaboración.

Podedes ver mais cousas desta semana, na páxina do Concello:

E aquí podedes ver alghunas fotos:

STANDS III SEMANA DAS CIENCIAS on PhotoPeach

XX ENCONTROS DE JOVENS CIENTISTAS EN SANTAREM

XX Encontro Internacional de Jovens Cientistas en Santarem on PhotoPeach

Dous dos nosos alumnos de 1º de Bacharelato Yeray Míguez Veiga e Paula Mariño Faro, acompañados pola súa profesora Encina de la Fuente Cobela, participaron no XX Encontro de Jovens Cientistas, celebrado en Santarem do 10 ao 13 de xaneiro.

O seu traballo era un estudo estatístico sobre a verdade ou falsedade dun refrán meteorolóxico.

Foi unha gran experiencia, na que ademais de poder compartir traballos con compañeiros de ESCOLAS UNESCO de moitos países, tamén tiveron tempo para o lecer, coñecendo un pouco a fermosa vila de Santarem.

Gracias polo voso traballo.

Actividades UNESCO na rede

O alumnado participante nas actividades da UNESCO do IES Pedra da Auga ven de crear un espazo na rede adicado a visibilizar os proxectos da UNESCO.

Podedes acceder a través destes enlaces:

REGAU             Blogger             Instagram           Google Sites

Animádevos a colaborar!

Obxectivos do Milenio

OMNIPOLIEDRO

O OMNIPOLIEDRO é unha composición realizada coas armazóns dos cinco sólidos platónicos, (tetraedro, octaedro, cubo , dodecaedro e icosaedro), de forma que cada un deles está inscrito no seguinte.

Os sólidos platónicos, foron estudados dende a antigüedade clásica, incluso se lle atribuían propiedades máxicas:

" O LUME está formado po TETRAEDROS, o AIRE de OCTAEDROS, a AUGA de ICOSAEDROS, a TERRA de CUBOS, e como aínda era posible outra forma, o DODECAEDRO serve de LÍMITE DO MUNDO"

Agradecer a toda a xente que participou e axudou neste proxecto do DEPARTAMENTO DE MATEMÁTICAS para o curso 2016-2017.

XIX ENCONTRO DE JOVENS CIENTISTAS DAS ESCOLAS ASOCIADAS UNESCO

Entre os días 11 e 14 de Xaneiro celebrouse en Sá de Bandeira, Santarem (Portugal) o “XIX Encontro Internacional de Jovens Cientistas das Escolas Associadas da Unesco”.

O IES Pedra da Auga participou nesta reunión representado por dous alumnos de 1º de Bacharelato: Estela Domínguez e Simón Teijeiro, coordinados e acompañados pola profesora Purificación Pardo.

CELEBRANDO O IYGU

Desde o IES Pedra da Auga unímonos á celebración do 2016 como “Ano internacional do entendemento global”  (IYGU) .
 A ONU proclamou o IYGU co  obxectivo de que todos reflexionemos sobre como as nosas accións cotiás afectan ao mundo que nos rodea. Para animar aos nosos alumnos e alumnas a meditar sobre estas cuestións realizamos distintas actividades:

• A profesora Milagros Malvido propuxo ao seu alumnado de 1º ESO a realización dun traballo co que mostrar as súas interpretacións do logo que a nosa compañeira Gloria Iglesias deseñou para conmemorar o IYGU.

Preme na imaxe para acceder a galería.

• Por outra banda, Marta Torreiro, orientadora do centro, organizou dos xogos:

ROSCO DO PASAPALABRAS DO IYGU sobre países do  mundo.    No que os alumnos e alumnas puxeron a proba os seus coñecementos  sobre distintos lugares do mundo.

TRIVIAL NATURA. Onde